Callofduty.gr

Call of Duty => Movies and Machinima => Topic started by: Panagiotis1807 on January 22, 2015, 09:54:36 PM

Title: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: Panagiotis1807 on January 22, 2015, 09:54:36 PM
http://eu.cybergamer.com/forums/thread/561260/CoD4-paN(FHL)-by-sarrzur/ (http://eu.cybergamer.com/forums/thread/561260/CoD4-paN(FHL)-by-sarrzur/)

 ;)
Title: Re: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: PyRo on January 22, 2015, 10:53:38 PM
Εάν εξαιρέσεις το bubblegum EDM, στέκεται αρκετά τίμια. Bonus στο οτι είχε αέρα το pacing και βλέπουμε όντως τα frags. gj και στους 2 σας
Title: Re: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: Panagiotis1807 on January 22, 2015, 11:14:30 PM
Εάν εξαιρέσεις το bubblegum EDM, στέκεται αρκετά τίμια. Bonus στο οτι είχε αέρα το pacing και βλέπουμε όντως τα frags. gj και στους 2 σας
euxaristw re pyro ;)
Title: Re: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: sinister_evil on January 23, 2015, 02:13:28 AM
Man, χωρίς να θέλω να θίξω το skill σου το movie μου φάνηκε meh. 99% δεν φταίνε τα frags αλλά το edit.
Όλα τα cod4 movies είχαν αυτή τη νοοτροπία +5>cuts>music>effects>frags, αντί το πιο σημαντικό να είναι το frag (και κατά συνέπεια το skill του παίχτη).
Σε κάτι σημεία δηλαδή, αντί να αφήσει το κανονικό flow για να φανεί πως πας από το x στο y και καταλήγεις να κάνεις predict τον αντίπαλο ξέρω γω κάνει cuts και μετά στο 2:10 δείχνει 10 δεύτερα άσχετο footage να tacnadeάρεις και να ανεβαίνεις mid, χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Το μοναδικό part που είπα καλή φάση ήταν 2 sg kills πηδώντας κήπο A στη Crash και τρώγοντας τον τύπο στα σακιά με deagle και ένα ace(?) στη district που έτρωγες εναλλάξ το push b και το spawn.
Title: Re: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: peEWw on January 23, 2015, 02:22:58 AM
wraiosssss re pan!
Title: Re: CoD4 paN(FHL) by sarrzur
Post by: future on January 23, 2015, 10:55:57 AM
Sick.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk