Dld, to provlima tou community einai oti de paizoume tdm?
Gia kante kai kana search sto CB, i sto ESL, na doume posoi ap autous tous TDM Ellines pou exoun "plymyrisei" tin Eyrwpi, paizoun sto CB se tdm ladders, mazi me tis omades tous? To provlima exei na kanei me tin posotita i me tin poiotita twn paiktwn? Exei na kanei me to poso sovara i, to poso fun vlepoun to game. Sorry, alla oloi autoi oi Ellines mporei na exoun cd key, alla den exoun prosanatolismo kai einai apla paiktes toy SavvatoKyriakou pou mpainoun s ena server na kanoun ti plaka tous, den einai paiktes pou 8a paiksoun se omada, me tin ennoia pou emeis katalavainoume ws antagonismo, epomenws den einai oi paiktes pou 8a voi8isoun touto dw to community. Den einai autoi pou 8eloume. H mipws oloi autoi dokimasan na paiksoun stous servers mas fagane vrisidia kai apokardiwmenoi paizoun sto exoteriko? H mporei na einai Ellines pou menoun exoteriko gia na exoun cd keys, Epeidi oi Ellines paiktes pou paizoun gia fun ap tin ellada de nomizw na einai 800oi me gnisia cd keys, autoi den agorazoun to game to exoun spasmeno, opws syni8izetai.