O captain den paei na pei oti paizei k to game... de me peirazei na parei o briz th thesh mou pros
theou, einai to katallhlotero atomo afth th stigmh. Egw den eimai toso active oso palaiotera kai
adikeimenika yparxoun atoma pou kalytera einai na paiksoun sth thesh mou se peiptwsh NC mias
kai liwnoun pio poly.
To current nations cup tou cod2 xathike logo mi activity tou assvas k etsi xasame ta deadline (assvas den se flamaro, apla ama einai na min asxoleisai pleon dose to CB leader se kapoion pou tha to kanei).
1nan oloklhro mhna PRIN to deadline tou NC kai prin KAN arxisoune ta sign ups...
sas eixa rwtisei epanelimena... kai ekeinh th xronikh stigmh :
* den yphrxan keys
* den yphrxan 2 active cod2 greek clans... (3player rule an den eixe meiwthei sto 2)
* den yphrxe response, egw to proteina alla den yphrkse adapokrish
* to ping sou Gody htan xalia = unplayable that period
* den yphrxan clans active 2 mhnes prin sto cb , na exoun paiksei diladh cm's
? ?wste oi paiktes tous na mporesoun na paiksoun
Me to NC asxolithika, tote epaiza cod2 , stamatisa na paizw me to rythmo pou epaiza prin
ta Xmas , periodo One night cup #4 , so next time na xeis kalyterh mnhmh plz. Esy den
epaizes KAN cod2 thn periodo twn Sign Ups tou NC, kai gw den eixa paiktes sth diathesh mou.
Kaneis mas den eixe to cod2 original plyn tou avnana k allwn 2... alla egw amelhsa kai den
endiaferthika
Prosopika thewrw aparadekto na exei ginei hdh kapoia sovari prospatheia kai na mhn yparxei monimo post edw me ta nea ths.
Opote kaname prospatheia, egine post sta forums... kai ta thetika kai ta arnhtika apotelesmata.
Den eimaste kobleksikoi pros theou, kai to cb ekei einai na dei kai opoios thelei. Oson afora genikotera to thema ths
Ethnikhs... Apla ta pragmata, Ethinkh mpainei opoios orisei o captain. Kai adikeimenika, O captain epilegei tous
kalyterous = clans me matches sto cb na mporesoun na feroun ena kalo apotelesma kai oxi na viastoun... clans
me ena kalo ranking k me matches vs kalous adipalous. Ti ennow...
Epeidh opws gnwrizete active clan me sd matches sto energitiko ths sto cod2 afth th stigmh einai monaxa oi non
kai mixed teams, H epilogh tha ginei vash aftwn twn atomwn pou paizoun ekei, kai an yparxei enos Ellhna H 2
tou ekswterikou = paizoun se ksenes top clans , se afto to NC pou mas perase Den yphrxe kaneis, eixa psaksei ,
se afto olo k kapoios tha yparksei. To Teliko Choice einai tou captain. Ean pistevete oti exete kalyteres idees k
eiste aisiodoksoi gia kalytera apotelesmata... den exete para na kanete apply gia NC cod2 captain sto epomeno
Season. Mporei na akougomai ligo apolitos alla sas ta lew oma kai apla . Mh pareksigithei kaneis.
Epeidh tha mpw fadaros , th thesh logika tha th parei o Brizolas pou exei perissoterh empeiria
sto cb apo olous tous rest, ta xoume pei me to brizola kai apo konta. Sorry gody alla to sth xeiroterh periptwsh pou
les na mpeis esy ... out of question,? to stoma sou mono ban tha mas epiferei
? Den tithete thema
epiloghs allou, oso fasistiko kai an akougetai
Nothing personal .
Twra oson afora to NC team training, apla dystixws na ginei nea clan me aftous tous paiktes sto cb tha ferei monaxa
ena ban ... to xan pathei 2 omades , H ispania sto mohaa kai allh mia pou mou diafevgei... diladh oi admins epikalestikan
same clan rule... kai as eixe ginei delete prin to NC... So only choice, na epilextoun ta atoma, kai na arxisoun ta pcw's -
cm's . Tipote allo de tha ferei apotelesma.