Author Topic: FAIL BANNN FAIL HACK....  (Read 14042 times)

$!LeNt

• Klikadwros lvl1
  • DEMO UPLOADER!
  • *
  • "γνταμπίθκε ο γάιδαρος και μι σκαρνάρσε χάμω" ;)
Re: FAIL BANNN FAIL HACK....
« Reply #15 on: May 17, 2011, 10:10:09 AM »
το vid δεν είναι του dreamhack ρε γίδια.. πάντως houdos βλέπω εύκαιρο το έχεις το norecoil ;p
sto video sou deixnei pws varas me no recoil... kai egw anaferomoun sto demo!!! :)

adoL

• Assistant Team\Newsposters
  • CBWARRIOR.
  • its tiLa tequiLa!!!
    • Team Refuse Website!
« Reply #16 on: May 17, 2011, 10:11:44 AM »
pica=xazos!!to kseroume pws den einai tou dreamhack omg!!kafe exeis piei i oxi akoma:D:D..KSYPNA!!+1 sto oti to exei eykairo o houdos:D

$!LeNt

• Klikadwros lvl1
  • DEMO UPLOADER!
  • *
  • "γνταμπίθκε ο γάιδαρος και μι σκαρνάρσε χάμω" ;)
« Reply #17 on: May 17, 2011, 10:15:54 AM »
pica=xazos!!to kseroume pws den einai tou dreamhack omg!!kafe exeis piei i oxi akoma:D:D..KSYPNA!!+1 sto oti to exei eykairo o houdos:D
+1 se adol :P

adoL

• CBWARRIOR.
  • its tiLa tequiLa!!!
    • Team Refuse Website!
« Reply #18 on: May 17, 2011, 10:16:58 AM »
se eyxaristw gia to +1 alla allakse omada kai tha se sympathisw perisotero apo oso se sympathw:D:D:D

LuFFi

• 222 HERO!~
  • MaKeSme L0L...oNLy +15 & + W0rTh n00B baBy....
« Reply #19 on: May 17, 2011, 10:41:19 AM »
Εγω εχω ενα αλλο προβλημα,οι αντιπαλοι κουνιουνται με αποτελεσμα το fail..
Υπαρχει κανα cheat να ανταλλαξω με το μισο τοστ που δεν μπορω να φαω?
Θα ηθελα cheat σας παρακαλω της μορφης slow motion matrix style i go faster than enemy,enemy go
turtle speed.

(Ust)

diVine

• Ranked Pubzorz!
« Reply #20 on: May 17, 2011, 11:59:41 AM »
egw exw na pw kati....oi admins einai GTP. thelete kai anavathmisi tou community.
opion vlepete oti den einai gnwstos me to nickname tou amesws peftete panw tou na ton fate xwris na xerete.
to idio egine kai me ton smilar o opios den exei apolitws tipota kai o assvas amesws ton karfwse CB kai den mporei na paixei 1 xrono apo mia malakia.
opote min lete malakies exete demo giati exigite afto pou egine.NORECIOL kai malakies kai adol an thes na xereis o beast ana KATHAROTATOS to idio kai egw kai afise tis malakies NO RECIOL KAI PAPARIES....epeidi epeza me to key tou den simainei tipota afto.
assvas otan me rwtises na to kanw kai sou eipa oxi sou xanalew den eixa parei xampari tipota. oute esi tha to ekanes sti thesi mou an den eixes katalavei giati sto elege kapios..o mexicola mou exigise sto ts pou ton rwtisa.
tespa egw xerw oti bannarete kai xalate names WITH NO FUCKING REASON opion deite amesws na ton gamisete oti hackarei.kai adol otan eisastan TS me ton bro mou  eimoun ekei pou paizate kati killhouse kai kati 2v2 .. den eixe apolitws tipota kai ase tis malakies
den eftege aftos pou den mporouses na tou pareis kill.............................................
pou tha peis ban kai stous 2222

loipon epeidi varethika kai epeidi afto to community einai to pio fail pou exw dei pote
SEE YOU ALL

houdosx

• 222 HERO!~
  • fuck this shit where are my demoz?
« Reply #21 on: May 17, 2011, 12:01:55 PM »
egw exw na pw kati....oi admins einai GTP. thelete kai anavathmisi tou community.
opion vlepete oti den einai gnwstos me to nickname tou amesws peftete panw tou na ton fate xwris na xerete.
to idio egine kai me ton smilar o opios den exei apolitws tipota kai o assvas amesws ton karfwse CB kai den mporei na paixei 1 xrono apo mia malakia.
opote min lete malakies exete demo giati exigite afto pou egine.NORECIOL kai malakies kai adol an thes na xereis o beast ana KATHAROTATOS to idio kai egw kai afise tis malakies NO RECIOL KAI PAPARIES....epeidi epeza me to key tou den simainei tipota afto.
assvas otan me rwtises na to kanw kai sou eipa oxi sou xanalew den eixa parei xampari tipota. oute esi tha to ekanes sti thesi mou an den eixes katalavei giati sto elege kapios..o mexicola mou exigise sto ts pou ton rwtisa.
tespa egw xerw oti bannarete kai xalate names WITH NO FUCKING REASON opion deite amesws na ton gamisete oti hackarei.kai adol otan eisastan TS me ton bro mou  eimoun ekei pou paizate kati killhouse kai kati 2v2 .. den eixe apolitws tipota kai ase tis malakies
den eftege aftos pou den mporouses na tou pareis kill.............................................
pou tha peis ban kai stous 2222

loipon epeidi varethika kai epeidi afto to community einai to pio fail pou exw dei pote
SEE YOU ALL

9ewritika 9a se kanane unban alla me tetoia antidrah nmzw pws ena perm s aksizei opws m aksize k emena gia 1 xrono twra  :-* gt anti na ka9omai na diavazw eprepe na koitaw ta demos gia xarh s k na anevazw vlkies sto youtube les k dn exw tpt kalytero na kanw.
[11:57] GAMESMACK hAZARD_: eixame esena na ta fortwneis kata periptwseis

[11:57] GAMESMACK hAZARD_: to houdala epi 24orou basews
[11:57] ZYKON obzANN~: haha
[11:57] GAMESMACK hAZARD_: gamise ta kai pou eperna 2 kill ana side kala itan

diVine

• Ranked Pubzorz!
« Reply #22 on: May 17, 2011, 12:05:28 PM »
den me endiaferei filos.efoson den eixes hack kai se kanan ban tha sou elega egw ti adidrasi tha eixes.
kai katarxas den tha asxoliomoun kan ama odws to eixai to hack
« Last Edit: May 17, 2011, 12:10:39 PM by diVine »

adoL

• CBWARRIOR.
  • its tiLa tequiLa!!!
    • Team Refuse Website!
« Reply #23 on: May 17, 2011, 12:22:04 PM »
lathos 1to*egw exw na pw kati....oi admins einai GTP. thelete kai anavathmisi tou community*den se evrise kanenas admin.
lathos 2ro*egw xerw oti bannarete kai xalate names WITH NO FUCKING REASON opion deite amesws na ton gamisete oti hackarei.*pou to stirizeis oti xalane names  with no reason?den nomizw oti symvainei ayto se kamia periptwsi,episis oi admins kai genika emeis oloi pou paizoume cod4 theloume ton kosmo na plisiasei to cod logo inactivity kai oxi na ton diwxnoume filos..
lathos 3to*kai adol otan eisastan TS me ton bro mou  eimoun ekei pou paizate kati killhouse kai kati 2v2 .. den eixe apolitws tipota kai ase tis malakies
den eftege aftos pou den mporouses na tou pareis kill...........................*sto 2v2 eimastan same team enantion enos ksenou kai enos allounou ellina..lol.rwta ton bro sou na sou pei.
lathos 4to*oudepote anaferthika sto aderfo sou sovara oti hackarei kai oti prepei na faei ban klp klp..panta itan ston xavale..rwta ton kai gia ayto.
lathos 5to*me aytin tin FAIL antidrash se apognwsi den eisai mono gia ban apla kane uninstall to game.
lathos 6to*prwsopiki epithesi se mena xwris idiaitero logo nomizw.egw apla ekfrasa tin apopsi mou milaw me ton beast kathimerina paizoume kai wars kai ola gg kai by the way den eriksa egw to ban den eimai admin..loL.
lathos 7mo*den xreiazomaste atoma san kai esena me aytes tis symperifores sto community mas kai genika sto cod.anthrwpoi eimaste kai mporei na kanoume kai lathos kamia fora an kanoume lathos vevaia sto sygkekrimeno.den eimaste teleioi.ola mporoun na lythoun me tin sizitisi kai oxi etc opws eprakses aytin tin sygkekrimeni stigmi.
kai telos mallon ekana lathos...BAN ESENA kai oxi ton beast!!beast mazepse  ton aderfo sou..sou xalaei to image..c you in game!!
« Last Edit: May 17, 2011, 12:34:36 PM by adoL »

diVine

• Ranked Pubzorz!
« Reply #24 on: May 17, 2011, 12:31:48 PM »
re file adol egw kserw oti eipes ban kai stous 2.
defteron den vrizw tous admins aplos lew oti exoun rixei 2 ban xwris logo.
an den hackares kai sou legane oti hackareis tha evlepes poso adiko tha itan kai episis efoson exei faei ban to key tou bro mou kai zitaw na xebanaristei kai na faei to diko mou giati den ginete toso tromero einai?kai tha xanapw oti den hackarw kai den hackara.
Egw mpika gather na perasei i wra mou na perasw kala na paixw na diaskedasw kai pane kai mou lene oti exw no reciol gia onoma tou theou ELEOS.ama eixa den tha ekana kan to post callofduty.gr kai tha ekana kai uninstall to cod.giati egw pote den hackara kai kai pote den tha hackarw .
oi admins as kanoun oti nomizoun den tha katsw na asxolithw alo gia ena thema pou den exei ousia na milaw. kai soz ama prosvala esena adol i tous admins ala egw diavaivewnw oti exw dikio.twra o kathenas pistevei - kanei - leei oti thelei i dont care.

MexiCola

• CoD.gr Admin
  • DV zombie
  • AMHTDWAMHTD
« Reply #25 on: May 17, 2011, 12:32:27 PM »
Poly kakh symperifora, panw pou elega na to ksanadoume to thema giati o houdos to vgale clean kai genika yparxei amfivolia apo kapoious. Oxi apo mena.
Proswpika o beast de mou edwse kamia aformh.
Esy omws dreamhack arxises ta gtp amesws, enw opws les eisai neos sto community.
Prosekse th symperifora sou giati ki egw de thelw na banaretai kapoios pou einai clean.
Sta pc sas na prosexete ti vazete.
Eukairies dinoume arkei na eiste eilikrineis kai synergasimoi.
allergic to stupid~

Darius [10:12:54]: worth it
Jax [10:12:55]: lol 2 for 1?
Darius [10:13:02]: dude ur retard i play fking darius
Darius [10:13:06]: and u think i can do simple math?

diVine

• Ranked Pubzorz!
« Reply #26 on: May 17, 2011, 12:36:12 PM »
mexicola eidi me gamisate. na faw ban xwris logo den to katalavainw kai an thes na matheis afta pou les dinontai defteres efkairies den to nomizw giati o assvas leei exei teliwsei to thema.
egw eidi exw figei apo afto to community kai den prokeite na xanampw. me afto pou egine den syxgorw kanenan oute thelw defteres efkairies isws kapia stigmi katalavete oti exete adiko megalo adiko

adoL

• CBWARRIOR.
  • its tiLa tequiLa!!!
    • Team Refuse Website!
« Reply #27 on: May 17, 2011, 12:56:28 PM »
file (divine) admins mpainoun atoma ta opoia einai siniditopoiimena kai kseroun pws na praksoun se tetoies periptwseis..eidalws tha eimastan oloi admins...tpt den exei teleiwsei kai sigoura tha ksanadoun tin periptwsi sou..
to oti eipa ban kai stous 2 den simainei pws tha ginei lol..(DEN EIMAI ADMIN).kai na eimoun den simaine pws tha to ekana.dioti yparxoun 10 admins.den apofasizei enas gia olous..*kai soz ama prosvala esena adol i tous admins ala egw diavaivewnw oti exw dikio.twra o kathenas pistevei - kanei - leei oti thelei i dont care. *ontos proselaves atoma kai oxi emena alla tous admins...prosekse ta logia tou mexicola-->Proswpika o beast de mou edwse kamia aformh.
Esy omws dreamhack arxises ta gtp amesws, enw opws les eisai neos sto community.
Prosekse th symperifora sou giati ki egw de thelw na banaretai kapoios pou einai clean.
Poly kakh symperifora, panw pou elega na to ksanadoume to thema giati o houdos to vgale clean kai genika yparxei amfivolia apo kapoious. Oxi apo mena.

kai telos krata ayto ---->Eukairies dinoume arkei na eiste eilikrineis kai synergasimoi.ayta...

diVine

• Ranked Pubzorz!
« Reply #28 on: May 17, 2011, 01:03:57 PM »
file den thelw ali efkairia.
telos afto pou exei ginei kai malista 2 fores den diowrthwnete. afta ithela na pw afta ipa.
kai tha parakalesw tous admins na me sigxwresoun ama eipa kati pou den tous arese kai na xebanaroun to key tou bro mou kai na kanoun to diko mou an kai einai adiko afto pou ginete.
den thelw na kanete alla replys edw exei teliwsei to thema.
o kathenas pistevei oti thelei pantws efxomai oi admins na katalavoun kapia stigmh oti eixan adiko panw se afto to thema kai sto thema tou smilar. kai thelw na tous pw kai kati alo.
prin paroun mia apofasi na rwtane kai kanenan allo giati mporei na xerei perissotera......
SEE YA

peEWw

• DV zombie
  • Lust for Life!
« Reply #29 on: May 17, 2011, 01:05:59 PM »
adol mathe ligo to quote re bro
A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.
Ingrid Bergman