Όνομα: Γιάννης
Επίθετο: Καζάκος
Me ton kazako ton houdiko dhmarxo zografou pou menw , exeis kamia sygennia ?
μηπως να μεινουμε καλυτερα στα του παιχνιδιου??? ας μην το πηδηξουμε και αυτο το τοπικ.. παντως και εγω ελπιζω να μπορει να γινει ανταγωνιστικο...
True that, back on topic guys .
Proswpikh mou apopsh to cod series k to BF series einai 2 diaforetika styl paixnidiou . Mporei na einai kai ta 2 fps , alla to kathena dinei diaforetika pramata.
De mporeis na kaneis to mhlo -> axladi , oute to axladi -> mhlo . Tha proteina na koitaksete ligo pio adikeimenika ta paixnidia oxi san COD-ades H BF-ades (koinws fanboys)
alla san
GAMERS . Etsi tha deite kai oi men k oi de oti k ta 2 epomena Titles twn ek kastote Etairiwn einai ena akoma expansion, apla afth th fora sto BF exoun pesei pio poly work kai fraga kai promo , epomenos kai veltiwsh, oxi omws oti tha deite kati super wow diaforetiko, fysiko epomeno einai na EINAI kalo efoson einai game pou vgainei en eth 2011 kai de theloun na niwsoume oti apla pernoume ena idio game me perissotera maps,guns,vehicles ktl. Panw katw ta idia k me to MW3 pou exei sto istoriko tou oxi kitrinh alla RED card logo tou mw2 (wstoso poulhse adra) . To target group k twn 2 etairiwn pleon exei na kanei k me consoles .
Ta fps exoun genika korestei , ena arxiko proion pou exei megalh epityxia -> Pwlhseis kai doro, opws kai na to kanoume otan tou vazeis yphresies prostithemenhs aksias tou dineis men ligh zwh , alla oxi athanasia. To problhma einai oti dinoun Aisxres yphresies prostithemenhs aksias kai de tou vgazoun kainourgio sasi. An deite p.x to Red Orchestra pou paizw aftes tis meres, tha deite ena poly kalo report system, ena TROMERO covering system, poly kalosxediasmena maps kai ekplhktikh douleia se Hxo, ta grafika oxi kati tromero logo palias mhxanhs alla adagwnistika (de dinw vash poly ekei de) . To covering system pou exei leipei apto BF-CS-CoD, einai ena pragmatiko vhma brosta, mia Kainotomia, kati diaforetiko.
Afta apo mena, edw einai topic tou mw3, yparxei topic tou BF3 , oi diafwnies ktl mporoun na ginoun se neo Topic, BF3 vs MW3 alla honestly, i dont care at all. Egw ta paizw kai ta 2