Δημητρη, για την πολυπολιτισμικοτητα εχεις δικιο ειναι λαθος δικο μου.Ειναι 2 αντιθετες εννοιες.
Η παγκοσμιοποιηση ειναι ενας ορος που τον ανακαλυψαν,τον χρησιμοποιησαν οι καπιταλιστες και η κυριαρχη ταξη για να αποκρυψουν την κυριαρχια των μονωπωλιων.
Βεβαια,εχει φτασει σε ενα σημειο ,η διεθνοποιηση των πληροφοριων και της γνωσης,πολυ μεγαλης αναπτυξης.Το οποιο απο αυτο και μονο θα μπορουσε να το κρινει θετικα ο καθενας.
Αρα,ναι μεν εχουμε ταχυτητα και εκταση της πληροφορησης και της γνωσης,δεν παυει ομως να μπαινει παντοτε το ερωτημα ποιος κατεχει και ποιος διαχειριζεται τα μεσα διαδοσης των πληροφοριων και της γνωσης.Ετσι λοιπον αυτοι που κατεχουν τα μεσα,που κυριαρχουν επιδιωκουν 2 σκοπους,ο ενας υπηρετει τον αλλο.Οι 2 λοιπον σκοποι ειναι:
1) το κερδος
2) η διαμορφωση τετοιων συνειδησεων ωστε να περναει,η λογικη του κερδους και να ερχεται στους ανθρωπους ως κατι φυσιολογικο,ή αλλιως να μειωνονται οι αντιστασεις των ανθρωπων ωστε να μην σκεφτονται οτι μπορει να υπαρχει και μια αλλη αληθεια,να διασταυρωνουν κτλπ.
Αυτο επομενως εκφραζεται σε
ολη την σφαιρα των οικονομικων και κοινωνικων δραστηριοτητων,μεσω της παραπερα μονοπωλησης-ισχυροποιησης των μεγαλων επιχειρηματικων ομιλων.
Η εμπορευματοποιηση της μουσικης(εμπορευμα σημαινει παραγω για να κερδισω) οπως και καθε δραστηριοτητα στον καπιταλισμο γινεται αντικειμενο κερδους.Εδω επομενως κυριαρχει η λογικη το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο.Στην περιπτωση του κινηματογραφου και της μουσικης το μεγαλο ψαρι,ειναι το αμερικανικο μονοπωλιο το οποιο κυριαρχησε εναντι του ευρωπαικου.
Η μουσικη,ο κινηματογραφος,η τηλεοραση και η παιδεια,χωρις να ειναι μονο αυτα,διαμορφωνουν σε μεγαλο βαθμο την συνειδηση των ανθρωπων και ιδιαιτερα των νεων.Ξαναβλεποντας λοιπον τις τοποθετησεις ολων μας εδω,ο καθενας μας μπορει να καταλαβει τις διαφορες στην θεωρηση των πραγματων.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ=ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ Το οποιο σημαινει οτι στερουν απο τον καθε λαο,την δημιουργια και την εξελιξη της μουσικης του(για παραδειγμα).Πως θα εξελιχθει η ελληνικη μουσικη,αν δεν υπαρχει ελληνικη δημιουργια;Εφοσον θα στρεφονται ολοι στην ξενη;
Σημερα μαλιστα,που λεμε οτι ακουμε μουσικη ξενη, σε ποσοστο 95% ακουμε αγγλοφωνη μουσικη(Αγγλια,Αμερικη) ενω μεχρι και το πιο προσφατο παρελθον και συγκεκριμενα μεχρι τα τελη της δεκαετιας του 70,ο κοσμος,που ξερω απο τους παλιους,ακουγε και ιταλικη και γαλλικη κτλπ μουσικη.Αν λοιπον κατσουμε και ψαξουμε πως εκτοπιστηκαν αυτες οι μουσικες απο την
''αγορα'' και παλι θα ανακαλυψουμε το δρομο του κερδους-μονοπωλιων και πως το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο.
Πικα, το οτι διαφωνω με επιχειρηματα το θεωρω καλο,χειροτερο μου φανταζει να διαφωνουσα χωρις επιχειρηματα ή τουλαχιστον χαζο.Δεν ειναι θεμα συνομωσιας σε βαρος της μαζας στη μουσικη,ειναι τροπος θεωρησης των πραγματων και
κυριως αντιληψης και ερμηνειας της πραγματικοτητας.
Οτι απευθυνεται ευρεως στις μαζες, οπως η μουσικη,η τηλεοραση,ο κινηματογραφος κτλπ ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο-μεσο για να διαμορφωθει η συνειδηση των ανθρωπων.Στον κιμηματογραφο για παραδειγμα,βλεπω τα τελευταια χρονια πραγματα τα οποια ειναι τραγικα και δεν μιλαμε απλα για διαμορφωση συνειδησης , αλλα για παραποιηση της ιδιας της πραγματικοτητας και της ιστοριας(αμερικανικες ταινιες για β παγκοσμιο,μην μιλησω για αρχαια ιστορια και ελλαδα κτλπ)
Το κεφαλαιο
συνειδηση και πως αυτη διαμορφωνεται, ειναι μεγαλο και μπορει να παει την κουβεντα πραγματικα μακρια.Οποτε θα αρκεστω σε αυτο που ειχα ποσταρει στον coca για το τι του αρεσει.----------->
Επισης το τι σου αρεσει μην νομιζεισ οτι ειναι καθαρα δικη σου επιλογη.Οσο και να νομιζεισ οτι ειναι!Εμενα πχ με μαθαν να μου αρεσει το στυλ κοπελας παμελα αντερσον,του πατερα μου η σοφια λορεν και του παππαου μου μια απλη γυναικα.Ολα κολανε και ολα βγαζουν νοημα αν τα σκεφτεις.