snoop prefire ekana epeidh ton akousa na peftei rofl h toulaxiston etsi nomisa oti akousa k arxisa na varaw mprosta -_- btw mexicola to cd key tou ichigo einai/ aytos m to xei dwsei tespa gj me to ban ! hax ksehax 8a to trwga opote kobleeeeeeeeeeeee
:D:D:D: aplws ksenerwsa me to videaki. re snoop toses fores paizoume. kati kalytero dn vrhkes? -_- tis malakies pou kanw evaleS? 8a mporouses na valeis otan kanw ta trela -_- oxouuuu
pc: CREAZORA <333333 GIA PANTA MAZI <33333333333
btw paizw 222 kati evdomades pistevete eimai toso xazos na haxarw me admins mesa k ena swro atoma spec k na to kanw obv? FTW btw snoopy esy pws hkseres pou koitaw mesa apo wall? efoson thn stigmh pou ta kanw dn exei wh pws to kseres? Ee>?e>e??ee?E H APLA vrhkes ayto to shmeio sthn tyxh k epelekses na tsekareis meta me to hax h apla foraC !!!
:D:D:D oupsssss eipa polla? btw fadasou k o sifter o paparas na poume leei nomiza htan o zgin k dn eipa tpt. ara k o zgin foraei re lakama? wraio myalo exete. obobobobobobobob btw ama 8elw na haxarw 8a to kanw h teleiws obvious h ka8olou efoson ban ama htan 8a m erixne o uniq poso kairo prin dn ntrepomai h tpt alla np :d aplws lew
epeidh na me lete hacker me fail videos gtp eiste -_- kana allo isws alla ayto UL