Eva siopi:P
Vertigo
Oso kai na i8ela na kerdizo mono os Axis, auto de ftanei gia na kerdiso ena war
Sti Burgundy auto akrivos, an oi allies se psarosoun me 2-3 false plants, kai rikseis tis nades kai pane apates, meta na se do pos 8a pas sto B?
Loipon Vertigo, an eixes paiksei sniper sto cod1 8a evlepes ti diaforaauto mono.
Oso gia to rifle file diladi an se psekazei o allos sta 2 metra kai gyrnas kai tou ti fyteyeis me to rifle, einai eukolo? An se simadeyei o sniper ap ta 2 km kai tou ti fyteyeis protos einai eykolo. An cliparontas maxesai enantion enos mgunner, aytos sou rixnei 5-6 rounds ti fora kai sy 1, einai eukolo? Auto einai to 8ema. Poios einai o antipalos. Sorry alla se oles tis monomaxies tis fysis, otan to outsider kerdizei to favori to skill paei sto outsider. An katafereis na prosarmoseis to aim sou etsi oste na antiti8esai me ton opoiodipote antipalo, tote exeis skill.
Kai oxi rikse 5-6 kai ama petyxeis petyxes
Kai me to rifle kai me to sniper plironeis to timima sta close combat kai ekei einai to dyskolo pou prepei na katafereis kai me ta 2. Sta makrina ok, 8elei practice, alla sta kontina, stis azoomotes dld, to skill de teleionei pote. Auto ego to vlepo san proklisi. 8a mou peis eisai mazoxas? Oxi, apla 8elo poiotita kai oxi posotita.
Gia na katalaveis kalytera auto pou sou leo mpes se ena 32 person TDM server kai pare rifle. Simadi exeis, ok? Pes oti pianeis kai ena stratigiko simeio. Tin ora pou 8a ksodeues na rikseis me ena mg 5-6 rounds gia na kaneis ena kill, me to rifle kaneis 2 kill, otan exeis mprosta sou pollous stoxous.
Ektos kai an me to mg, petyxeneis panta headligo dyskolo
Shotgun. An ksereis azoomotes me rifle to shotgun de 8elei skill. To shotgun 8elei skill mexri na ftaseis konta sto stoxo, an epiti8esai. Tora to camperoma me shotgun, moiazei san a kynigas myrmigkia me tin pantofla