ti dn katalavenis re uniq stin protasi pou egrapsa?
ti themata kai paparies mou les esi more?
ego anaferome sigkekrimena sto attack pou an dn ekanes esi tote kanan oi ipolipoi gia thema proistorias kati pou dn armoze stin parousa katastasi.
dn anaferome se esena thelo na katalavis alla anaferome genika.
dld auto pou thelo na po einai pos to thema tis epithesis ston breaker me ta sxolia pou ginane prin apo diaforous mates sou dn armozan stin peristasi autin mias kai to thema sol einai proistoria.
Thats all.
o leader twn sol KALA EKANE kai diegrapse ton carnage :
mipws milaei gia olo to tote team (cq-mxc-uniq-zander-crng) ?kai su KALA EKANES pou eftiakses to team sou :
mipws ksanamilaei gia to IDIO team (sto opoio exei meinei o cq-mxc-uniq kai exei emploutistei me ton takr1 psit[ex-sol] & stewie)kai ksekinaei to drama (be my quest)
STA ARXIDIA MOU RE!!! :
milaei se kapoion allo k den to katalava ?Exeis kaei toso pou exeis ksexasei oti toso kairo auto pou prospatheis na kaneis :
nomizw pws ayto pou kanw den to exw ksexasei k den exw allaxei rota (cba na postaro link gia tous x9 einai polla entos k ektos elladas)exei na kanei me ena gamimeno game :
soz pou menw pistos se ayto pou mou aresei poioi poly, gt dokimasa k ta alla failogame sas (ayta pou sas pira dwro 1,2,3,4 posa cdkey htane telika??)(pou o arxikos tou skopos einai oi paixtes tou na pernane kala :
eipes kaneis pws stous x9 exoume kamia xounta h den pername kala ??kai oxi na prospathoun na bgaloun lefta paizontas to) : p
ote evgala lefta apo to game???to mono pou thimamai na kanw einai na plirwnw...kai ayto oxi gt eimai wannabe manager owner kapoiou gamaw organismou h kati tetoio, apla oti exei dinei o kathenas se ena team se mia parea se mia omada....soz4fraga toso kairo stous sol trwgame stin mapa enan uniq pou epeidi eixe fraga :
eixa den eixa??? kai blepseis :
allos karfwse aytes tis idees sto myallo mou (den lew poios---->)na ginei pro :
eipa pws eimai pote pro???lol monos mou mpika sub stou x9 gia na pezei mxc-vertigo-cq-stewie-takr1 (skopos mou einai na mathainw kathe mera kati xrisimo, kapoia alloi exoune ksexasei ti tha pei mathenw)To megalo lathos pou anagnwrisa ston eauto mou..itan oti mpikes stous sol :
den mpika me valateisoun i katastrofi tou team :
ola ayta ta ekana egw????poio megales prosvoles parakalwkai eimai sigouros oti oi sol an den empaines esu mesa..tha upirxan akoma..alla auta einai mono logia pou den gurizoun pisw :
opws leei o filtatos mono logia oi SOLAsxolithika katholou mazi sou re ? :
e nai asxolithikes me ena soro katevata apo panw pou me vrizeis emena k tous teamate mouti anabeis fwties twra ? :
den anapsa tpt(allos kaigete stous sta fosmpa)Soz alla de tha katsw na asxolithw allo me auto to thread pou metatrapike se flame war pali :
eeeeeeee monos tou to evaleauta apo mena, reply allo de tha kanw oson afora to thema sol kai uniq ( i just dont care what u say ,ex-m8) :
yparxoune alla 5 post souuniq exw teleiwsei mazi sou pane grapse oti thes den m endiaferei katholou i apopsi sou :
mhn anxonesai re k tha sou grapsw ta panta xarti k kalamari re dwse mou ligo time gt exw kai douleies, Vita Nova games, ESL , EuroCup XXI ksexnaw kati?MASSIVEEEEEEEEEEEEE KATALAVES TWRA POIOS PROKALEI?
?