Vasika re Marie, an eixes ena provlima me ta paidia se epipedo "site" 8a mporouses na kaneis ena post kai na rotiseis i na parapone8eis gia kati xoris flame. Na ksereis, oti oi lekseis meso chat i forum, polles fores pareksigountai, i parermineyontai, dld, kalytera 8a itan na peis "kaneis la8os", para "kaneis malakies". An se enoxlei kati, pesto apla, les kai ton exeis dipla sou stin kafeteria..."re, Briz, pou einai i general foto ap to cup?
An sou apantouse arnitika kai me yfos, tote as tou antapedides...
Twra den ksero giati exeis provlima me ta paidia, pou sigoura de ksereis kala, alla oti eipa pio pano gia ta paidia, isxyei sto 100%. Exeis adiko mikre. O AssVas oso kairo ton ksero eixame ka8imerini epafi, kai evlepa ti ekane gia to community, se epipedo, na ton vlepo kai na variemai ego, m ayta pou ekane. O Ass exei tous servers, o Briz to site, kai doulevoun pano s ayta oso mporoun kai oso tous pairnei o xronos tous. De nomizo oti an kai efoson exeis gnoseis apo site kai i8eles na kaneis kati pano s ayto, mia kainotomia, px., o Briz 8a eixe antirisi...an de s afine na to kaneis, mporei na to ekane aytos. Telos m auto?
Diakrino mia antipa8eia ek merous sou, ekei pou kati les gia leaders kai ta resta... o Briz, exei ti dikia tou filosofia gyro ap to pos stinetai mia clan, poios einai leader kai poios oxi, kai kanei auto pou 8eorei sosto. Mou exei eksigisei ayti ti filosofia kai tin vrisko swsti, an kai deixnei ligo akraia. Alla makari na eixan oles oi ypoloipes clan mia filosofia kai tote 8a eixame community. De mporeis na katigoreis kapoion gi auto. To mono pou mporeis na kaneis einai na antipara8eseis mia kalyteri clan. Ali8eia, esy eipes oti feygeis ap tous Galates, giati? Epeidi prepei na exoun apopsi kai malista idia me tin diki sou, pano s auto to 8ema? Isos sou xreiazotan mia aformi, de ksero, alla mi to kaneis. Mallon exeis ta neyra sou auto to kairo, i tros poly kreas...
An nomizeis, oti o Briz kai o Assvas den einai "kapoioi", sorry, alla to exoun apodiksei, toulaxiston se mena kai se osous tous kseroun edo kai 6 xronia.