FISHERAKOS ότι σου είπε ο sinister ισχύει,
Αρχικά στη πράξη πρέπει το event να γίνει ΣΚ και κυρίως να μην έχουν εξεταστηκές οι μαθητές οι οποίοι αποτελούν και ένα μεγάλο ποσοστό παικτών, το cup θα πρέπει να αποφασίσεις αν θα είναι double η single elimination καθώς και τα slots των teams . Μπορείς να αποφασίσεις αν θα είναι event μιας μέρας Η περισσότερων, εκεί πρέπει ν α λάβεις υπόψην ομάδες απο επαρχία κτλ καθώς και τις ημερομηνίες που πρέπει να είναι στάνταρ - ωστε να μπορέσουν οι ενδιαφερόμενοι να βγάλουν εγκαίρως tickets κτλ. Το σύστημα-layout δε που θα τρέξεις το cup θα ναι προτιμότερο να ναι βάση seeding = βαθμολογία απο προηγούμενες διοργανώσεις τόσο LAN όσο και online ωστε να βγάλεις όμιλους , π.χ σε ενα event των 16 ομάδων να βγάλεις το Σαββάτο απτις 11-14 το πρώτο group 4 ομάδων ,14-17 το δεύτερο, 17-20 το τρίτο και 20-23 το τελευταίο.΄Ετσι θα έχεις 2 παιχνίδια ανα δεδομένη χρονική στιγμή που αν το μέγεθος των ομάδων είναι το κλασσικό 5vs5 θα χρειαστείς 4*5 = 20 τερματικά για τους παίκτες (καλό θα είναι να είναι στη σειρά οι 5αδες) , 1 για να τρέχει τους 2 server και τον Voicecom server που θα στηθούν αρκετές μέρες νωρίτερα του event για να δοκιμαστούν πως όλα λειτουργούν οκ , θα μπούν και μερικοί παίκτες να παίξουν λίγες σφαίρες στο μαγαζί ώστε να έχεις πραγματικές συνθήκες παιχνιδιού έτσι ώστε ότι πρόβλημα προκύψει να έχεις τον χρόνο να το διορθώσεις = Beta Testing . Άρα ανάλογα με τη διαφίμηση που θα γίνει για το event και απο αυτά που θα έχεις μάθει απτους θαμώνες , π.χ πόσες ομάδες υπολογίζουν να λάβουν μέρος, οι Χ ομάδα γιατί ενώ ψηνόταν τελικά δεν θα κατέβει κτλ για να φέρεις στα μέτρα σου κάποιες παραμέτρους και εαν είναι στο χέρι σου να τροποποιήσεις κάποιες παραμέτρους για να έχεις περισσότερες συμμετοχές.
Οι κανόνες είναι ίδιοι με του clanbase , τρέχοντας το promod και όλα τα συναφή.
Καλό είναι να έχεις έναν Projectora για να δείχνεις τα match σε κάποιο πανί
1-2 κοπέλες να μαζεύουν τασάκια κτλ και έναν τεχνικό standby για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί .
Αν έχεις διπλα μαγαζιά με καφέδες - φαγητό κτλ μίλα τους να έχεις κάποια προσφορά - ή απλά διευκόλυνση προς τους παίκτες.
Parking συγκοινωνίες με xάρτη στο site - αρχικό banner διαφίμησης μαζί με τα έπαθλα, προτιμότερο να είναι χρήματα καθώς και hardware αν αυτό είναι εφικτό.
Θα χρειαστείς έναν άνθρωπο που θα ανακοινώνει - σπρώχνει τους αγώνες μαζί με 2 τουλαχιστον διαιτητές αν δε θες να έχεις καθυστερήσεις , βρές έναν πίνακα να γράφονται εκεί τα ζευγάρια - σε ποιον server παίζουν ή φτιάξε το πλάνο στο pc και κάντο προβολή μέσω του projector.
Μπορείς να έρθεις σε επαφή με διάφορους που έχουν κάνει events για να το συνδιοργανώσετε.
Ένα event με 16 ομάδες συνήθως όπως το κάνουμε εμείς έχει ως εξής :
Το Σαββάτο πέρνουν μέρος οι όμιλοι , 4 όμιλοι των 4ων ομάδων παίζοντας μεταξύτους προκρίνονται οι δύο πρώτες ομάδες απο κάθε όμιλο , έτσι τη Κυριακή έχεις ένα single η double elimination των οκτώ ομάδων ανάλογα το πόσα τερματικά διαθέτεις ελεύθερα . Η Κυριακή μπορεί να αρ΄χισει κ λίγο αργότερα διότι έχεις άνεση χρόνου.
Ένα layout με brackets των 8 μοιάζει έτσι :
http://www.callofduty.gr/oldsite/index2.php?option=com_mls_tournaments&task=view_brackets&Itemid=57&tournamentid=7Μία παρουσίαση ενός επερχόμενου LAN event τη κάνεις έτσι :
http://www.callofduty.gr/online-and-lan-events/athens-gaming-league-lan-tour-12-13-december-09/