re paidia pate kala ?
1. den exei milisei o "dikos sou" me to boss = logariazete xwris ton ksenodoxo
2. Den rwtas alla anakoinwneis, otan prokeite gia tetoio event anakoinwneis thn hmeromhnia kai to forma tou event afou ypotithete to exeis psaksei prwta.
dld exeis paei sto
www.callofduty.gr exeis dei ta LAN pou exoun ginei sto parelthon kai vlepeis pws exoun kapoia koina... ta vazeis se mia lista kai vlepeis an me th twrinh katastash pou 8a prepei na exeis aksiologisei vash twn onc sou mporoun na efarmostoun - isxysoun. Edw mporeis na rwthseis ena prama, na sou apanthsoun 10 thetika k apo aftous na mhn erthei kanenas en telh sto lan . Esy diorganwneis to lan , esy apofasizeis.
3. De nomizw na diavasate afta pou sas egrapsa 2 pages prin alliws de tha grafa ta 1+2
4. ksekathara rules - prizes kai oti info exei na kanei me to lan prepei nanai sygekrimena, oxi apanthseis "san afta tou lan ekei" ktl. (pou kai na einai kante ta copy paste) twn fronimwn ta paidia prin peinasoun magirevoun.
5. Telos afou 8a xei oloklhrw8ei to #1 kante ena beta test sto magazi, shkwste enan server ekei LAN kai beite me 2 clients na paiksete 5 lepta . Miliste me ton texniko tou magaziou kai zhthste na kanei elenxo sta mikrofwna twn pc ktl , kai anaferte tou oti dyskolies deite, zhthste tou de kapoio shared folder gia ta demos kai ta cfg kathws kai 2 pc gia na sthsete tous Gaming Servers kai ton ventrilo server. Oso de gia to projectora ktl ennoeite pws kai afton tha prepei na nai connected me pc pou tha xei VGA pou tha trexei to cod, synithws epeidh ekei dixnoun demos - movies kai kanoun spec CS kai dota paizei na mhn eparkei gia to cod, check it.
Ksekathariste ta prizes me to boss se periptwsh pou den erthei kapoio team , vgalte kana fylladio - diafimish pws tha ginei to lan, spammarete 5-6 gnwsta forums pou paizete to cod . perase h wra kai eimai prwi paw ypno , ta aftonohta kante re kai mh thewreite pramata dedomena , na ste sigouroi pws tha nai ok kai pws tha nai opws ta kanonisete , opws sas poun.
Ksekathariste na yparxei texnikos standby tou magaziou kathws kai poios tha nai admin, poios tha sthsei tous server , poios tha epithrei ta games , genika yparxoun diaforoi roloi , deite to cast kai moiraste tous.
gn
p.s
Loipon, ta prizes 8a einai pio polla sto 3v3 gt 8a iparxoun perissotera teams ..i ka8e team plirwnei 20 eura...an katalabes, katalabes.
h ka8e omada plhrwnei 20e
sto 3v3 ? dld
20/3 = 6.66 / 3 = 2.22 .... wooooh spooky !!! I smell conspiracy