Author Topic: Tiger^69  (Read 2207 times)

Gody

• CBWARRIOR.
Tiger^69
« on: October 26, 2006, 11:01:26 PM »
me megali mou lipi eida simera oti i prospatheia enos sovarou k dedicated gamer na proothisei to cod2 meso tou spam, gremistike istera apo tin adikaiologiti stasi ton admins.
Simera xasame enan megalo paixti, ena sovaro kai agno paidi apo to site tou callofduty.
Thelo na rotiso to giati. Isos oi admins eiste ligo epithetikoi? Isos den sas xaideue arketa i mitera sas otan isastan pio mikroi? Isos o Tiger itan toso megalos paixtis pou ton dioksate gia na noiosete ligo megaliteroi paixtes?

Tiger zeis esi mas odigeis.
Tiger thee eisai o kaliteros.

xpLodeR

• DV zombie
  • Blue Öyster Cult
Re: Tiger^69
« Reply #1 on: October 26, 2006, 11:52:54 PM »
me megali mou lipi eida simera oti i prospatheia enos sovarou k dedicated gamer na proothisei to cod2 meso tou spam, gremistike istera apo tin adikaiologiti stasi ton admins.
Simera xasame enan megalo paixti, ena sovaro kai agno paidi apo to site tou callofduty.
Thelo na rotiso to giati. Isos oi admins eiste ligo epithetikoi? Isos den sas xaideue arketa i mitera sas otan isastan pio mikroi? Isos o Tiger itan toso megalos paixtis pou ton dioksate gia na noiosete ligo megaliteroi paixtes?

Me megalh moy lyph anakoinwnw oti o Gody h pernei polla narkwtika teleutaia ekei sto UK h einai exeretika ilithios kai trelos gia desimo.

Gody trele tsimpa ena kefte!
Ekei sthn agglia se perasan gia kiouria..  :-*
The sister runs up to her dad and cries: "Daddy daddy, Max is throwing waterballoons at me!"
The angry dad asks Max: "Max, did you make your sister wet?"
Max answers: "No, but that did her boyfriend yesterday, while you were shopping!"

jackieboy

• DV zombie
« Reply #2 on: October 27, 2006, 02:50:30 AM »

ThaNaSi thodoRICO NIVO
tiger se theloume pisw ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-*

Koufalitsas

• Guest
« Reply #3 on: October 27, 2006, 03:55:03 PM »
den pira prefa ti egine :) kanena hint?

TigeR^SixtyNine

• Ranked Pubzorz!
  • Xioumor einai Alloi toxoume,Alloi dn To Xete..Prit
« Reply #4 on: October 28, 2006, 03:21:27 AM »
An sevomai kapoiou th gnomi aytos einai o Gody k o Jacki So...kante oti lene Dwste Mou ta POOOOOOOSTS PLZZZZZZZZZzzzzz...tha po sto gody k sto jB na mi sas afisoun Frag gia fraG....Lococococococococoocococ trellollll
Eipa na Pordiso
Alla to ksanaSkeftika
k eipa ........
Tha xesw kiolas...