Smigo kai ego diafono me thn sumperifora sas......vrise me opos ton rasl plz :guitar:
Oso gia kapoion pou eipe oti tha katevainoume 4 teams sta lans....gt re file? Tha mas timorhseis pou dn tha kateveis? Pote eixes erthei dld? Emeis san PunX xoris kan na asxoloumaste exoume paei se osa mporousame...esy pou hsoun? Kai dn shkono peri cb h meno mia ora makria....cb 1 kai kati mhna paizoume kai oute amaxia eixame kai kaname 1:30 ora dromo kai ferame kai 2 omades sto proto lan. Oi ng gt dn exoun erthei? KAi emeis anhlikoi hmastan tote...
gia xekollate ligo me auth th skatonootropia....Les re smigo na exeis ta arxidia na nikhseis tous x9 kai mas prhzeis ta paparia? Exoun adiko pou zhtane conflict? Ti antilogo exeis dld dn katalava? Mpravo pou tous palepsate,os ekei. gt xalas th prospatheia sas me autes tis malakies?
EIXATE SCRIPT AGORI MOU,telos.
Kai oso gia ton assvas kai gia ta xrhmata pou eipe kapoios....gia analogisou re file kai pes mas an ontos ein mono auto...skepsou mono na tou zhthseis na vohthiseis ti tha sou pei...epeidh ego prosopika to exo skeftei kai dn vlepo na ta kataferno,dn tolmao na tou po pos kanei lathos thn "douleia" tou.
Telos oson afora th suzhthsh smigo-assvas se private,smigo gt mas to deixneis auto? Gia na katalavoume ti? Oti me mia sugnommh pas na krufteis? Mia xara sta leei kai polu softly sta eipe kiolas,mn exeis parapono...
Auta pou exeis kanei dn allazoun,mporeis na allaxeis omos thn sunexeia file,prosexe apo edo kai pera kai mporei na apokthseis kai kaluteres sxeseis apo oso fantazesai edo mesa