etc sumperifereste dld se kapoion pou exei antitheth gnwmh me thn dikia sas?
Kathe gnwmh sevasth to thema einai pws exeis-ete gnwmh pou paei ws ekshs :
"Maga mou , kseroume oti arghsame , oti de kaname kan sign up gia captain, oti hr8ame argoporhmenoi na grapsoume to test , alla eisai karagiozhs pou den mas afhses na boume sth taksh , eisai k axristos pou ferneis tetoia apotelesmata. Emeis tha grafame kalytera k gamame.kai mas kanate rezili "
Meta adi na sas apanthsoume sto idio toupe, DEN PESAME PANW NA SAS FAME ,
ALLA sas eksigoume pws doulevei to prama kai h koinh logikh alla mallon den anoikete se afth . Synexizoun ta replies sas, les k afta pou grafoume apto ena afti sas bainoun apto allo sas vgainoun.
Analytika k omorfa egw k alloi 2-3 sas analysame se 2 selides replies opws eprepe ti symvainei kai ton logo gia ton opoio den isxyoun afta pou lete.
Telos gia ta ss, xavale kanoume , an anatrekseis sto forum tha deis k metaksy mas ti xavale kanoume me ss ktl Apth stigmh pou einai uploaded sto xfire einai orato apo olous. An se enoxloun toso na kanoume edit na ta vgaloume, sevasto. Den mou dwsate ta links pou sas zhthsa , oute mou apanthsate se afta pou sas rwthsa. Ta vrhka monos mou ta links k phra monaxos mou pali tis apanthseis . Kai eilikrina aftoaneriste kai ektitheste , alla paradafta epeidh eimaste poly kaloi typoi k kyriws den exoume exthres - kakes diatheseis ktl sas proskaloume se filiko opote thelete. Asxetws apo ola ta alla, got my word.
kalhnyxta.
P.S Se plhroforw pws vlepoume polla pera apo afto to site kai exoume synergastei kai me arketous ... mallon esy de ksereis kala afto to portal .
paizw cod2 peripou 3 xronia, eimai active sto cb kai pisteuw oti hmoun h prwth ellhnida pou mpika se clan pou htan RANK 1 sto cb
Link plz , mh psaksw pali k me protineis gia apoxwrhsh sto Katina's House , tha nai adiko :/
Sto filiko (an 8elhsete k psisete na paiksoume, tha xeis adimetwph mia inactive Lady .
P.S 2
_queEN is now friends with x9 pancyJESUS christ ! makria tou queen !!!