Egw de blepw na alazei kati. H IW epimenei sto IW.net ths k adiaforei gia tus gamers pou diamartironte gia thn elipsi twn dedicated servers . Apo thn allh bgenei enas pipas ths iw k mas lei oti pezei me 100ms k oti ine teleia...teleia tha to theorei malon giati ute kan exi piasei pc sta xeria tu k tosa xronia tha ixe ena koloxbox pou tha peze panta me toso ping logw elipsis dedicated servers. Einai profanes oti ine ena modified port ths plakas apo to xbox to game.Einai mia mainstreamia tou kolou k bgazontas k to lean thelei na to kanei mpam mpam mpam spam spam spam na pezi k to 5xrono k na xerete.Kala gia to oti to xun kanei balance mi milisw..Pera apo afta . An thes na to kaneis balance palio noobara tou kerata bgale otan pidas sa katsiki na min petixenis mia k oxi na bgazeis to lean pu ine pio fisiologiko prama ever pleon se tetiou eidus games . Mporw na grafw ores gia to ti kanei k de kanei i iW alla to thema ine oti blepw oti k alles eteries blepe Id ine etoimes na afisun tus dedicated servers gia pc (fu carmack). Twra tis pipes ths iw oti einai pio eukolo na kaneis game k na join me to IW.net nai ok na pw ..ine pio eukolo alla afto de dikeologei ot gegonos na min exete dedicated servers . Tha mporusate na xete ena steam based program k na exete k dedicated servers like steam does. Telos de grafw alla arketa asxolithika me ta nooblars ths iw