Author Topic: βοήθεια για οργάνωση event!  (Read 3972 times)

FISHERAKOS

  • CBWARRIOR.
βοήθεια για οργάνωση event!
« on: June 02, 2010, 06:56:06 PM »
καλησπέρα αλάνια του cod :)
έχω στο πρόγραμμα τι δημιουργία ενός event σε internet cafe και χρειάζομαι κάποια βασικά info από εσάς γιατί τώρα πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με το άθλημα εντατικά..
κάποιες γενικές πληροφορίες από τους πιο έμπειρους θα μου ήταν παρα πολύ χρήσιμες.

ευχαριστώ!

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #1 on: June 02, 2010, 07:05:09 PM »
Of course fisherakos. Ask away!

FISHERAKOS

  • CBWARRIOR.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #2 on: June 02, 2010, 09:35:21 PM »
Ας πούμε πως λειτουργεί το όλο θέμα??

STiFleR

  • Assistant team
  • CBWARRIOR.
  • It's STiFleR bitch.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #3 on: June 02, 2010, 09:57:07 PM »
to olo thema se poio thema  :)
ενός event σε internet cafe

enoeis na diorganothei lan?
<x9`pancy> gkalimera sdziffvler

[11:46] GR8 SeR#21: Eimai
[11:46] GR8 SeR#21: poly
[11:46] GR8 SeR#21: kaulac. teloc =D

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #4 on: June 02, 2010, 10:56:55 PM »
Καταρχας fisherakos αποφασισε ρεαλιστικα βαση μαγαζιου, θεσης και εποχης τι στοχο θα βαλεις.
Π.χ. αν το μαγαζι ειναι μικρο (=max 2 ταυτοχρονα matches) μην πας για 20 ομαδες γιατι θα τελειωσει μεθαυριο.
Εχε στο νου σου οτι λιγοι θα κανουν ταξιδι αν δεν εχει καλα prizes ή σοβαρο competition, αλλοι παλι μπορει να ειναι διπλα αλλα δε θα συμμετασχουν αν δουν πολυ κοσμο (=μικροτερες πιθανοτητες για νικη) ή μεγαλο entry fee κτλ. Με λογικα entry fees και καλα prizes (και κυριως σε μετρητα) θα κατεβει κοσμος.
Καλο θα ηταν να βρεις χορηγους που θα δωσουν prizes ωστε να μπορεσεις να κρατησεις χαμηλα τα entry fees.

Μετα χρειαζεσαι διαφημιση. Εκει μπορει να σε βοηθησει και ο χορηγος (αναλογα ποιος ειναι), γιατι διαφημιση για το event που ειναι χορηγος ειναι διαφημιση για τον ιδιο, αλλα κυριως χρειαζεται να ασχοληθεις ο ιδιος μεσω του μαγαζιου και gaming sites οπως τo δικο μας. Καλο θα ηταν επισης να ψαξεις για καποια συνεργασια απο ESL ή Hellenic Gaming League/Athens Gaming League.

Tελος χρειαζεται η πρακτικη διοργανωση : ελεγχος και στησιμο pc - server. Τα pc πρεπει να τρεχουν το game σε native αναλυση της οθονης σε τουλαχιστον 125fps stable, θα πρεπει να υπαρχουν headset και mice (αν και most πλεον φερνουν τα δικα τους) καθως και backup headset και mice (γιατι παντα κατι θα failαρει). Στα keyboards εκτος του προφανως να δουλευουν τα κουμπια δε φανταζεσαι ποσο σημαντικο ειναι για πολλους να εχουν εκεινα τα stands απο κατω που του δινουν κλιση. Το τι καπνους, τσιγαρα, κινητα χωνουν απο κατω απο το keyboard για να το σηκωσουν δεν λεγεται. Κατι που παντα ζηταμε (αλλα δεν παιρνουμε) ειναι ξεκλειδωτα pc ή τουλαχιστον να εχουμε ευκολη προσβαση στο game folder για εισαγωγη config και να τραβαμε demos, να μην τρεχει καποιο recovery τυπου deepfreeze και να τρεχει localy το cod και οχι απο καποιο network drive. Επισης καλο θα ηταν τα pc των παιχτων να ειναι απομονομενα σε σχεση με "free" pc γιατι ειναι σπασαρχιδια να γκαριζει ο αλλος απο διπλα "ULTI ULTI ULTI!!!111~!1" ή να περναει 10 φορες το δευτερολεπτο και να σε κουναει.

Τελος αναλογως το τι event θα διοργανωσεις θελει και μια αναλογη διαχειριση. Αν το πας για χοντρο lan με μεγαλα prizes πρεπει να κλεισουν οι περισσοτερες ομαδες πριν το event και να προπληρωσουν την συμμετοχη. Αν το πας για πιο ηρεμα "τοπικα" πραματα με δωρο free ωρες στο net cafe μπορεις να εισαι πιο χαλαρος με εγραφες τη μερα του event κτλ.

Αυτα για αρχη, μεχρι να νοιωσουν οι rest admins που ειναι και πιο εμπειροι.
« Last Edit: June 03, 2010, 02:48:31 PM by sinister_evil »

MexiCola

  • CoD.gr Admin
  • DV zombie
  • AMHTDWAMHTD
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #5 on: June 02, 2010, 11:21:07 PM »
sini@ULTIMATE οδηγός οργάνωσης event.
Fuckin' well said.
allergic to stupid~


Darius [10:12:54]: worth it
Jax [10:12:55]: lol 2 for 1?
Darius [10:13:02]: dude ur retard i play fking darius
Darius [10:13:06]: and u think i can do simple math?

CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #6 on: June 02, 2010, 11:32:19 PM »
sini skeftomai na parw ena stegastiko daneio , tha mporouses na mou dwseis kapoies symvoules?

eyxaristw.


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

TYRANOUS-

  • DV zombie
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #7 on: June 02, 2010, 11:49:28 PM »
cq troll!

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #8 on: June 03, 2010, 12:00:27 AM »
sini skeftomai na parw ena stegastiko daneio , tha mporouses na mou dwseis kapoies symvoules?

eyxaristw.

Φυσικα! Don't.

AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #9 on: June 03, 2010, 03:38:54 AM »
FISHERAKOS ότι σου είπε ο sinister ισχύει,

Αρχικά στη πράξη πρέπει το event να γίνει ΣΚ και κυρίως να μην έχουν εξεταστηκές οι μαθητές οι οποίοι αποτελούν και ένα μεγάλο ποσοστό παικτών, το cup θα πρέπει να αποφασίσεις αν θα είναι double η single elimination καθώς και τα slots των teams . Μπορείς να αποφασίσεις αν θα είναι event μιας μέρας Η περισσότερων, εκεί πρέπει ν α λάβεις υπόψην ομάδες απο επαρχία κτλ καθώς και τις ημερομηνίες που πρέπει να είναι στάνταρ - ωστε να μπορέσουν οι ενδιαφερόμενοι να βγάλουν εγκαίρως tickets κτλ. Το σύστημα-layout δε που θα τρέξεις το cup θα ναι προτιμότερο να ναι βάση seeding = βαθμολογία απο προηγούμενες διοργανώσεις τόσο LAN όσο και online ωστε να βγάλεις όμιλους , π.χ σε ενα event των 16 ομάδων να βγάλεις το Σαββάτο απτις 11-14 το πρώτο group 4 ομάδων ,14-17 το δεύτερο, 17-20 το τρίτο και 20-23 το τελευταίο.΄Ετσι θα έχεις 2 παιχνίδια ανα δεδομένη χρονική στιγμή που αν το μέγεθος των ομάδων είναι το κλασσικό 5vs5 θα χρειαστείς 4*5 = 20 τερματικά για τους παίκτες (καλό θα είναι να είναι στη σειρά οι 5αδες) , 1 για να τρέχει τους 2 server και τον Voicecom server που θα στηθούν αρκετές μέρες νωρίτερα του event για να δοκιμαστούν πως όλα λειτουργούν οκ , θα μπούν και μερικοί παίκτες να παίξουν λίγες σφαίρες στο μαγαζί ώστε να έχεις πραγματικές συνθήκες παιχνιδιού έτσι ώστε ότι πρόβλημα προκύψει να έχεις τον χρόνο να το διορθώσεις = Beta Testing . Άρα ανάλογα με τη διαφίμηση που θα γίνει για το event και απο αυτά που θα έχεις μάθει απτους θαμώνες , π.χ πόσες ομάδες υπολογίζουν να λάβουν μέρος, οι Χ  ομάδα γιατί ενώ ψηνόταν τελικά δεν θα κατέβει κτλ για να φέρεις στα μέτρα σου κάποιες παραμέτρους και εαν είναι στο χέρι σου να τροποποιήσεις κάποιες παραμέτρους για να έχεις περισσότερες συμμετοχές.

Οι κανόνες είναι ίδιοι με του clanbase , τρέχοντας το promod και όλα τα συναφή.

Καλό είναι να έχεις έναν Projectora για να δείχνεις τα match σε κάποιο πανί
1-2 κοπέλες να μαζεύουν τασάκια κτλ και έναν τεχνικό standby για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί .
Αν έχεις διπλα μαγαζιά με καφέδες  - φαγητό  κτλ μίλα τους να έχεις κάποια προσφορά - ή  απλά διευκόλυνση προς τους παίκτες.
Parking συγκοινωνίες με xάρτη στο site - αρχικό banner διαφίμησης μαζί με τα έπαθλα, προτιμότερο να είναι χρήματα καθώς και hardware αν αυτό είναι εφικτό.
Θα χρειαστείς έναν άνθρωπο που θα ανακοινώνει - σπρώχνει τους αγώνες μαζί με 2 τουλαχιστον διαιτητές αν δε θες να έχεις καθυστερήσεις , βρές έναν πίνακα να γράφονται εκεί τα ζευγάρια - σε ποιον server παίζουν ή φτιάξε το πλάνο στο pc και κάντο προβολή μέσω του projector.
Μπορείς να έρθεις σε επαφή με διάφορους που έχουν κάνει events για να το συνδιοργανώσετε.

Ένα event με 16 ομάδες συνήθως όπως το κάνουμε εμείς έχει ως εξής :
Το Σαββάτο πέρνουν μέρος οι όμιλοι , 4 όμιλοι των 4ων ομάδων παίζοντας μεταξύτους προκρίνονται οι δύο πρώτες ομάδες απο κάθε όμιλο , έτσι τη Κυριακή έχεις ένα single η double elimination των οκτώ ομάδων ανάλογα το πόσα τερματικά διαθέτεις ελεύθερα .  Η Κυριακή μπορεί να αρ΄χισει κ λίγο αργότερα διότι έχεις άνεση χρόνου.

Ένα layout με brackets των 8 μοιάζει έτσι :
http://www.callofduty.gr/oldsite/index2.php?option=com_mls_tournaments&task=view_brackets&Itemid=57&tournamentid=7

Μία παρουσίαση ενός επερχόμενου LAN event  τη κάνεις έτσι :

http://www.callofduty.gr/online-and-lan-events/athens-gaming-league-lan-tour-12-13-december-09/
« Last Edit: June 03, 2010, 03:55:17 AM by AssVas »
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

AiniG

  • CBWARRIOR.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #10 on: June 03, 2010, 01:43:05 PM »
paidia pisteuo pos fovithike to palikari hdh apo to post tou sini...  :P

PyRo

  • DEMO UPLOADER!
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #11 on: June 03, 2010, 02:40:42 PM »
Ρε δεν καταλαβαίνω τον Assvas όταν γράφει με ελληνικούς χαρακτήρες.  :(
... but don't forget the Rizla.

STiFleR

  • Assistant team
  • CBWARRIOR.
  • It's STiFleR bitch.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #12 on: June 05, 2010, 11:18:25 PM »
lol
<x9`pancy> gkalimera sdziffvler

[11:46] GR8 SeR#21: Eimai
[11:46] GR8 SeR#21: poly
[11:46] GR8 SeR#21: kaulac. teloc =D

FISHERAKOS

  • CBWARRIOR.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #13 on: June 07, 2010, 08:58:50 PM »
paides euxaristw para polu :) para polu xrisima ta ola posts :)
kai kati mikra provlimata pou eixa panw sto thema tou "sinister_evil" kalifthikan eriksa mia matia stous pinakes tou "AssVas" kai se olo to topic kai eimai pliros eneimeromenos gia na arxisw siga siga tin organwsi ...

euxaristw !!

FISHERAKOS

  • CBWARRIOR.
Re: βοήθεια για οργάνωση event!
« Reply #14 on: June 07, 2010, 09:00:39 PM »
paides euxaristw para polu :) para polu xrisima ta ola posts :)
kai kati mikra provlimata pou eixa panw sto thema tou "sinister_evil" kalifthikan eriksa mia matia stous pinakes tou "AssVas" kai se olo to topic kai eimai pliros eneimeromenos gia na arxisw siga siga tin organwsi ...

euxaristw !!

P.S to modelaki "http://www.callofduty.gr/oldsite/index2.php?option=com_mls_tournaments&task=view_brackets&Itemid=57&tournamentid=7 " apo excell??