Γι'αυτόν τον λόγο τον αποβάλλουμε από την Premiership και επισης τιμωρειτε με Ban διαρκειας 6 Μηνων απο ολες τις Online Διοργανωσεις του Netcups.gr .
Nai omws na skasoun ta zwa tetoiou tupou (vl. pancy, ser) na lene vlakeies xwris na kseroun. Mou tin eidan k demowatchers. Tha tous doume sto lan k ekei tha deiksei o mos an foraei i oxi. Lock to thread please.
και ο craven κατεβηκε λαν και βγηκε δευτερος! ΑΝ εσυ κατεβεις λαν με τον μος και αυτος τα πινει ολα τι θα σου κανουμε μετα?! ΒΛΑΚΑ!
smigo, εντελώς φιλικά γιατί γνωριζόμαστε, όπως γνωρίζεσαι και με όλα τα παιδιά τα οποία προσβάλλεις τρεις μέρες ασταμάτητα, change attitude or shut the fuck up.
ροφλ και τι να pei? den ta foraga? ekana practise ta uber nades? kai oxi den koutoulaga me tous teamates mou...allos prpei na milisei , ektos an arwstise kai autos?EDIT:akoma perimenw na stal8ei to demo stous eurwpeous kai sto tek9 pou gelane gia parti masZWA
o craven eixe faei ban apo gv/pb klp. o mos efage apo netcups. KAMIA EPAFI OMWS. K ban anousio vevaia.
smigo i tyflos eisai agori m i exeis kapoio provlima Katse des ti exeis grapsei apo tin arxh tis istorias me to m0s kai 8a katalaveis poios einai to zwo kai o ili8ios mono .Alla to 3exasa eimaste mesa stin klika i eu friends sou vgalane ton m0s clean .
sou lew oti to lan den apodeikniei an eisai enoxos i oxi..
qft re gamwto, smigo synelthe.
xa0xa0ax0ax0eise kolozwo tou kerata kai to kako einai oti parameneis, pios to eide demowatchers re stokadi?kai episis pia gnwmi mou?eides ti grafei to arxiko post?8a kanes kai thread tek9 na to doun ta eu friends kai 8a gelagane mazi mas.
Apopsi sou...~CU@LAN