Quote from: CQ on March 29, 2010, 09:39:41 PMontws tairiazeiΑπαντάς σε κάτι που δεν είπα; Μήπως είπα ότι δεν ταιριάζει το αδύναμη; Μάλλον όχι.Είπες ότι δεν ταιριάζει το αδύνατη και σου έδειξα ότι ταιριάζει.Αυτά τα κάνουν οι πολιτικοί στα παράθυρα, άλλα τους λένε, ότι συμφέρει απαντάνε.tip: Being better in CoD4 doesn't make you better in everything.
ontws tairiazei
Admin edit: See previous edit.AAAAAAAAAA :S
kai su KALA EKANES pou eftiakses to team sou : mipws ksanamilaei gia to IDIO team (sto opoio exei meinei o cq-mxc-uniq kai exei emploutistei me ton takr1 psit[ex-sol] & stewie)
Quote from: uniQ on March 29, 2010, 10:40:04 PMkai su KALA EKANES pou eftiakses to team sou : mipws ksanamilaei gia to IDIO team (sto opoio exei meinei o cq-mxc-uniq kai exei emploutistei me ton takr1 psit[ex-sol] & stewie)O Psit den itane x-sol , itane x-kranidi kai x-gr8 , gia na min ksexniomaste.Mporeite na sinexisete me to tsirko.
Quote from: Psit on March 30, 2010, 12:02:19 AMQuote from: uniQ on March 29, 2010, 10:40:04 PMkai su KALA EKANES pou eftiakses to team sou : mipws ksanamilaei gia to IDIO team (sto opoio exei meinei o cq-mxc-uniq kai exei emploutistei me ton takr1 psit[ex-sol] & stewie)O Psit den itane x-sol , itane x-kranidi kai x-gr8 , gia na min ksexniomaste.Mporeite na sinexisete me to tsirko.k x-9
Quote from: pres1o on March 30, 2010, 12:16:46 AMQuote from: Psit on March 30, 2010, 12:02:19 AMQuote from: uniQ on March 29, 2010, 10:40:04 PMkai su KALA EKANES pou eftiakses to team sou : mipws ksanamilaei gia to IDIO team (sto opoio exei meinei o cq-mxc-uniq kai exei emploutistei me ton takr1 psit[ex-sol] & stewie)O Psit den itane x-sol , itane x-kranidi kai x-gr8 , gia na min ksexniomaste.Mporeite na sinexisete me to tsirko.k x-9 idd, paralipsis mou. Itane kai x-x9 !p.s. anti gia quote patisa kai ekana edit to post sou, lolen
Opoios dinei dikaiwmata ka9ete kai ta louzete meta.Epipleon to na milame gia wrimotita efoson exoume xrisimopoisei hacks emesa i amesa einai kapws tragigo.Kai i siwpi se merikes periptwseis einai xrusos opws leei mia paroimia.