Ena frag movie to opio oute egw den 8umamai pote to 3ekinhsa epitelous katafera na to teleiwsw.
Meta apo formats,xtyphmenous diskous k polla xamena demos kataferame na mazepsoume merikes kales stigmes & lucky shots apo cb matches,oncs k lans k na ta valoume se ena movie gia na poume k emeis me ton tropo mas ena geia sto cod2 k se oles tis kales stigmes pou perasame pezontas to.
Afto sthn ousia einai to 2nd movie pou ftiaxnw alla afth thn fora me alla programmata k alles me8odous.Distixos otan xtyphse o diskos mou exasa ektos apo polla demos k to vasiko cfg pou eixa gia to movie me apotelesma to miso na exei ftiaxtei me to palio cfg k to allo miso me ena kainourgio.Prospa8hsa oso to dynaton na to kanw na mhn fenete afto alla sigoura kapios me ligh prosoxh mporei na katalavei thn diafora.
Sto movie exoun mpei 1-2 frags ta opia einai arketa palia apo thn "galatikh epoxh" k o monos logos pou mphkan einai giati 8ewrw oti einai kalo gia emas na mhn 3exname pws 3ekinhsame na pezoume afto to game giati polla exoun alla3ei apo tote alla to game pou pezoume k agapame paramenei to idio. Gia afto ton logo efxaristw polu tous Sir.Steven,Unsto,Palto k Dano pou mazi tote 3ekinhsame afthn thn clan prin peripou 2 xronia k apo tote 8ewrw oti opios exei perasei apo afth thn omada exei sigoura na 8umh8ei kales stigmes.
Oso gia to KMOTL den nomizw oti 8a ftiaxtei pote an k h8ela para polu na ftia3w ena movie me paromies faseis giati apo afto to game exoume vgalei oloi mas polu gelio k apo xazomares in-game allo tpt.
Ena last thnx ston pakistano 3ipolito tromokrath aka xwriatopoula xwris oula aka maRmZat gia thn voh8eia tou me to cubase
zbou ty man 4 the upload
Kumba Yo & HF
http://files.bnb.gr/PUB/COD2/movies/KumBa%20Yo!!1.rar