file moy beret, ksereis poso simbathiomaste... kapote eixame kai idies "vlepseis..."
soy eixa pei panta pisteua se sena san pexti, alla isws kapoioi den pisteuoun se mas, kapoioi poy kinoyn ta nimata se dyo omades. Loipamai alla den vlepw prosforo edafos na sinexisw. Me enoxlei poy o kathe enas epeidh exei enan filo prepei soni kai kala na ton ipostirixei enw den borei o idios na ipostirixei ton eauto toy. Den yparxei pleon "hgeths"... opwte se xreiazontai se fonazoyn.
Me enoxlei poy kanenas den exei pleon logo gia na polemisei. Kai den tin psaxnoyn. Kai den xipnane.
Einai asteio oi filosofimenoi exthroi soy na se ypostirizoyn kai na se sevontai kai oi "dhthen" simbextes soy na ekpemboyn simata siopis, h arnhtikes vlepseis.. mh xasoyn ta trela "Conne"... kai ola auta gia mia antitheth "Apopsi" se anthrwpoys poy den exoyn "apopsi" gia tipota....
Den anhkw stoys @@distes. Giauto opws eipa panta tha me briskeis brosta soy.
Auto den einai omada. Meta to deutero vima fainetai meiname monoi mas. Giati den exoyn talento to taperamento ths omadas.
Den prokeitai na soy kanw tin xari kai na bw stin shadow clan. Pleon einai h aneksartiti foni, poy oso pernaei o kairos ksereis oti o thorivos poy ekpembw ginetai dynatoteros mesa stin kardia soy, asemne mikre. Tha se eperna sta sobara, an eixes mathei na mhn brizeis goneis... opws ekanes se simbexti moy paliotera. Antiparathesoy me tin aitia kai ton arxigo ths, oxi omws thn oikogeneia toy.
Meta apo mena, to xaos kai meta to xaos eseis.... giati... theleis na katastrepseis xwris na ksereis ti theleis na xtiseis. Egw omws gnwrizw to epomeno vima. Ypomonh. Akoma kai gia autoys poy exoyn diaforetikh apopsi. Pisteuw se ena community plirws dimokratiko poy kathe gnwmh kai apopsi tha akoygetai to idio. Me ena swsto site. Ola tha ginoyn. Auto poy den kanete eseis. Amesws thelate na me polemisete. Twra geuteite toys karpoys ths mataiodoxias sas... h valte mialo kai giriste to oso einai kairos. Den eimai exthros sas. Eimai antipalos sas.
"einai maximo, grapsimo, kraksimo, asemno, etoimo, enoplo, enoxo ypeuthino,
wrimo, gnwrimo, monima, problima, xtipima, ksipnima, kinhma me mynhma"
Marios....