Zbou +1000.
Parte to alliws mages. Oses poreies kai na ginoun, oses vitrines kai na spasoun, as prospa8isoume na ginoume kalyteroi an8ropoi apo monoi mas. Px. oso perissoteroi kovoun to tsigaro, toso perissotero epireazontai oi kapnizontes. Egine kamia poreia gia to kapnisma? Oxi. To idio isxyei kai me tin molynsi genikotera. Eimaste vlakes, epeidi nomizoume pws, oti de se vlaptei amesa, de se vlaptei ka8olou...den einai etsi.
Ksekiniste ap ta pio apla. Ka8ariste px. tis gourounies sas ap tis paralies prin fygete, petate ta tsigara mesa sto amaksi sas, mi klanete se leoforeia kai asanser, pate gia mpyres me podilato, fytepste kana dentro kai oxi mono headidia, to air codisio mono se periptosi 8ermopliksias kai oxi olo to kalokairi anoikto, mi plenete ta rouxa sas kai toso syxna, de xestikate pano sas sti douleia pigate...ok, dil., foreste ta swvraka to ekso mesa kai to mpros piso, spaste ta moutra tou kologera pou petaei petres stis gates, krakste to malaka dipla sas pou marsarei sto fanari, kante kamia anaklyklosi kai eidika xartika, den einai anagi na typosete tis fotografies sas pou traviksate me tin psifiaki, alliws as pernate me film, gamospitoi, poios o logos diladi na vlepete ti skatofatsa ti diki sas kai tis gomenas sas pano sto mpoufe to kolospitou sas, pou sto kato kato an xorisete 8a ti spasete kai 8a xalasete kai ksylo gia tin korniza kai gyali kai 8a anoiksete to aircodisio na kse8ymanete...mazeyte to nero tsi vroxis na potisete ta louloudia kai oxi pirame ti manika kai ola loutsa, ka8ariste to ka8refti tou auto me salio, mi xrisimopoiite lak gia ta mallia, palioksekoliares sas gamame ki etsi, eem ti allo, a nai, ki opoios paei na xtisei Parni8a meria na tou pesei to pouli kai na mi ksanasiko8ei, skata sto tafo tou, pote na mi liosei.,,ayta...
ougk.