ayto pou me exei enoxlisei einai pws o Breaker telika to mono pou ekane einai na ekmetaleytei thn kalosynh mou kai thn agaph mou gia to game gia prosopiko tou ofelos.
Mlkia 1i : pote den ekmetaleutika kamia katastasi gia kanena diko mou ofelos..mi les MALAKIES please cut it...panta eblepa to team me basi sto sunolo tou kai den koitaga
POTE tin parti mou...panta sti zwi mou bazw tous filous mou panw apo mena (alla einai kati to opoio esu de tha katalabeis pote...DEN ME KSEREIS UNIQ)
to gegonos pou anefera peri plirwmwn server, vent, site, cdkeys klp den to exw anaferei pote kai stin teliki kala ekana, den to exw pei k den exw prosvalei pote kanenan gt den eixe lefta. antithetos pistevw pws : otan eisai melos mias omadas, mias pareas prepei gia na les pws eisai energo melos na prosfereis oti mporeis.
Pote de sou zitise kanenas na dwseis lefta gia keys / ventrilo de plirwses pote / oso gia to site, an thumasai kala eixa steisei egw o idios ena siteaki to opoio eixe ta elaxista proapaitoumena gia na mas briskei kapoios.... esu itheles MONOS sou na dwseis posa lefta..kai gw malista imoun kai anithetos alla esu epemenes...twra les kai malakies apo panw
I plaka einai oti sta posts sas (uniq klp) exete grapsei TOOOOOOOOOOOSES malakies kai laspes
KAI PSEMMATA pou exoun mazeutei polla kai den prolabainw na ta quotarw ola..kai den tha katsw na asxolithw kai peraiterw kiolas giati kai den aksizei kai xanw tin wra mou tzampa...douleia den eixe o diaolos k postare sto forum...de mas xezeis re ntalara?
p.s :to ti malakies exoun ginei akribws ontws to kseroume ligoi,as leei o kathenas oti tou kavlwsei XESTIKA...1 kalo bgike apo oli autin tin istoria... piran mpoulo ta agathia kai exoume tin isixia mas pleon..
p.s2: o monos pou paradexomai apo sas einai o mexicola eilikrina...mexi na kses re se paw kai respect gia tin poreia sou san cod player..
p.s3: einai to teleutaiotato post pou kanw se auto to thread.. oxi tpt allo apla barethika na asxoloume me 1-2 malakes...sunexiste na grafete kai kamia 50aria akoma selides de me peirazei katholou proswpika... oti itan na pw to eipa, oti SOBARO itan na diabasw apo tous apenanti to diabasa..
p.s4: sinister..polla apo auta ta arnitika pou egrapses gia mena me briskoun sumfono..bariemai na quotarw sugekrimena..lathos kiniseis ekana to paradexomai..mathainw apo ta lathi mou kai auto exei simasia...alla edw eseis na poume XWRIS NA EXETE STOIXEIA PATE KAI ME LETE MALAKIES POU DEN ISXUAN POTE gia mena...oute auto tha katsw na to suzitisw..osoi me KSEROUN
kala, kseroun kai poso swstos kai ksigimenos eimai san atomo...tous upoloipous sas grafw apla ston butco m...
auta apo mena, cu arround da forumz