Author Topic: [Split] NG vs x9 - ROUND 1 - FIGHT!  (Read 133121 times)

rundom

• 222 HERO!~
  • <---(oO)--<<
Re: [Split] NG vs x9 - ROUND 1 - FIGHT!
« Reply #495 on: March 31, 2010, 03:10:14 PM »
@jinx: anamasas pragmata pou apantithikan.

@uniq: u got mail.

@mxc: +1

@cq: keep flaming have to raise my post count ffs...
[enter random sarcastic quote here]

uniQZje

• CoD.gr Admin
  • DEMO UPLOADER!
  • F*ck Me Im Famous!!1
    • http://www.x9-syndrome.org
« Reply #496 on: March 31, 2010, 03:14:22 PM »
Malon uniq esi dn exeis katalavei giati pragma milaw . Apo tsakomo me emas tsakoneste me ala 40 atoma auto 8elo na sou doso na katalaveis ;)

gia na leme ta pramata opws einai :

1. ta atoma den einai 40 alla 1+1 = 2 (Breaker, Rundom)
2. den pigame gia kanena malli gt den prokalesame kanenan antitheta dextikame epithesi apo plevras Breaker (an diavaseis ta post tha katalaveis).
3. stamata na grafeis xazomares :P
<@AssVas|off> unique
<@AssVas|off> u have full authority to rape , kill, torture
<@AssVas|off> 222 members
<@AssVas|off> but plz
<@AssVas|off> begin with this guy

F*ck Me Im Famous!!!
www.x9-syndrome.org

CQ

• Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
« Reply #497 on: March 31, 2010, 03:15:47 PM »
@ cq: otan exeis mia 5ada uniq,merlin,rundom,zander,slayer(gt tote o breaker to xe paratisei) kai epidi eisai kavlakas (kai breaker kai uniq) ferneis 2 atoma sto team, petas 2 apo to team gia na paizoun ayta ta atoma cq,mxc,uniq,zander,slayer kai sthn synexeia petas kai ton slayer gt den mporouse na ne kathe mera mesa na liwnei, kai vazeis ton carnage. Tote nai ama exeis allaxei 3 apo tous 5 se ena team den exeis gamisei tpta.
Oute kan to fun 3 atomwn den gamises pou goustaran to team kai thn parea, hsouna kyria. (kai epanalmvano oti o breaker to paradextike kai tote kai twra opoios ton rwtisei...)

ps: H diafora mas einai oti egw den exw provlima na eimai noob, enw esy exeis provlima pou den eisai pro...
ps2: Na mhn anaferese se plithintiko, opws eipa kai pio prin den eimai sol edw kai kairo
ps3: Egw epi sol btw kai server plirwsa part kai vent part kai cd key den pira otan ta dine aploxera, opote xanakopse tous plithintikous, kai to site ama diavases kai sto 1o 1o post mou anafera oti kavla tou kai magkia tou pou to kane alla den parakalesa kiolas gia na ginei.

@ takr1: soz katarxin gt se pire kai sena h mpala parea.
1on. den vrizw to dimo, opws kai sto 1o mou post eipa, magkia tou gia to site kai thn genikoteri kavla tou kai bravo tou pou ekane ena kalo team, alla na katalavei ti ekane tote gia na to petixei.
2on me ton cq ta pira me to reply tou kai to olo yfaki tou oxi me to ti egine tote(ayta irthan merika reply argotera), oso xoli kai na vgale o breaker, to reply htan apla emetiko...

kai twra douleia, flame more after 17:00...

mallon eisai GKAVOS. opws eipe kai o uniq tou edwse thn "adeia" o breaker na kanei diko tou squad. sto team dld den hmoun mazi sou. ftiaxame ena diko mas squad kratwntas 1-2 atoma apo sol kai vazontas kapoia dika mas. eixame 2o diko mas squad dld. esy den hsoun kan sto team mou ousiastika oute o mrln oute kanenas.

h diafora mas einai  oti esy EXEIS provlhma pou eisai noob giayto erxesai edw kai klaigesai kai zorizesai enw egw eimai PRO kai kanw aselgw sto kormi sou opote thelw.

o breaker apo th mia ithele na kanoume pro team kai apo thn allh otan eide oti o dhmos exei kanei kalo squad kai analamvanei prwtovoulies sto team xalasthke kai arxise na leei oti xalame to team kai oti to team einai poio poly parea kai oxi omada cod. efages ton papa pou sou poulhse o breaker kai akoma ton trws.

ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

CQ

• Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
« Reply #498 on: March 31, 2010, 03:18:57 PM »
exw meinei sthn arxh tou page 33. tha ta diavasw argotera giati paw gia ena kafedaki twra opws me symvoulepse o filos kai life-haver zGIN. ante na doume ki ayto to life pws einai...

cu l8rz

ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

t.breaker

• DEMO UPLOADER!
« Reply #499 on: March 31, 2010, 03:29:22 PM »
ayto pou me exei enoxlisei einai pws o Breaker telika to mono pou ekane einai na ekmetaleytei thn kalosynh mou kai thn agaph mou gia to game gia prosopiko tou ofelos.

Mlkia 1i : pote den ekmetaleutika kamia katastasi gia kanena diko mou ofelos..mi les MALAKIES please cut it...panta eblepa to team me basi sto sunolo tou kai den koitaga POTE tin parti mou...panta sti zwi mou bazw tous filous mou panw apo mena (alla einai kati to opoio esu de tha katalabeis pote...DEN ME KSEREIS UNIQ)

to gegonos pou anefera peri plirwmwn server, vent, site, cdkeys klp den to exw anaferei pote kai stin teliki kala ekana, den to exw pei k den exw prosvalei pote kanenan gt den eixe lefta. antithetos pistevw pws : otan eisai melos mias omadas, mias pareas prepei gia na les pws eisai energo melos na prosfereis oti mporeis.

Pote de sou zitise kanenas na dwseis lefta gia keys / ventrilo de plirwses pote / oso gia to site, an thumasai kala eixa steisei egw o idios ena siteaki to opoio eixe ta elaxista proapaitoumena gia na mas briskei kapoios.... esu itheles MONOS sou na dwseis posa lefta..kai gw malista imoun kai anithetos alla esu epemenes...twra les kai malakies apo panw

I plaka einai oti sta posts sas (uniq klp) exete grapsei TOOOOOOOOOOOSES malakies kai laspes KAI PSEMMATA pou exoun mazeutei polla kai den prolabainw na ta quotarw ola..kai den tha katsw na asxolithw kai peraiterw kiolas giati kai den aksizei kai xanw tin wra mou tzampa...douleia den eixe o diaolos k postare sto forum...de mas xezeis re ntalara?

p.s :to ti malakies exoun ginei akribws ontws to kseroume ligoi,as leei o kathenas oti tou kavlwsei XESTIKA...1 kalo bgike apo oli autin tin istoria... piran mpoulo ta agathia kai exoume tin isixia mas pleon..

p.s2: o monos pou paradexomai apo sas einai o mexicola eilikrina...mexi na kses re se paw kai respect gia tin poreia sou san cod player..

p.s3: einai to teleutaiotato post pou kanw se auto to thread.. oxi tpt allo apla barethika na asxoloume me 1-2 malakes...sunexiste na grafete kai kamia 50aria akoma selides de me peirazei katholou proswpika... oti itan na pw to eipa, oti SOBARO itan na diabasw apo tous apenanti to diabasa..

p.s4: sinister..polla apo auta ta arnitika pou egrapses gia mena me briskoun sumfono..bariemai na quotarw sugekrimena..lathos kiniseis ekana to paradexomai..mathainw apo ta lathi mou kai auto exei simasia...alla edw eseis na poume XWRIS NA EXETE STOIXEIA PATE KAI ME LETE MALAKIES POU DEN ISXUAN POTE gia mena...oute auto tha katsw na to suzitisw..osoi me KSEROUN kala, kseroun kai poso swstos kai ksigimenos eimai san atomo...tous upoloipous sas grafw apla ston butco m...

auta apo mena, cu arround da forumz

rundom

• 222 HERO!~
  • <---(oO)--<<
« Reply #500 on: March 31, 2010, 03:35:34 PM »
cq an ta thimase opws goustareis, den ftew egw re. Kai mix arketa match pexame (to anefere kai o dimos) kai epidi den goustares me mena kai me merlin kanate 2o squad kai pirate mazi sas uniq zander slayer kai afisate tote sto allo team poious? dld den einai giannis einai giannakis, den gamisate sta hdh yparxonta atoma to fun dld? pes mou poso xazos niwtheis?
[enter random sarcastic quote here]

CaliCo_JaCk

• 222 HERO!~
  • Thou Shall Not Fear
« Reply #501 on: March 31, 2010, 03:59:16 PM »
antidrasi - antidrasi

αφιερωμένο σε Smigo.

a btw μικρέ(off topic αλλά σαν κολλημένος SPAWN FAN ΤΟ ΡΩΤΑΩ)έχεις καμία γνώση περί Spawn?η έτσι απλά,σου άρεσε και τον έβαλες avatar...?

ον τόπικ πάντα,ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
Expanding Darkness

zbouaerg

• Administrator
  • DV zombie
  • braindead
    • Towers open fire.
« Reply #502 on: March 31, 2010, 04:19:49 PM »

ougk

Unsto

• Ranked Pubzorz!
« Reply #503 on: March 31, 2010, 04:28:35 PM »
34 σελιδες topic σε 2 μερες??? WTF, δεν εχω ιδεα για τι γραφετε αλλα εχετε ξεφυγει μαλλον.

enc

• Administrator
  • DV zombie
  • ǝɹoɥʍ ɯnɹoɟ ǝɯɐuou
    • enc.io
« Reply #504 on: March 31, 2010, 04:29:58 PM »
Εντάξει, αφού έγινε και αυτό, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι καλό πάσχα σε όλους! :P
sp.encc

uniQZje

• CoD.gr Admin
  • DEMO UPLOADER!
  • F*ck Me Im Famous!!1
« Reply #505 on: March 31, 2010, 04:45:30 PM »
Εντάξει, αφού έγινε και αυτό, το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι καλό πάσχα σε όλους! :P

kalo pasxa encCcc
<@AssVas|off> unique
<@AssVas|off> but plz

F*ck Me Im Famous!!!
www.x9-syndrome.org

chesteR!

• DV zombie
« Reply #506 on: March 31, 2010, 04:53:30 PM »
34 σελιδες topic σε 2 μερες??? WTF, δεν εχω ιδεα για τι γραφετε αλλα εχετε ξεφυγει μαλλον.

unstooooooooo
Hey dude,where's my KaR ?

uniQZje

• CoD.gr Admin
  • DEMO UPLOADER!
  • F*ck Me Im Famous!!1
« Reply #507 on: March 31, 2010, 04:59:02 PM »
Pote de sou zitise kanenas na dwseis lefta gia keys / ventrilo de plirwses pote / oso gia to site, an thumasai kala eixa steisei egw o idios ena siteaki to opoio eixe ta elaxista proapaitoumena gia na mas briskei kapoios.... esu itheles MONOS sou na dwseis posa lefta..kai gw malista imoun kai anithetos alla esu epemenes...twra les kai malakies apo panw

RE ****** ESY DEN ME PARAKALESES EPIDI DEN EIXES FRAGA NA PLRWSW TON SERVER K TO VENT GT ELIGAN???? ESY DEN ME ESPASES MPALES NA PARW LEFT FOR DEAD STEAM ACCOUNTS GIA NA PEZETE??? 6 pira kai ta mirasa se olous sas. to site nai diki mou protovoulia htane gt ayto pou eixes kanei htane gia ton ***tso....ta lefta re******* pou einai apo to AGL pou xrwstas akoma???san leader den eprepe na ta pareis ******* kai na ta dwseis stous pektes sou ***** to myallo sou kaila mpafakia ****** to oti katevikes athena k emeines spiti mou re mpozako k sou plirwna apo fagita pota mexri k thn venzini sou plirwsa ston mxc pou eixes to thrasos na tou ta zitiseis k pisw gt itheles na fas....mexri kai poutana paraligo na sou ferw gia na ***** MPOUXESA...ti LES ********************* ela na mou ta peis apo konta re KARKINIARH na se kanw mavro sto ksylo NOOBIDI. alla xesths eisouna XESTHS tha meineis. ta idia ekanes kai stous GROF k vgikes meta k tous ekrazes nomizeis den ta mathame????

I plaka einai oti sta posts sas (uniq klp) exete grapsei TOOOOOOOOOOOSES malakies kai laspes KAI PSEMMATA pou exoun mazeutei polla kai den prolabainw na ta quotarw ola..kai den tha katsw na asxolithw kai peraiterw kiolas giati kai den aksizei kai xanw tin wra mou tzampa...douleia den eixe o diaolos k postare sto forum...de mas xezeis re ntalara?

admin ston 222 kses giati egines???gt o diko mas line-up eixe epitevmata kai valane admin ton leader tou team pou pleon asxetos htane me ta epitevmata ayta....EGW GELAW ME TIS PARESTISEIS POU EXEIS KAI OLOI OI ALLOI MAZI SOU!!!!

p.s2: o monos pou paradexomai apo sas einai o mexicola eilikrina...mexi na kses re se paw kai respect gia tin poreia sou san cod player..

RWTA NA DEIS TI THA SOU PEI GIA SENA. APLA DEN POSTAREI. GT ONTWS EINAI GAMW TA PAIDIA....

emeis pou eimaste ******na omws tha postaroume mexri na kaei kathe pixel ths othonhs mas, gt eisai ****** pou vgikes k me ekrakses xwris na pw tpt gia sena...TA THELEI O KOLOS SOU!!!!

ps. tote o SoldierM twra o PIOU....tha erthei h wra sou on reall life gt eisai megalos paramithas....

p.s AssVas: Unique exeis faei evdomadiaio ban sto next bineliki pou tha xwseis opws k o kathenas edw mesa in public , private mporeite na peite oti thelete.
« Last Edit: March 31, 2010, 09:01:06 PM by AssVas »
<@AssVas|off> unique
<@AssVas|off> but plz

F*ck Me Im Famous!!!
www.x9-syndrome.org

uniQZje

• CoD.gr Admin
  • DEMO UPLOADER!
  • F*ck Me Im Famous!!1
« Reply #508 on: March 31, 2010, 05:00:49 PM »
zitaw epishs sygnwmh apo anilikous egklimaties gia tis vrisies mou
kai panw apola apo to admin team pou eimai melos k sevomai apolyta...

...prepei na postarw omws kai san dimos.
<@AssVas|off> unique
<@AssVas|off> but plz

F*ck Me Im Famous!!!
www.x9-syndrome.org

Massive

• Assistant Team\Newsposters
  • DEMO UPLOADER!
« Reply #509 on: March 31, 2010, 05:03:42 PM »
re uniq mias pou ise toso plousios dn mou perneis kai mena re mlk kana l4d gia na mporo na pekso multiplayer? ;D ;D

PS. kai to left for dead to prwto na einai dn exo problima  ;D ;D ;D