As ypo8esoume pws eiste melh-xwrikoi tou Avalon, enos Vasileiou pou to kyverna enas Vasilias dikaios, swstos kai gnwrizei akmh kai doksa me synexomenh anaptyksh . Exete mia oikogeneia kai filous kai oloi einai happy. Ksafnika o Vasileus sas, erwtevete mia kariola Onomati Elizabeth pou exei apostalei apo to geitoniko Vasileio Blizzard. Afth exei teleies kabyles,kwlara, vyzares, deepthroat katapinei k ta synafh kai o Vasileus ginete ypoxeirio ths...
(Deal me th Blizzard)
Ksafnika vlepete allages sto vasileio pou sas vazoun se periorismou kai skepseis, logou xarh apo ekei pou eixes alogo kai ekanes tis ergasies sou , tis metafores sou to Vasileio epivalei nomo na thanatothoun ola ta alloga kai na pareis Gaidouri.
(dedicated servers)
Ta aloga sou, to sitari sou, ta rouxa pou poulages kai epairnes apo allous anevazontas to epipedo zwhs sou den yparxoun pleon dioti ta exei apagorefsei to Vasileio. Apotelesma esy na anagasteis na agoraseis gia na zhseis thn oikogenia sou kai ton eafto sou , kapoia eidh apthn agora tou Kastrou, pou ta poulaei men se xamhles times alla exei odhghsei esena k tous rest xwrikous se apognwsh mias kai den einai afta pou eixate synithisei , den sas aresoun kai sas fainontai geloia.
(Features/Iw.net)
To vasileio en telh epeidh parathrhse adidrash apo tous xwrikous exei valei gelotopoious kai efetzides tsarlatanous se kathe xwrio tou gia na diaskedazei tous katoikous, kouklotheatra kai arketous propagandistes kai papades pou kanoun kanoniko brainwash stous mh gnorizontes xwrikous logo adynamias prosvashs tous stous kyklous twn ebeirwn xwrikwn me arxigo tous ton Stathan . Etsi H pleiopshfia twn xwrikwn pou paramenei sto vasileio dioti arketoi arxisan na fevgoun apo afto dysaristimenoi , agorasan ta gaidouria tou Avalon se akrivoteres times apo ta aloga pou dine pou tan omws katharoaima Aravika kai synithisan se ena eidos agoropwlhsias agathwn mexri k gia apla fasolia pou kapote kaliergousan oi idioi sta xwrafia tous.
(modders/mappers vs DLC)
Telos to vasileio anefere oti stamathse tis peripolous me stratiwtika tmhmata tou apta synora kai ta adikatesthse me empeirous misthoforus pou 8a sou prosferan asfaleia kai evhmeria . Apotelesma oi varvaroi na vroun thn efkairia kai na erthoun na sou gamisoun thn anhlikh korh sou , kai thn gynaika sou, kai akoma k sena ton idio na se paroun apto kwlo . To skhniko afto synexizei na epanalamvanete opote kavlwsei o Barbaros kai kanei dou sto xwrio sou.
(Cheaters/Anticheat)
Se syskepseis pou kaneis me synxwrianous sou vlepete pws yparxei pleon edonto problhma kai en synexeia, ekfrazete ta parapona sas sthn agora tou kastrou. Ekei enwmenoi psarades, taverniarides, kynhgoi, agrotes, daskaloi ktl zhtate eksigiseis gia tis allages aftes. Oi apanthseis pou pernete einai pipes kai ta pernete sth krana, merikoi diamartyrontai edonotera , alla ksafnika sthn epomenh sygentrwsh sas, anaferoun pws tous lhstepsan, kai tous kapsan kapoious paryrous pou eixan shmeiwseis.
(forum/bans)
En telh vlepeis pws an petyxei aftos o gamos ths Elizabeth me ton kapote swsto vasileus sou alla pleon xesth dolma, tote to mellon gia afto to vasileio einai mataio gia esena. To Avalon tha synexisei sigoura na yparxei mias kai tha yparxoun anenhmerwtoi xwrikoi pou tha peftoun thymata twn paraplanhtwn - papadwn ktl kai dioti peran twn allwn milame gia to AVALON. Senario dolofonias tou vasilea H ths elizabeth tha se odhgisei sto thanato mias kei yparxoun polla ebodia, opote skeftese pws mia praktikh lysh, mias kai sth xwra afth exeis ola osa agapas, ebeiries anamnhseis ktl kai 8a 8eles na meineis ekei, einai na organwtheite se mia praksh apoxhs apta xwrafia kai ta oryxeia wste na mhn yparksei paragwgh sto vasileio , kai na lavei to mhnyma o vasileus kai na Anathewrhsei. En telh an de kanei kati gia afto na fygete gia kapoia allh xwra.
Omws to thema einai na yparxei allh tetoia xwra... dioti an to Avalon symfwnhsei me ta ypoloipa vasileia ths perioxhs (Camelot-Harrogath-Crimson-Carentan ktl) se symmaxia kai kathierwthei to idio systhma k nomoi pantou, tote H symmaxia afth siga siga tha arxisei na trwei ta vasileia pou adistekontai, epeidh tha einai adynama, tha ta kyrievei me ta opla H me oikonomiko polemo kai en telh esy isws pleon vreis kapoio makrino vasileio na zhseis alla afta pou tha sou prosferei den tha einai afta pou zhtas. Etsi afto pou prepei na kynigiseis na petyxeis esy k oi omoioi sou einai na ypen8ymisete sto vasilea sas pws h dynamh pou exei sta xeria tou kai to megethos tou Avalon den tha yphrxan dixws esas, tous aplous anthrwpous tou Avalon, kai pws eseis kanate thysies kai ksodepsate peran twn forwn sto Avalon, wres psyxikhs douleias kai ergwn pou diaprepsate dhmiourgontas sto Avalon pramata pou ekanan arketous na metanastefsoun ekei. Theatra,Arenes,
Agatha ktl.
(community,maps,mods,ladders vs Money)
Zwh sto vasileio tha yparxei k en synexeia ennoeite, alla th morfh ths efoson mporeis na th kathoriseis esy me tis prakseis sou, opws kai o kathenas mas,prepei na skeftoume k th morfh ths. H nea epoxh sto Avalon me tous gelotopoious kai tous magous kai ta kouklotheatra anatelei kai o mh psagmenos gamer tha synexisei th zwh tou sto Avalon opws afto k an ginei, de tha adidrasei. Esy pou vlepeis thn adikia omws kai sou viazoun mexri k ton skylo, tha epilekseis na meineis ametoxos? H akoma xeiroteros na symmetexeis sth katantia - metatroph aftou pou kapote gnwrizes kai onomazes "kai gamw ta vasileia" se ena Vasileio pou tha douleveis ws doulos pleon ? plhrwnontas kai anevasmenous forous? dexomenos opoiadhpote allagh thelei o vasileus se mia elenxomenh agora? anagazontas se na trws Xylo gia thn ypoloiph zwh sou enw yparxoun ta gourounopoula ?
(Enw mporeis na exeis afto pou 8es kai exeis syni8isei kai einai FYSIKH EKSELIKSH se anagazoun na fas skata pasarontas to san ekseliksh kai "gia to kalo sou")
Kai epeidh eipes kati pou de stekei k to vriskw pantelws starxidistiko pare k afto an exeis xrono :
Epoxh : Mellon - Apokries
Topo8esia : Skoteino dromaki
Oik. Katastash : Eggamos me paidia
gyrnontas apth douleia exeis daneia ktl se skepseis enas filos sou pei na pas apo ena baraki na tapeite , k aftos voutigmenos sta daneia gamiseta, k ta pinete averta, gnwstos barman filos palios tyxaia de plhrwnete tpte, fevgete loipon apto baraki kai vlepete enan filo sas 3o na exei vgalei mia pitsirika eksw parea maskaremenh pou gnwristikan se ena party ekei konta k htan piwmenh kai eidh eixe arxisei na th faswnei , sas leei, "paidia elate na perasoume kala mafto to mwro" . Skeftese oti exeis oikogenia k paidia ktl alla ena sprwksimo tou Taki , filou sas me ena psithirisma stafti "ela na ksexastoume k na thymithoume ta palia" sou lynei ta desma, pas loipon agorazete apo ena sex shop oti vazei o nous sou , apo donhtes Drill master kai kounies ews Symbian, (nai o 3os filos sas exei lefta), pate se ena ksenodoxeio kai noikiazete ena dwmatio, pernate kala kai pernete th kopelitsa kai th pe8ainete sto poutso, monaxa apta aftia den th peirate, pollaplous gyrous o kathenas mias kai exete parei aloifes kai xapia thymizontas ta 20 sas (dioti tote tha sai 50arhs karaflas me super birokoili), kai me th maska ths gatoulas afth to vriskate kinky.
Kai ena melano shmeio ths vradias, hr8e na sas kanei parathrhsh kai enas foukaras axthoforos ntymenos robot apto hotel nearos, pou enanti xrhmatikou posou dexthke na tsiboukwsei kai tous treis sas kai na ton xysete sth mapa.
Afou teleiwsate kai ta phrate kai se video OLA kai ta anevasate kai online me to tote FuckBookMobile apto kinhto Nokia 500XL sas , thn afhnete se ena pagaki kai fevgete.
Perases kala, kavla, partouza fash dike mou kai video na gamas sto net? PRiceless, katapine to pipini, teleio swmataki , gamiotan kala dioti otan synhl8e k ekane oti ekane enw htan liwma, sas apokalypse o $$$ filos sas, pws ths eixe riksei sto poto to Tote pleon Super Xapi viasmou El_Diablo... eixes kairo na peraseis TOSO kala, aaaaaaax.
Pas spiti sou kai pefteis kseros gia ypno, thn epomenh mera les sth gynaika sou pws pas gia seminaria se allh polh kai opws einai gnwsto se trwnei ligo oi typseis, alla gia na mh karfwtheis pas sto filo sou na se filoksenhsei . Epistrefeis spiti meta apo 10 meres afou eisai sigouros pleon pws de tha katalavei kati h gynaika sou kai afou ths exeis aradeiasei ena karo malakies apto new DVD Guide pou parhgiles mesw tou VOIP phone sou , apto telemarketin , "Thousand and One Excuses" By John Pidihtaras.
Next prwino ksypnas me fwnes ths gynaikas sou k vlepeis korh sou na klaiei sto kanape... en olighs eixes viasei o idios th korh sou mazi me tous filous sou kai pleon thn eixes diadwsei kai sto internet.
Easter egg : O Gios sou agorase ena roloi arketa akrivo pou sigoura den eixe ta lefta me to mis8o tou na to agorasei kai baineis se skepseis, koitas sto plhntirio dipla ta Nike Maximus pou nai ashmopoihmena me eidikh vafh SilverStone pou xrhsimopoioun arketoi gia epixrwmatiseis pantos typou, meta omws kaneis th skepsh kai rwtas ton gio sou endromos pia einai h nea tou douleia ... me yfaki gia na mh karfwtheis kai an einai kala ta lefta.
Gios : sto Almera baba, asta poly kala , merikoi pelates dinoun POLY kalo tip.
Congratulations , sometimes fun could be Fatal...