Author Topic: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.  (Read 6612 times)

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« on: August 02, 2010, 06:22:39 PM »
Χοντρικα το genre των Real Τime Strategy games καθιερωθηκε περιπου το 1995. Τιτλοι οπως το Dune, Command and Conquer και Warcraft ηταν πρωτοποροι. Καθε νεο game εφερνε και κατι νεο στο genre. Ομως η ιστορικη αναδρομη του genre δεν ειναι το θεμα μας.
Το 1998 βγηκε το Starcraft, ενα rts της Blizzard, το πιο πετυχημενο RTS game of all time. Οταν βγηκε ηταν απλα mindblowing. Το campaign του ηταν epic με cinematics που καναν εφφε σε blockbuster movies της εποχης να μοιαζουν ερασιτεχνικα. Οπως και το warcraft πριν απο αυτο, το καθε unit ειχε εκτος απο τα acknowledgments και διαλογους, πολλες φορες με references σε αλλα games και popular culture. Those voices haunt my childhood memories. In a good way.
To multiplayer ηταν (εγινε) balanced και το Starcraft εξελιχθηκε στο default competitive RTS game. To 1998 ηταν οτι καλυτερο κυκλοφορουσε.

Εστω ομως οτι στο λυκειο, σε μια χοροεσπεριδα, μια συμμαθητρια σου που ειχε πιει κατι παραπανω, σου κολουσε. Σε προσκαλεσε σπιτι της γιατι οι γονεις της ειχαν παει στο εξοχικο και φυσικα δεχτηκες. Ηταν η πρωτη φορα που γαμησες και ηταν τελεια. Δεν τα καταπιε, ουτε καν σου πηρε πιπα με την κανονικη εννοια. Κωλο δεν εδωσε. Δεν φωναζε, δε σου γρατζουνουσε τη πλατη αλλα δε σε εννοιαζαν αυτα.  Σημασια ειχε οτι γαμησες μια ωραια γκομενα με απαλο δερμα και σφιχτο μουνακι.
Τελικα τελειωσατε το λυκειο και χαθηκατε. Πηγες φοιτητης σε αλλη πολη και εκει διευρυνες τους σεχουαλικους σου οριζοντες. Αρχισες να βλεπεις νεα πραματα. Πιο ωραιες, πιο καριολες, γκομενες που καναν παρτουζες, που διναν κωλο, που σε ξυπνουσαν με πιπα, που τις τραβαγες video και αλλα πολλα. Γενικα τελειως καυλε σκηνικα.
Αργοτερα, διακοπες χριστουγεννων ισως, που εχεις γυρισει σπιτι την συναντας στη γειτονια. Που χαθηκες, πως πας κτλ. Της λες να βρεθειτε να τα πειτε και κανονιζετε το ιδιο βραδυ για ποτο. Φαινεται πως ενδιαφερετε και καταληγετε σπιτι της μιας και οι γονεις της παλι λειπουν στο εξοχικο. Την ξαναγαμας μετα απο πολλα χρονια και ειναι ακριβως οπως τοτε. Ακριβως. Οπως. Τοτε.

Enter SC2. Ειναι ουσιαστικα το ιδιο παιχνιδι. Ειναι πολυ ωραιο συναισθημα αρχικα γιατι σου θυμιζει καποτε που πρωτογαμησες. Αλλα οσο περναει ο καιρος αρχιζεις και βλεπεις οτι δε σε καλυπτει. Δεν εμεινες στασιμος και σιγουρα δεν εμειναν στασιμες οι γυναικες της ζωης σου. Εχεις συνηθησεις να καταπινουν, να δινουν κωλο κτλ πραγματα που το SC2 δε τα κανει. 12 χρονια μετα και δεν εχει αλλαξει καθολου.
Θα βγουν μερικοι να πουν οτι δε χρειαζεται γιατι ειναι τελειο. Ειναι ηλιθιοι. Αγνοηστε τους. Αγνοηστε το hype, τα rave reviews και τα fanbois που κανουν σαν πεινασμενα zerglings οταν τους πετας ενα χοιρομερι. Το game δεν ειναι ασχημο αλλα μεχρι εκει. Δεν προσφερει κατι. Δεν εχει το ιδιο αντικτυπο που ειχε το original SC το 1998.

Καταρχας να εχουμε υπ' οψιν πως το SC εχει 3 φυλες και αρα 3 single player campaigns. To SC2 Wings of Liberty εχει μονο το Terran campaign και τα υπολοιπα θα βγουν με expansions αργοτερα. Το multiplayer ειναι full εκ πρωτης οψεως, κανεις δε ξερει ομως τι θα γινει οταν τα βγουν τα expansions.
Εν ολιγεις πληρωνεις full price για 2/3 του game. Να τι παιρνεις :

Τα γραφικα ειναι κλασσικα WoW-thinking Blizzard γραφικα. Ομορφα, ευκολα στο ματι και ικανα να τρεξουν και στο pc που ειχε στο παλιο γραφειο ο πατερας σου και το εχετε στο παταρι. Ο ηχος ειναι καθαρος, τα εφφε χαρακτηριστικα και τα voice overs δινουν ατμοσφαιρα και πλημμυριζουν με νοσταλγια τον εγκεφαλο σου.

Το story πολλοι θα το χαρακτηριζαν "basic". Διαφωνω μιας και τα παντα ειναι basic. Τα παντα αναγονται σε κατι το βασικο.
Σιγουρα ομως το story ειναι λειψο. Ο παιχτης βλεπει τα γεγονοτα απο τη σκοπια του Jim Raynor, ενος απο τους βασικους χαρακτηρες απο το πρωτο. Ο χαρακτηρας του αναπτυσεται αρκετα, ερχετε αντιμετωπος με σκληρες αποφασεις και προσωπικους δαιμονες. Ισως αλλος ενας side character να αναπτυσεται σε βαθμο να αρχισεις να νιωθεις κατι γι αυτον. Ολοι οι υπολοιποι περνανε αδιαφορα μπροστα σου. Μπορει στο επομενο cinematic να πεθαιναν και να σκεφτοσουν "ΟΒΟΒΟ ΜΑΛΙΑΝΓΚΑ ΔΕΣ ΓΡΑΦΙΚΑ!" αντι για τον ταδε χαρακτηρα που πεθανε.
Στο campaign εχεις την ελευθερια να επιλεξεις ποτε και ποιες αποστολες θα κανεις. Η καθε αποστολη σου δινει λεφτα για permanent αναβαθμισεις στα unit types σου και αρκετες αποστολες σου δινουν προσβαση σε νεα units. Δεν εχουν ομως κανενα σχεδον βαρος. "Οι αποικοι στον ταδε πλανητη χρειαζονται αμεση βοηθεια!". Ακομα και αν κανεις 10 αποστολες ενδιαμεσα παλι εκει θα ειναι και θα χρειαζονται βοηθεια. Δεν γινεται να χασεις. Σε κραταει απο το χερακι.
Ενδιαμεσα απο αποστολες πας στο flahship σου οπου μπορεις να κινηθεις μεταξυ διαφορων sections με ενα point and click interface και να μιλησεις μια διαφορα μελη του πληρωματος,  να επιλεξεις διαφορα upgrades που ξεκλειδωνεις ειτε με χρηματα ειτε με research και να χαζεψεις διαφορα items, units και decorations. Το ολο concept μου φανηκε λιγο κλεμμενο απο Mass Effect βασικα. Παραλληλα στο campaign εχεις access σε βασικα Terran units που δεν εχεις στο multiplayer.

Gameplay. Its like getting into a time machine and going back to 1998. Εχω δει αθλια και κακοφτιαγμενα προσφατα RTS να εχουν πιο εξελιγμενο gameplay.
Το καθε race εχει τελειως διαφορετικα units αλλα το strategy καταληγει σε unit spam. Ολες οι μαχες ακομα και σε high level (απ' οτι ειδα σε μερικα demo) καταληγουν σε unit spam, blobing και attack move. Σιγουρα θελει "skill" για να παιξεις σε higher level αλλα δεν θα το καρατηριζα micro sensitivie. Ειναι περισσοτερο macro sensitive, να εχεις δηλαδη μια γερη οικονομια και αμυνα προκειμενου να μπορεις να υποστηριξεις ενα μεγαλο στρατο παρα να κανεις το μεγιστο δυνατον με ενα μικρο (σχετικα) αριθμο units. Ειναι δηλαδη το αναποδο του Warcraft 3.
Abilities ειναι μηδαμινα. Το καθε race εχει το πολυ 2 spellcasters με γενικης χρησης abilities και τα υπολοιπα ειναι καθαρα unit buffs. Καποια units κανουν blink, καποια boostαρουν το damage τους για λιγο αλλα δεν ειναι though sensitive abilities. Δεν χρειαζεται να τα ριξεις την καταλληλη στιγμη ή καποιο εντονο micro. Κυριως υπαρχει ελειψη σε AoE abilities που θα μπορουσαν να βοηθησουν εναντιων του blobing.
Η τελικη εικονα ενος multiplayer game ειναι μια γερη οικονομια και ενα blob απο διαφορα units αρκετα μεγαλο για να γονατιζει ati 5870 σε crossfire και η μονη αντεπιθεση ειναι ενα αντιστοιχως μεγαλο blob. Στο παλιο, τουλαχιστον, δεν ηταν απολυτως δυνατο λογω του χειρισμου. Υπηρχε 12 units limit σε καθε selection ή control group, επομενως ηθελε καποιο micro για να κουνησεις και να δωσεις attack orders σε 50 units. Στο SC2 ομως δεν υπαρχει τετοιο οριο και, οι περισσοτεροι, πολυ απλα groupαρουν ολα τους τα units και rightclickαρουν πανω σε οτι θελουν να πεθανει.
Εν τελει δεν ειναι unbalanced ή υπερβολικα ευκολο. Καθε race εχει ισες πιθανοτητες να νικησει και προκειμενου να φτασεις στο σημειο να εχεις ενα blob απο units πρεπει να ξερεις να manageαρεις την οικονομια σου. Παραλληλα υπαρχει και τακτικη, υπαρχει dancing, harashment κτλ. ομως τα περισσοτερα σταματανε μετα τα πρωτα 8 λεπτα παιχνιδιου. Μολις αρχισουν οι "μεγαλες" γραμμες παραγωγης units, spam > handling.

Τελος το execution. Ειναι για μενα το redeeming value για το παιχνιδι αυτο. Η Blizzard ασχετως αν κωλοσε να κανει κατι νεο, αν προτιμησε να κρατησει ευχαριστιμενους τους Κορεατες κτλ, εφτιαξε ενα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ pc game. PC exclusive μαλιστα. Δεν εχει bugs, performance issues και crashes.
Το Battle.net II ειναι πραγματικα απιστευτο platform για multiplayer. Σε αντιθεση με αλλα προσφατα games ολα τα features λειτουργουσαν την μερα του release. Δεν κολαγε το friendlist, δεν ειχε προβλημα το games (server) browser, δεν επεσε ο main server λογω πολλων users κτλ. Σκεφτομαι οτι το ιδιο συστημα θα εχει και το Diablo 3 και καυλωνω.

Εν τελει το game οπως ειπα δεν ειναι ασχημο. Ειναι μαλιστα καλο. Εχει fun και αν δεν εχεις μεγαλη εμπειρια απο προσφατους RTS τιτλους δε θα σου φανει "απλο" ή "παλιο" το gameplay. Εχει και σιγουρα θα εχει ενα πολυ δυνατο competitive scene.
Σιγουρα ομως δεν αξιζει τα 10αρια και 100%αρια που παιρνει. Το game ειναι basic στην καλυτερη. Η Blizzard πραγματικα καταφερε να κατακτησει τα charts μην κανοντας τιποτα απολυτως τα τελευταια 12 χρονια περα απο ενα graphics overhaul και ενα story απο 13χρονο fan του original game.
Αυτο ουσιαστικα με ενοχλει περισσοτερο στο gaming. Εχει καταληξει πολυ fanboiιστικο. Αν το ιδιο game εβγαινε σαν "Galactic battle wars : retribution" σιγουρα θα το ειχαν bashαρει για τα εμφανη προβληματα που εχει. Αλλα επειδη λεγεται Starcraft και φερει την σφραγιδα της Blizzard ειναι το next best thing after sliced bread ενω αλλα παιχνιδια που πολυ περισσοτερο αξιζουν αναγνωριση μενουν στην αφανεια.
« Last Edit: August 02, 2010, 06:24:28 PM by sinister_evil »

CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #1 on: August 02, 2010, 07:58:23 PM »
sini, can i have your baby?


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #2 on: August 02, 2010, 08:06:20 PM »
ΕΠΙΚΟ review honestly δε θα μπορουσε να διαβάσω κάτι καλύτερο απο οπουδήποτε....
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

TYRANOUS-

  • DV zombie
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #3 on: August 03, 2010, 01:31:05 AM »
 Wow nice review, thanks. Το αγόρασα και γω χθές και το βάλα, έπαιξα τρία missions. Πριν το τρέξω, ψαρωμένος ότι είναι Starcraft and shit, Blizzard pro χειρισμοί κτλ, είχα δει και κάτι demos στο youtube - έτρεξα τα tutorials - να δω τι σκατά το πολύπλοκο έχει στο χειρισμό και το κάνει τόσο ευαίσθητο γαμάτο RTS. Τελικά τα commands και το UI είναι πολύ απλό και εύχρηστο για τον κάθε πρωτάρη. Δεν έχω παίξει ακόμα πάνω από μισή ώρα οπότε can't judge yet.
 Εμπειρία από RTS έχω μέτρια. Απ'ότι θυμάμαι τετάρτη δημοτικού περίπου και μετά έπαιζα μανιοδώς Age of Mythology, Rise of Nations, Empire Earth, Age of Empires, και Command & Conquer Zero Hour με το Age of Mythology να έχει τις περισσότερες ώρες. Ποτέ δεν είχα παίξει warcraft, dotes and shit. To Starcraft έως τώρα αρχίζει και με προσελκύει στην Sci-Fi κουλτούρα που ποτέ δεν πήγαινα και μου ανοίγει νέους ορίζοντες. Στα συν το battle.net system, η Blizzard και η σχέση του chat me WoW n shit, ωραίο feat. Αρχικώς είχα ανοίξει το MSI Afterburner και το Resource Monitor των Windows 7 και έβλεπα πώς πήγαινε το σύστημα. Ακόμα και στο menu είχα cpu usage 100% ston E6600 O/C -> 3.2Ghz, και η 5870 GPU Usage 95%. WTF. Τελικά μου στειλε ένα link o in2, και έβαλα cap στα fps και κάτι τέτοια και έπεσε το usage της κάρτας κύριως πολύυυ. Για θέμα overheating αυτό μην την πάθει κανείς. (Εγώ είχα 65C CPU, 68C GPU max, αλλά έπεσαν κ άλλο).
 Το review του sini με προσείωσε όντως, αλλά ακόμα δεν έχω παίξει καθόλου SC και ανυπομονώ. Έχω να ασχοληθώ με RTS 3,4 χρόνια. Μένω αισιόδοξος όμως και ανατριχιάζω στην οργάνωση και στο stability της Blizzard με το battle.net και τα ranked matches που παρομοιάζω με το ωραίο arena του WoW.
 Εhm, αυτά μου ρθαν τώρα, θα ξαναγράψω ένα πιο specific πράμα όταν παίξω λίγο παραπάνω.

 I miss RTS tbh, enough fps & wow.

t.breaker

  • DEMO UPLOADER!
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #4 on: August 03, 2010, 04:56:07 AM »
the most epic review ever.... Σινι μια ερωτηση, ποσο σου πηρε ?

zombie

  • 222 HERO!~
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #5 on: August 03, 2010, 04:26:16 PM »
δηλαδη, εν' τελη, να συμπερανουμε οτι....... καλο το πρωτο-γαμισακι  της συμμαθητριας και ας μην εδωσε κωλαρακι.


και μετα απο χρονια, αφου εχεις πουρεψει καργα, και ρισκαρεις αν σου σηκωνετε ή οχι, θυμασαι και αναπολεις  το ξεκωλακι , ευχεσαι να σου χτυπησει το κουδουνι ενα σα και αυτο ομως να λειπει η γυναικα σου και να εχεις στειλει τα παιδια στα πεθερικα.

εφοσον ομως δεν γινεται κατι τετοιο ΝΑΙ κατεβασε ενα σπασμενο απο ινετ και αν γουσταρει πανε παρτο γνησιο.

σινι και γαμω τα reviews
« Last Edit: August 03, 2010, 07:45:50 PM by zombie »
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΜΑΡΤΩΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ZandeR

  • Ranked Pubzorz!
    • Stupid Crew
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #6 on: August 03, 2010, 05:34:59 PM »
Zombie


rundom

  • 222 HERO!~
  • <---(oO)--<<
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #7 on: August 03, 2010, 06:30:46 PM »
Sini ζωγράφισες πάλι. Το στενάχωρο είναι ότι από αυτά που περιγράφεις το gameplay είναι χειρότερο από του SC 1 [δεν έχει AoE, micro-macro balance (βασικά καθόλου micro) στα critical moments και απλά κάνεις mass unit production απέναντι σε μια άλλη production όσο πιο γρήγορα μπορείς. Από την άλλη τα γραφικά είναι state of the art σε blizzard style.

Οπότε συμφωνώ ότι σου θυμίζει το πρώτο σου γαμήσι, αλλά διαφωνώ ότι είναι ακριβώς το ίδιο με την πρώτη σου φορά. Η γκόμενα έκανε πλαστικές σε κώλο, χείλια, βυζιά, άλλαξε χρώμα στο μαλλί και έκανε δίαιτα, αλλά κατάφερε να σου κάνει χειρότερο γαμήσι από την πρώτη της φορά.
« Last Edit: August 03, 2010, 09:58:45 PM by rundom »
[enter random sarcastic quote here]

CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #8 on: August 03, 2010, 07:48:08 PM »
Η γκόμενα έκανε πλαστικές σε κώλο, χείλια, βυζιά, άλλαξε χρώμα στο μαλλί και έκανε δίαιτα, αλλά κατάφερε να σου κάνει χειρότερο γαμήσι από την πρώτη της φορά.


+rep


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

uniQZje

  • CoD.gr Admin
  • DEMO UPLOADER!
  • F*ck Me Im Famous!!1
    • http://www.x9-syndrome.org
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #9 on: August 04, 2010, 12:03:47 AM »
VASIKA TAKR1 KAI VRTGEEZ EISTAI OI ZEH BEST AMS IN TEH GREEC ATM . Kai egw o megalyteros spamer alla kalo paidi ;p.



ps. ta zwa, den ftanei pou ta spitosa ekmetaleytikane ta admin rights mou k postaroune oti goustaroune exontas access sta pc mou :) nice takr1 kai vrtgeez, elega k egw den tha kanei malakia o takis....den pezei!!!
« Last Edit: August 06, 2010, 07:02:28 AM by uniQ »
<@AssVas|off> unique
<@AssVas|off> u have full authority to rape , kill, torture
<@AssVas|off> 222 members
<@AssVas|off> but plz
<@AssVas|off> begin with this guy

F*ck Me Im Famous!!!
www.x9-syndrome.org

Cgd

  • CBWARRIOR.
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #10 on: August 12, 2010, 09:49:12 PM »

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #11 on: August 12, 2010, 10:49:33 PM »
Απελπιστικα fanboiιστικο review.

Ασε που μου καθεται στ' αρχιδια οταν λενε "εχει πολλα νεα features που το διαφοροποιουν" και δεν παρουσιαζουν ουτε ενα τετοιο feature με εξαιρεση το hyperion. Τα δε achievements εχουν παρει θεση γερα στις καρδιες των απανταχου καθυστερημενων. Ειναι σα να προσπαθεις να κανεις speedrun στο quake και να λες -εχει τεραστιο reply value το quake επειδη μπορεις να κανεις speedruns.

TYRANOUS-

  • DV zombie
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #12 on: August 14, 2010, 03:11:52 PM »
hyperion=?

SoldierBlue

  • DEMO UPLOADER!
  • 1 shot 1 kill!
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #13 on: September 30, 2010, 12:39:36 PM »
Πολύ καλό το review sini. To πήρα και γώ just for history δηλ. Ναι, είναι όπως τα λες πάνω κάτω, και εγώ που δεν έχω τρελα με τα RTS, σε σχέση με το παλιό δε με ξένισε καθόλου σαν gameplay.

Αν και είμαι πιο πολύ της σχολής  Sudden Strike...που να σκάβεις τώρα...

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Starcraft II or How you can do nothing and succeed.
« Reply #14 on: December 15, 2011, 04:23:15 PM »