Θα γράψω κάποια πράγματα για το topic όπως και κάποια άλλα γενικότερα, food for thought.
Έχει χαθεί το respect και το loyalty και η εταιρία όπως το majority δεν παραδέχεται τα λάθη της. Αφού βγάλαν και δοκίμασαν τόσα πράγματα που μέχρι και τα χοντρόπαιδα του καναπέ βαρέθηκαν, πάνε να πλασάρουν, πάνε στη δήθεν φάση ... yeaaah back to the roots !!! διότι απλά δεν μπορούν να πάνε αλλού. Τι θα πουν ; Another mission ? είναι σαν τα πρωινάδικα στον Ant1 , αναγκαστικά αλλάζουν τους πανελίστες για να βλέπει ο κόσμος rotation νέες φάτσες, no matter τι νούμερα πέτυχαν την προηγούμενη season. Επίσης απλά είδαν το περιθώριο κέρδους, τα ww2 games έχουν πιο πιστό κόσμο, mainly κυρίως λόγο του theme/ERA και της απλότητας που τα διακατέχουν. Νο perks, more realism, not much bullshit addons, πιο ατμοσφαιρικά. Έχουν έναν ρομαντισμό, same applies και με τις ταινίες, mainly because of real life events, οι μάχες του ww1/2 ήταν μεγαλύτερες. Είδαν και τι πωλήσεις έκανε παράλληλα το BF1 με theme ww1 και είδαν επίσης την πίτα να μοιράζεται.
Το θέμα είναι να παρουσιάσεις κάτι καινοτόμο και να προσαρμοστείς με τον καιρό για να επιβιώσεις. Εάν το new one είναι μια από τα ίδια χωρίς να έχει νέα καινοτόμα features όπως Red orchestra, Rainbow Six Siege, Overwatch, θα είναι άλλη μια φούσκα που θα πουλήσει μεν αλλά θα καταλαγιάσει δε, λόγω απλούστατα των new comers. δηλαδή το 80 ένα hit του michael jackson π.χ έκανε ΧΧΧΧΧΧΧ πωλήσεις και θεωρείτο platinum etc. , το 2000 ένα hit της Britney επίσης πήρε platinum επειδή έκανε ΧΧΧΧΧΧΧΧ πωλήσεις. Το θέμα είναι ότι το κριτήριο για το Platinum / Gold etc. είναι το νούμερο πωλήσεων καθαυτά που όσο περνά ο καιρός θα είναι μεγαλύτερο nomatter της ποιότητας καθώς ο πληθυσμός αυξάνεται όπως και η πρόσβαση στο υλικό. Το σωστό θα ήταν η προσέγγιση να είναι βάσει ποσοστού του πληθυσμού, κάτι που οι δισκογραφικές και λοιπές εταιρίες δεν θα κάνουν ποτέ διότι αλλιώς δεν θα βγαίνουν platinum τα release και δεν θα γίνεται θέμα στα media etc. επειδή όμως έχουν μυριστεί το θέμα με τα φράγκα τα τελευταία χρόνια γύρω από το Gaming, οι εταιρίες βάλανε μέσα κόσμο από μη gaming αγορές με εμπειρία από άλλα classes. Έτσι προβλέπεται μέχρι το 2020 διπλασιασμός του τζίρου στο gaming και e-sports και όλοι όσοι σέβονται τον εαυτό τους θα κάνουν προσπάθεια να γυρίσουν σε κατεύθυνση που θα συμπεριλαμβάνει και αυτά τα subjects. Δήθεν ακούμε τα community , φροντίζουμε κτλ.
Υπάρχει μια τάση λοιπόν τόσο από εταιρίες παραγωγής όσο και από άλλες όχι άμεσα σχετικές με τον χώρο (π.χ ISP's, Αθλητικές ομάδες, sites στοιχημάτων) να αγκαλιάσουν και εκμεταλλευτούν τα γνωστά communities / portals / streamers κτλ. ή να φτιάξουν τα δικά τους , με σκοπό να τα κατευθύνουν όπως θέλουν αντίστοιχα ή να βγάλουν η να ξεπλύνουν χρήμα. Το αστείο είναι ότι οι περισσότερες χλεύαζαν πριν λίγα χρόνια το όλο θέμα και το είχαν απορρίψει. Όμως μαθήματα succesfull failure όπως NOKIA, Kodak κτλ είναι recorded για να θυμίσουν τι συμβαίνει όταν επαναπαύεσαι στις δάφνες των πωλήσεων.