Παντα ετσι ηταν - καθε φορα που εβγαινε νεο CoD τα ιδια λεγαμε - καθε εκδοση ειχε την δικη της χαρη τελος. Το CoD2 για μενα ηταν τα rifle/sniper fights και τιποτα αλλο. Ηταν ολο το setup και η ατμοσφαιρα που σε εβαζε στο πνευμα. Ηταν θεμα cover, skill και tactics. Στο 4 υπαρχει ο ασταθμητος παραγοντας των εκρηκτικων, διατρυσης τοιχων και τρελου firepower. Στo CoD4 η επιβιωση του δυνατοτερου/καλυτερου οσο το δυνατον περισσοτερο ειναι το key feature. Οταν μπορεις να γλιτωσεις μεσα απο βροχη βληματων, εκρηξεων με στυλ sprint, aim+gun, cover, reload, sprint και flank τοτε το απολαμβανεις. Οποιος εχει δει ή εχει μελετησει διαφορες μοντερνες μαχες, covert operations και οτιδηποτε εχει να κανει με modern warfare θα δει την αμεση ταυτιση αλλα και την σχεδον ρεαλιστικη απεικονιση της πραγματικοτητας. Οποιος εχει δει το black hawk down (το αναφερω γιατι ειναι το πιο γνωστο σε ολους ισως) θα δει οτι αυτη ειναι η πραγματικοτητα μιας μοντερνας μαχης. Ενας πανζουρλισμος απο rpg, βληματων που περνανε απο τοιχους/πορτες/armor, χειροβομβιδες, οπλοβομβιδες και ολα τα σχετικα. Πιστευω οτι οποιου του αρεσει το warfare γενικα θα του αρεσει το CoD4 Modern Warfare. Κακως κολλατε με το 2 τοσο πολυ. Και οσον αφορα το skill πιστευω αυτο που λεει και ο Βασιλης. Το skill δεν χανεται. Η τεχνη του να ελισσεσαι εν μεσω μαχης, το να κατεχεις το οπλο που χρησιμοποιεις, το flanking και ολα τα σχετικα ειναι στο DNA του καλου CoD player - μεταφερεται ως αποσταγμα εμπειριας/τεχνης. Με λιγο fine tuning απο PAM το CoD4 ειναι το TOP DOG των multi FPS για ακομα μια φορα.