Κοιτάξτε τα δικά σας team που γεμίζουν cheaters και μετά μιλήστε. Εμείς κοιτάμε πρώτα να περνάμε καλά και μετά τις επιδόσεις....
Ο νοών νοείτο.
Koitakse na deis Sava, diavaza to topic afto mexri pou epesa panw se afto.
Proswpika tha sou lega na mh milas poly. Eixate enan cheater sto team, LES oti de to kserate ews tou pou piastike... Big deal xesthke h forada sto alwni, eilikrina. Emas ti mas noiazei ? Forum sto site sas exete an de kanw lathos , afto einai eswteriko sas thema.
YSTERA Les oti ta dika mas teams gemizoun cheaters ktl. Egw de thymamai polla apta clans pou nai mazemena edw sto portal afto na mh dinoun demos se cb matches (enoxopoiitiko stoixeio) , kai na flamaroun gia cheats me alles clan TIGA sthn anwrimothta rixnontas to epipedo ypo tou mhdenos me allhlokathgories ... kai meta apo merikous mhnes na trwei ban enas prwhn paikths tous. Afto mono ypopsies genna. To oti den einai pleon paikths sas de shmainei oti otan epaize mazi sas den ta fortwne en gnwsh sas. Afto mono o theos to kserei. K pali en telh ... de mas endiaferei. Telos epeidh milaw panw se afta pou les esy parapanw, an de koitages tis epidoseis de tha kanate fake match sto cb. De xwra kamia dikaiologia afto. Exete mpei sto ESL premiership mazi me alla teams twn opoiwn melh grafoun edw mesa, stous opoious apefthynese legontas pws ta teams tous einai gemata cheaters...
Den exw kati allo na pw, exeis myalo pistevw na katalaveis pws monos sou travas mia grammh k pernas adipera me tetoia replies. An thes na sevastei kapoios to team sou , afto asto na to kanete me prakseis oxi me logia.
O sevasmos kerdizete den epivalete.
kai kati gia na kleisw dioti to kourasame to thema...
@Quetzi έχω μανία με τα sniper και ακόμα έχω. Θεωρώ το πιο αδερφίστικο όπλο. Τώρα όσο για μάνες.... μην παριστάνετε τις αθώες περιστερές...
Exete dei politikous na tsakwnontai sth voulh?
Leei o enas gia to skandalo / melima ktl k zhta eksigiseis apton allon, kai o allos adi na apanthseis k na sthriksei th thesh tou perna se adepithesh legontas " NAI alla ESEIS otan kyvernousate kanate to k to k poios thymatai to TADE skandalo ? " ktl... e idia skata k dw, opoios to piase to piase.
Thread moved to SPAM section , oti eixe na ypothei k ypothike.