epidemix to forum exei sa skopo thn prosopopoihsh twn atomwn pou paizoun to game.
Kalos H kakos to sygekrimeno community yparxei mesa se afto to forum. Apo th stigmh
pou afto einai to forum pou maste mazemenoi oloi , kai esy arxizeis na krazeis k na les
diafora, kaneis de se krataei , trava allou kai aera sta pania sou. Yparxoun k alla cod2 forums
sthn ellada kathws kai to
www.callofduty2.gr einai FREE .
TIP tha prepei na plirwseis vevaia... opws ekana me to briz gia afto to domain
De klaigetai kaneis para monaxa esy, Eixa adeia k kathomoun na ftiaksw ton server, tis
efaga athina oles tis meres gia na mpainw forum na vlepw esena na ta xwneis... na sai
kala man. Oi photos sou einai up, sto ftp k http, as perimenes kai as rwtages.
Ftiakse esy senaria sa gomena , kai gine prwtagwnisths monaxos sou. Oti kai na sou pame
TOSA atoma, exeis to kollhma sou. Einai isws ena lathos pou den exei ftiaxtei ena
suggestions section sto forum gia na grafoun ekei tis apopseis tous ktl oi users. Afto omws
de dinei to dikaiwma na ginontai posts ta opoia einai prosblhtika, kai to mono pou katafernoun
einai flaming.
Kafes? Gia kafe paw me pola paidia ... giati na paw mazi sou ? pou xeis pei tosa k tosa last days?
no thx. de tha parw, tha protimhsw na paw me kapoion filo-h mou, no offence. De sevomai
kapoion pou de me sevetai.-
Last thing...
protimw public me 2 tria filarakia moy, oloi oi alloi eiste olo logia kai ipekfiges, kanete 1 leptoy doyleia kai meta trote kraksimo meta apo 5 xronia (!!!!) , mas to pezete kaimenoi axoy kale ta paidakia!!!! exoyn na p***ksoyn !!!!.... elpizw gynaikes...
kai gw 2 2 eixa tis gomenes, alla ebriska xrono gia auta poy agapaw, ta polla logia einai ftwxia, kai to apotelesma einai apogoiteutko...
trava loipon paikse pub me ta filarakia sou. Afou eisai toso sigouros gia afta pou les, kane thn enos leptou douleia esy.
To ti exoume na kanoume de se afora. Proswpika epi 5 xronia afierwna to xrono mou sto gaming etc. kai apla evriska xrono gia
ta rest... Gomenes eixame , mporei oxi 2-2 sa k sena ton mamia alla isws kai na niwsame kati gia aftes, isws kai na thelame
na tous afierwsoume ligo xrono parapanw apo ena phdhma. Kai ISWS kai na mename mazi . ISWS na doulevame epeishs kai
na mh trwgame ta lefta tou baba, ISWS kai na eixame mpei nosokomeia, ISWS kai na xoume skasei FRAGA gia ta pc pou
sthnoume gia servers = de pame diakopes - vgainoume etc. ISWS eisai pantelos axarhstos , kai ISWS tha prepe na wrimaseis .
To apotelesma den einai apogoiteftiko afou tour egine me 16 omades KAI prizes, mexri tote to max se LAN htan 8 kai prize? ta @@ mas... Stop edw. eisai enas k exeis mia apopsh , sa tis kwlotrypides, oloi exoume apo mia. Apopsh exoun k oloi oi rest edw mesa.
Eisai mikros , kapote tha wrimaseis k tha megalwseis.
PAramenw Hremos kai arketa psyxraimos.
DEs ti posts exeis kanei last week , kai ti kataferes.
Des epeishs ti sou lene rest. Xese emena k Brizola mias k exeis pathei psyxwsh mazi mas.
P.S 8a sou ektypwsw senan lazer th photo mas, na ths petas velakia. An den exeis tha sta kanw dwro.
WWW.
.GR
Wishes you HAPPY FRAGGING !!!