ahhahaha
dont worry eva .
Stelio file mou to register = esy kai oi filoi sou kanete register se afto to site.
Esy eidh to exeis kanei (afou grafeis kai posts etc.) opote menei na mpoun kai oi
filoi sou. Meta kaneis create team , orizeis ena pass kai apply. Etsi ftiaxneis th dikh sou clan.
Dineis to pass stous filous sou kai kanoun Join apo monoi tous plikrtologontas to pass otan
afto tous zitithei H tous kaneis invite esy. Ean ta vreis skoura msg me na to kanw manually.
Telos , Sta one night cups ...
Na tsekareis taktika to Adistoixo section sto forum. P.x afto to cup = 6o kai yparxei topic
prwta apo ola me ti gametype to thele o kosmos, psifistike sd. Etsi meta apo mia vdomada
pou epilegete to gametype, arxizei H diadikasia eggrafhs twn teams. Nees teams yparxoun
se kathe cup kai etsi xreiazete ligos xronos gia swsth douleia. Anoigei ena NEO topic me tous
kanones tou ektote cup. Etsi akoulouthoun replies me parapona, eleipsh paiktwn kai anakoinwseis
apo diafores omades kai endiaferomenous.
Kaneis kai esy ena me to onoma ths omadas sou kai se vazei enas admin sto cup.
Meta afou exeis diavasei kai katanohsei plirws tous kanones, tha prepei na thrhseis k esy kai oi
filoi sou thn wra pou tha vriskeste sto irc , sto kanali #callofduty. Oloi osoi paizoun sta cups
mazevomaste ekei afou apo ekei ginete H parapera epikoinwnia kai dieksagwgh tou cup.
Opws pies omades paizoun me poies, servers, passwords etc.