@dfk: ta 2 gegonota pou les den exoun sxesh. allo eina na haxareis kai na trws no-show kai allo na trws no-show epeidh evales enan paixth sto team 5 lepta prin to match kai oxi 10 lepta prin to match opws leei to rule
@breaker: o poio asteios anthrwpos pou perase pote apo to community. to poso de mas eixes anagkh file breaker , emena ton uniq kai ton mxc, fanhke otan fygame apo to team. dialythike to "uber" team sou kai paizate meta metaxy sas krymenoi katw apo tis petres kai apo tote vasika den exw dei pouthena to team sou. sorry kiolas alla you failed. hard
@smigo: synexizeis na meiwneis ton eayto sou me ayta pou les. anti na koroideyeis emas giati zhleyeis pou eimaste pre-invite kai paizoume clean kai na koroideyeis ton tyranous pou exei kanei polla perisotera apo sena sto cod tha mporouses na fertheis exypna kai na peis oti: " magkes gg poly kalo game" kai na eisai perhfanos pou to team sou exase gia 1 round apo tous x9 pou thewrhtika einai poly kalytero team. me to na prospatheis na mas meiwseis omws de kataferneis tpt. meiwneis mono to diko sou team kai kaneis kai tous sympaiktes sou na fainontai to idio asteioi. opws eipe kai o uniq kai apo immature hpiame kai den eipame tpt. giati? giati ontws einai ena kalo team kai giati exoun apodeixthei kai se lan kai kerdisane dikaia kai tous axize. giayto pas se lan. gia na gnwriseis kalytera aytous me tous opoious milas kathe mera sto forum, na kaneis filous kai na kerdiseis sevasmo. de pas mono gia lefta. egw me ton mxc katevhkame apo salonika sthn athina gia lans pou den eixan kan epathlo. ti kerdisame omws? sevasmo, empeiries kai filous apo olo to community. giayto einai logiko na thewreis emena klika px me ton assva. giati nai re file, fagame kai ena souvlaki parea kai hpiame kai ena krasaki mazi. esy pou hsouna? epsaxnes na vreis scriptakia na valeis sto cfg sou... de sou ftaime emeis.
@apatewnas: opws xanaeipa, logw hlikias exeis polles ormones kai erxesai na tis vgaleis edw. ola sou ftaine ola sou vrwmane oloi einai asxetoi oloi lameroi ktl. les kai pernas klimakthrio kaneis re file :S
last but not least: an den yphrxe ayto to admin team ( kai kapoioi alloi admins pou den einai toso active) de tha yphrxe to site , ta gather, ta onc , ta lans , o public kai oti allo sou prosferoun aytoi gia na mporeis esy (smigo) na kaneis tis mlkies sou kai na les tis pipes sou. kai pas apo panw kai rwtas ti exei kanei o assvas gia to community? e tote eisai megas asxetos kai kathe lexh pou les xeftylizesai kai perissotero. an de xereis na mh milas. to site kai tous servers kai tis wres pou xodeyoun oi admins gia na asxolountai me atoma san esena de ta plhrwneis esy gia na exeis kai logo...