paidia, to 8ema einai oti to elliniko com/ty, de einai polyply8estato oso ta ksena.
Oloi mas edw ksekiname apo ena koino paranomasti o opoios einai to sygkekrimeno GAMEPLAY tis seiras CALL OF DUTY. Twra, as mi platiazoume me alla games, epeidi an sou aresei kati allo kai de to paizeis, eisai wonnabe, kai vges ap to server na mpei kanas allos, MI MPERDEYOUME MILA ME PORTOKALIA, ok mexri edw?
Loipon, twra. Yparxoun oi paiktes tis seiras COD 1-2-4, oi paiktes COD 2, oi paiktes COD 2-4, oi paiktes COD4 kai oi paiktes deytero examino COD4.
Oi anikontes stis 2 teleutaies katigories, den mporoun na exoun kseka8ari apopsi giati sygkrinoun anomoia pragmata kai de to xoun katalavei. Den ftaine apolyta omws, giati ap to AK na pas sta monovola, den einai ki eukolo, oute ap to ak74 sto mp40...Giati de nomizw na xalaei toso kapoion ta grafika i o ixos, alla mallon tous xalaei to poso kopo prepei na kanoun gia na ksanapoktisoun ena aksiosevasto skill kai se sxesi me tis ypoloipes katigories pou olo kai kati skampazoun.
Apla mi katadikazete to game stenomyala, ap to beta, ksekolate eidika oi 4rides...den exete dei ola ta cod gia na katadikazete kai na krinete ti einai playable, antagonisimo, kai me va8os xronou