Re file egw kanw oti m aresei kai tulaxiston tha prosferw sthn koinotita se anti8esh me ta legomena su kati pu tha meinei gia 200-300 xronia kai tha omorfinei ton kosmo enw auto to sumban pu ta fortwsa gia 1 mera tha 3exastei se 1-2 bdomades kai esu kai h douleia pu kaneis [xwris na thelw na thn upotimisw omws.H douleia den einai ntroph opoia kai na einai].Epishs,mhn sugkrineis to pc life me thn pragmatikothta.Den lew wraio to cod alla eseis to exete kuriolektika pistepsei oti ontws sumferete se kati online [gia reality den 3erw] apla paizete ena game pu etsi einai kai tha paraminei apla ena paixnidi.Kai gia to cfg p eipes apla esu exeis to idio cfg enw egw psaxnomun san mlks na brw cfg p me boleuei kai telika thn patisa.Ektos apo auto kai alloi ellhnes to epathan.Telos,to teleutaio match m eipa na paiksw kai eseis t exete kanei thema gia to oti ta fortwsa enw exw apodei3h oti eime anta3ios sas pote den prokalesa h ebrisa kapoion apo esas kai oti mporw na antimetwpisw omades san gr8 idinark x9 arketa a3iologa xwris hack.
pws akribws prosfereis ? ksenerwnontas tous upoloipous gamers ontas HACKOR ? An thymamai kala den exei banaristei key sou mia fora.. kai an thymamai kala autos itan kai o logos pou allakses name. Right ? Den sunexizw to thema me tin douleia , eisai mikros akoma , vgale kana frago kai to ksanasuzitame. Sou ksanalew kai epimenw pws opws symperiferesai se mia koinotita 100 anthrwpwn to idio kai xeirotera tha symperithertheis sti koinwnia twn 10000000 , einai nomos , autos einai o xaraktiras sou.. Diabase ligo koinwniologia (ektos an to prwi eisai dalikeris kai to vrady kamariera ) .
Xthes eipes giati o allos na kanei 10 kill parapanw katse na "klepsw" gia na kanw 20 kill next time . Aurio tha peis autos giati na exei Porsce katse na tou tin "klepsw , xarakwsw" (dinw xaza paradeigmata kai trabigmena) , olo auto einai thema nootropias , mporei na min to katalabaineis , alla stin poreia tha sou bgei .
Twra oson afora to thema twn cfg , pistepse den exeis dokimasei perissotera commands apo emena , apla egw kathe fora pou dokimaza kati imoun sigouros oti itan legit.... kai den ebaza oti na'nai......
Telos eipes oti den prokaleses kai den ebrises kanena... theleis na kanw quote se proigoumena posts sou??
CYA !!