auto pou 3erw apo ebeiria: adidra pio grhgora to laser alla diabazei grhgora oti brei brosta tou, gi auto 8elei smooth surfaces, kai monoxrwmes !
wraia, sxetika me to g9: kata th gnwmh mou den einai gia FPS games, se kourazei an to kounas grhgora kai kaneis arketh xrhsh, einai perissotero gia mmorg,rts etc.
i would say try ikari laser
update edit: oso gia to pm sou, me to na paizeis se ksilo grafeiou kai me ''kalo'' mouse, katastrefeis thn agora sou ousiastika. dokimase oposdipote na pai3eis me ena mousepad. isws sou fanei periergo arxika kai parei ligo kairo na to sinithiseis, alla sou prosferei sta8erothta kai akribeia 100%, sto upografw. ase pou tha se boh8hsei kai sta lans, an exeis to mousepad mazi sou 8a niw8eis aneta opws sto spiti sou. an einai na 8es na paizeis se ksilo grafeiou de kai kala tote pare ena pio fthino ''gaming'' mouse, giati to ''katastrefeis'' xwris mousepad

an exeis problhma me to xwro, oi etaireies exoun ola ta mege8h(^^) mousepads pou boreis na fadasteis, apo mini size(oso mia megalh hartopetseta diplwmenh), ews heavy size, pou einai san halaki ypodoxhs

any other question?