Pedakia apoti exete katalavei to community tou COD genika exei "spasei". Apo tin mia i kikloforia tou COD5 kai apo tin ali i aniparksia enos Greek ladder sto clanbase, to hibernation tis korifeas omadas stin elada "SP" opou poloi tous vlepan os kokkino pani kai aloi os paradigma pros mimisi... Ola afta mas exoune ferei se ena simio opou uparxoun mono 2-3 elinika teams COD4 (milao gia to cod4 mias kai to theoro to pio competitive at the moment).
Ego imouna melos tou CS community para pola xronia, toxo dei sta kalitera tou alla kai sta xirotera tou kai exo mathei pos gia na antimetopistoun teties katastaseis xreiazontai "tonotika" kai "prosopikes thisies" apo OLOUS tous pektes tou kathe game kai stin periptosi mas oxi mono twn gnwstwn... lege me Assvas kai zbou , or whoever exo ksexasei telos panton.
Etsi rixno tin eksis idea sto trapezi, opos vlepete kai sto parapanw poll.
(excuse me ala den exo megali pira apo organosi lan or whatever)
I apli kata ta ala idea mou einai i parakatw kai tin postaro me bullet points
- Kuriaki 4 Genari 2009 (5 genari = argia), mazevomaste toulaxiston 6 omades (mixed or not) se internet cafe pou tha apofasistei later
- Me dika mas eksoda, "klinoume" 11 pc apo tis 12 to mesimeri eos tis 8-9 to apogevma
- Pezoume metaksi mas, gia to XAVALE mas best of 3 or whatever format + exoume to 11o pc gia LIVE SHOUTCASTING twn agwnwn
- I omada mou kerdizei to "gather" auto kai pame oloi spitia mas
Sthn ousia milame gia ena LAN One Night Cup kai pistevo pos kati tetio tha tonosei ligo to community kai tha dosei efkeria na gnoristoume apo konta kalitera oi pektes + FUN
Ola afta vevea eksartontai apo to an tha mazeftoune omades kai to kata poso diatithentai atoma na prosferoune.
Ola ta parapanw einai prosopiki mou idea, dont flame me apla pistevo pos afto to game aksizei mia efkeria.
Vote wisely, 1 vote per account.
p.s. Eimai sigouros oti mporoume na vroume ena netcafe pou naxei to katalilo hardware gia cod4
----------------------------------------------------------
Parakalw osous pistevoun oti mporoune na "peisoun" atoma na katevoune, anevoune or whatever gia to lanaki na mou kanoune ena pm sto irc me to onoma tou team tous! Same goes gia tous freelancers! (i na kanoune post edo)
CONFIRMED TEAMS : TARGET = 6&CONFIRMED FREELANCERS AND / OR ATTENDERShttp://www.callofduty.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=86&topic=2117.0INTERNET CAFE STATUS:DATE - 04/01/2009
TIME - 10:00 AM
PLACE - GNET KALITHEAS ARAPAKI 70
STATUS :
CONFIRMEDMore news and details to follow