Daks coolarete lew egw oloi , exei pesei priodos eknevrismou apo pollous, enas kavgas de ginete pote me enan .
Den yparxei afto :
Απ' ο,τι φαινεται ομως οτιδηποτε ξενιζει στο 2 χρονων στερεοτυπο "SouthPark-Gaming / NoName uber alles" εσεις το αντιμετωπιζετε εχθρικα , και προφανως δεν πρεπει να εχει αποψη.
Exoume oloi proswpikothta kai eimaste oloi paixtes se ena game pou agapame, ean mia kobleksikh kontra sas ,
sas kanei na pistevete pws polloi apto community einai tagmenoi enantion sas kai klanoun ktl , tote kanete MEGA
lathos. Sto topic pou gine locked eksefrasan tis apopseis tous to 10% tou community... Oson afora kobleksikh team etc.
Xalarwse ffs, ksereis ti exw akousei egw Ola afta ta xronia apo para para pollous ? Ta xw kala me ton eafto mou ?
koimamai yshxos ? H apopsh aftwn pou me noiazei gia to prwsopo mou poia einai ? Gia ta rest i don't give a damn.
Polles fores exw tsakwthei , yphrksan fores pou eixa adiko, yphrksan fores pou exasa to dikio mou me ton tropo pou
milisa ktl ktl , alla erxete ena shmeio pou krineis ta pragmata k ta vazeis se mia zygaria.
Tetoies dhlwseis parakalw na leipoun opws kai syberifores, milaw gernika gia olous mh to pareis proswpika, kobleksikes.
To IDLE sto irc eprepe na nai kati pou to kanei kapoios epeidh to thelei k to goustarei , to na menei ektos safestata
kai de tou dinei thetikous pontous.
Stamathste na trwgeste kai ksekolate me to noname vs XXX , eiste se ena xwro pou adagwnismos yparxei , opws kai
sta ghpeda
mono pou edw oi kontres kai oi pareksigiseis lynontai poly pio efkola kai to epipedo einai safestata
kalytero .
To forum safestata kai exei kanones agrafous men logikous de, exei ena arketa wrimo kai kalo epipedo kai de tha afhsw
leme oti exei pesei ypo to mhden eksetias 2-3 topics. Sygritika an ta valoume se mia zygaria gernei safestata pros to kalytero.
Den tha pw kati allo , de mporoume na eimaste panw apto forum 2424/h oute na mh kanoume kai emeis san admin la8h.
Afto to lew oxi gia na kalypsw "kena" alla gia na dwsw na katalavete oti kaneis den einai teleios. To forum einai enas xwros
pou ekfrazontai kai antallasontai apopseis , alloi to kanoun aitiologontas tis alloi oxi, alloi skeftontai prin postaroun , alloi oxi,
alloi vgazoun ta nevra tous k ta koblex tous edw , alloi oxi . Afto omws ginete kai ston xwro ergasias sas, kai stis parees sas
kai pantou in Real Life. To forum den einai paradeisos gia na perimenete mia galhnh se afta. De vlepw to logo tou na leipoun
polla pou vriskei kapoios sth kathimerhnothta - koinwnia mas, apo edw mesa.
Na toniso episis oti to post den egine gia na gnostopiiso to COD stous CSades,den eixe auto ton skopo,einai ena akoma gamato game pou anaferthike stin selida,tipota parapano,tora an dixni polla parapano san post h an m aresi emena to game,den exei na leei.
To Interview tou oS ekane Kalo sto cod communoty kathws mporei apo periergia (apo ekei ksekinane ola) na endiaferthei kapoios na dei
ti esti Cod. Twra an thixtikan merikoi pou den htan aftoi sth thesh tou cyan de tha to sxoliasw, kapote tha pate strato :*
reply
safestata kai mporoun na kanoun apla as prosexoun ligo kalytera ti lene, opws kai ta replies apthn allh twn eknevrismenwn pou
ladi sth fwtia de xreiazete /ignore einai to key, prepei na sas tyranisoun arketes akoma gia na to mathete etsi? Pera apth plaka twra
o Luckies zhthse kai sygnwmh kai eksighse wste na lythei kai h pareksighsh , oi rest coolarete , den einai anagh na ginei kai afto to
topic locked oute na paratinontai anousies diamaxes.
Telos oson afora ta poulia sas kai ta mege8h tous ... grow up apla.
P.S Alex de phra to reply sou san aformh na pw kati proswpika se sena , milaw genika.
P.S2 Kserete posoi perimenoun Gia Interview ? u'll get used 2 it ...