Author Topic: ClanBase Nations Cup XI  (Read 27490 times)

ETeRaS

• Ranked Pubzorz!
ClanBase Nations Cup XI
« on: January 03, 2008, 12:38:37 PM »
Geia xara se ollous:

To ClanBase.Com diorganoni fetos to Nations Cup XI, ego ws Team Manager proskalo esas ean thelete na labete symetoxi se auto to tournament:

Oson afora gia to Call Of Duty sto Nations Cup, apoti gnorizw ta CoD series einai COD, COD2 kai COD4 den eimai kai poly gnwstis tou game aftou :)
Ta event pou tha exei h CB einai:

COD S&D
COD2 S&D
COD2 CTF
COD4 SAB
COD4 S&D

Exo labei aitiseis apo tous AssVass kai NohponeX gia to COD4 mono, to COD kai COD2 den exo labei tipota.
Ean thelei kapios na dylosi symetoxi sas parakalw steilte e-mail sto e.teras@gmail.com mexri aurio.

Sas Euxaristo Poly

TYRANOUS-

• DV zombie
Re: ClanBase Nations Cup XI
« Reply #1 on: January 03, 2008, 12:47:11 PM »
na dhlwsei kapoios symmetoxh ws leader h ws paikths?

Nas

• CBWARRIOR.
  • TsiOu
« Reply #2 on: January 03, 2008, 01:10:15 PM »
ws leader... fantazomai dld  ;D

ali8eia o nohponex pios einai?  ::)
« Last Edit: January 03, 2008, 01:12:19 PM by Nas »
Keeping women happy and rivals unhappy since 1980!

V.z035

• DEMO UPLOADER!
  • www.511tactical.com
    • fasoularis.spaces
« Reply #3 on: January 03, 2008, 02:07:00 PM »
Ean thelei kapios na dylosi symetoxi sas parakalw steilte e-mail sto e.teras@gmail.com mexri aurio

ligo arga den eine to "mexri ayrio" kanonika eprepe na valeis link me details kai na oriseis to "san team manager"  ti enoeis imo.
eimaste polloi sto cod4 cb kai endiaferomaste...
« Last Edit: January 03, 2008, 02:10:08 PM by V.z034 »

intel� dual E8400 oc 4.5ghz fsb:2000/ COOLERMASTER 850w/VGA:GIAGABYTE-9800GX2-> oc 820-2400/ 2G-1200mhz/ extream watercolled system/ XP� PRO black edition. HF.

dfk_7677

• Cupadmins
  • DEMO UPLOADER!
  • faber est quisque fortunae suae
    • HEAT clan
« Reply #4 on: January 03, 2008, 02:56:14 PM »
ali8eia o nohponex pios einai?  ::)

Είναι μέλος των Hellenic Phallanx αν δεν απατώμαι.

Nas

• CBWARRIOR.
  • TsiOu
« Reply #5 on: January 03, 2008, 03:08:32 PM »
Ean thelei kapios na dylosi symetoxi sas parakalw steilte e-mail sto e.teras@gmail.com mexri aurio

ligo arga den eine to "mexri ayrio" kanonika eprepe na valeis link me details kai na oriseis to "san team manager"  ti enoeis imo.
eimaste polloi sto cod4 cb kai endiaferomaste...

Einai gia captain tis nc cod4... oi pextes 8a ginoun profanos meta epilogi me kapio tropo apo ton nc cod4 captain.

Kai ok o assvas exei gnoseis tou com cod-2-4 ... aytos itan kai o logos pou rotisa pios einai o alos, oxi gia na ma8w gia pia clan paizei (an paizei) cod4.

ETeRaS

• Ranked Pubzorz!
« Reply #6 on: January 04, 2008, 02:32:50 AM »
Ela pedes, aplos den mporousa na kano sign-in sto forum giati ypirxe ena problem me to username kai password gia auto argisa.

Loipon einai gia Captain tou COD COD2 kai COD4

Apoti ksero o AssVass thelei gia COD4 kai o Nohponex episis, einai ontos apo tous Hellenic Phallanx.
Amma theloune kai alloi euxaristos na sas balw, to thema einai gia pio game?

Tha exete standar pextes gia COD? COD2? kai COD4? amma einai na dyloso symetoxh kai meta briskoume tous Captain sth poreia.
Aplos thelo na ksero an tha yparxoun toulaxiston 6 atoma gia kathe Squad apo diaforetikes clans na mhn exoume problhma me tous kanones sto ClanBase.

Mexri ti Deutera 7 tou mhnos klidonoun ta Cup gia auto mexri to SabbatoKyriako prepei na ksero pedes.

Kai sygnomh gia th kathisterisi me to mhnhma mou ek proteron, eprepe na to kano pio noris alla trexo san ton beggo. :)

Kai eutixos pou blepo kinisi edo mesa. :)

Xronia Polla kai olas kai Kalh Xronia, na sas erthoun olla kala to 2008 giati to 2007 prosopika eitan h xeiroteri xronia :(.

AssVas

• Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
« Reply #7 on: January 04, 2008, 09:07:37 AM »
nai eteras gia to cod4 eisai kalymenos apo thema paiktwn, yparxoun 4-5 active clans atm me bolika matches sto cb.
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

ETeRaS

• Ranked Pubzorz!
« Reply #8 on: January 04, 2008, 11:10:31 AM »
Poly oraia billy file mou, gia to COD kai COD2?
Shmera pira e-mail gia COD2.. Yparxoun players?

Nas

• CBWARRIOR.
  • TsiOu
« Reply #9 on: January 04, 2008, 11:29:53 AM »
Apo oso fenete sto forum eiparxoun akoma paixtes pou asxolounte me cod2 ... to posoi kai poso sovara-taktika agnoston... Opos kai na exei gl stin organosi :)

pal

• DEMO UPLOADER!
« Reply #10 on: January 04, 2008, 02:11:11 PM »
egw mia erwtisi exw. leader ginete opoios goustarei ? dld ti ennoo to paidi apo tous phallanx xoris na to xerw prosopika, den exei emfanistei pouthena kai paei kai gia leader ?

den einai oti mou troei ti thesi i kati tetoio giati pragmatika adiaforo(eimai idi mesa stin nation team) alla pisteuo oti iparxoun atoma pou exoun kanei para polla gia to community kai exoun boithisei kai einai krima na min einai leader tis team greece efoson xeroun kai tous paixtes pou mporoun na paixoun me axioseis ontas mesa sto community active

auti einai i gnomi mou alla den simfono me random leaders.. gia paixtes as baleis osous theleis :D cheers

Nas

• CBWARRIOR.
  • TsiOu
« Reply #11 on: January 04, 2008, 02:25:31 PM »
+1 pal opos anefera kai sto prwto post mou :)

Episis kati last apo emena... epidi anafer8ikes teras kai se cod-cod2 leaders klp. Anarotiomoun mipos 8a eprepe, ektos apo to na kaneis mia maza apo omades pou na aforoun ola ta nc pou kanei to cb, na elenkseis an mia omada pou mazeyete gia ena game exei to katalilo background ( match sto cb activity klp ) oste na aksizei na katevei san antagonistiki nation team sto cb? Ennoo pos ok mporei na petyxeis akoma kapious pou na paizoune cod2 i akoma kai cod1... to 8ema einai pos an aytoi oi kapioi exoune empeiria 0 i esto kai tou 1 match to 3mino sto cb, isos na min aksizei na sikoseis team sto sigerkimeno game ?!

AssVas 4 leader  :P

V.z035

• DEMO UPLOADER!
  • www.511tactical.com
    • fasoularis.spaces
« Reply #12 on: January 04, 2008, 02:29:31 PM »
unranked leader :O
LOL
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1369844&wars=1

imo eine poio aplo to 8ema: http://clanbase.ggl.com/clanlist.php

kaneis ena search kai vriskei oles tis ACTIVE cb GR teams...
« Last Edit: January 04, 2008, 02:33:55 PM by V.z034 »

intel� dual E8400 oc 4.5ghz fsb:2000/ COOLERMASTER 850w/VGA:GIAGABYTE-9800GX2-> oc 820-2400/ 2G-1200mhz/ extream watercolled system/ XP� PRO black edition. HF.

jackieboy

• DV zombie
« Reply #13 on: January 07, 2008, 01:56:44 AM »
Ποιοι θέλουν να κατέβουν στον Nation Cup από cod2?
Να γίνει μια λίστα με τους παίχτες. Να γίνει μία πεντάδα συμπαθητική και όχι, κατά εμένα 4 fun (να μην δηλώσουν άτομα που παίζουν το 4 και λένε ας παίξω για πλάκα το 2).

List

1. jackieboy
2. tyranos
3. maggot
4. damian
5.
6.
« Last Edit: January 08, 2008, 02:46:33 AM by pal »

TYRANOUS-

• DV zombie
« Reply #14 on: January 07, 2008, 03:36:59 AM »