Και με τι έχει να κάνει;
Με τις δύο εθελούσιες εξόδους μεγάλου αριθμού προσωπικού και λόγο των συγχωνεύσεων με OTENET-COSMOTE που είχαν νεαρότερο προσωπικό σε μεγάλο βαθμό.
Επιπλέον πετυχημένες συμφωνίες και επενδύσεις καθώς και πωλήσεις που επέτρεψαν την περεταίρω ανάπτυξη της εταιρίας. Όλα αυτά ήταν προσχεδιασμένα της ιδιωτικοποίησής του. Ίσα ίσα που στη πράξη λόγο οικονομικών περικοπών-πίεσης που ασκεί η DT στον ΟΤΕ, έχει καταντήσει να έχει σημαντικά προβλήματα σε θέματα που εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι.
π.χ Μείωση προσωπικού (Κρήτη-Κέρκυρα 2-3 συνεργεία στο πεδίο και οι βλάβες να πέρνουν εβδομάδες)
Κατάργηση Τεχνικών τμημάτων σε αρκετές περιοχές και ανάθεση των έργων του ΟΤΕ σε εργολάβους (οι οποίοι τα κάνουν πουτάνα) κτλ κτλ κτλ
Αμφίβολο αν έχει κάποιο νόημα στη συζήτηση να δηλώνουμε κάτι χωρίς να το στηρίζουμε. Εγώ πιστεύω ότι δε θα ήταν κερδοφόρος διότι δε θα ήταν μονοπώλειο, διότι ότι ελέγχεται από το δημόσιο στην Ελλάδα, έχει υπέρ του δέοντος ισχυρό συνδικαλισμό, δεν επιλέγει με αντικειμενικά κριτήρια αυτούς που προσλαμβάνει κτλ. Γι' αυτούς τους λόγους πιστεύω δε θα ήταν κερδοφόρος. Εσύ για ποιους πιστεύεις το αντίθετο;
Δεν πιστεύω πως πρέπει να στηρίζουμε τα αυτονόητα, ωστόσο επειδή το ζητάς, δε πιστεύω πως μία εταιρία επειδή είναι ιδιωτική επιλέγει με αντικειμενικά κριτήρια αυτούς που προσλαμβάνει. Τέλος ο ΟΤΕ έχει υπηρεσίες που δεν πρόκειται να επενδύσει καμία ιδιωτική εταιρία στην Ελλάδα. Δεν έχεις μονάχα το τηλέφωνο και το Internet. Ο ΟΤΕ έχει αυτή τη στιγμή 30 θυγατρικές.
Θα εκτιμούσαμε όλοι πιστεύω μια ενημέρωση γιατί κατά τη γνώμη σου ο ΟΤΕ είναι λοιπόν 1η εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα εκτός του ότι έχει (είχε) πλεονεκτική θέση. Καλύτερο εργατικό δυναμικό, καλύτερη διοίκηση;
Τί σχέση έχει με το παρόν topic ? και δεν νομίζω πως το ζητάει κάποιος άλλος αυτό αλλά προσωπικά εσύ. Ο ΟΤΕ είναι λοιπόν η 1η εταιρία τηλ. στην Ελλάδα διότι έχει ακόμα μετά από 10 χρόνια το μεγαλύτερο ποσοστό συνδρομητών σε ότι τηλεπικοινωνιακό προιόν υπάρχει . Εάν δεν ήταν , δε θα το είχε. Το εργατικό δυναμικό και η καλύτερη διοίκηση είναι άλλο θέμα και σε γενική γραμμή και από αυτά έχει καλύτερο διότι μέσω αυτών πουλάει και υποστηρίζει τα προιόντα του.
Πόσο ποσοστό κατέχει η DT ακριβώς; Και τι θα γινόταν κατά τη γνώμη σου στο υποθετικό σενάριο που γινόταν μια σύρραξη με την Τουρκία και οι Γερμανοί είχαν συμφέροντα με τους Τούρκους; Γιατί προφανώς κάτι τέτοιο υποννοείς;
Google it. Δεν υποννοώ το σενάριο των Heat στο BF, λέω ξεκάθαρα πως όταν δίνεις τον έλεγχο όλου του δικτύου τηλεπικοινωνιών της χώρας σου σε έναν ιδιώτη είναι θέμα εθνικής ασφάλειας.-
Η ΔΕΗ είναι ζημιογόνος λόγω του χαρατσιού; Κάποιο link ή κάτι σχετικά με το τι πρέπει να ψάξω θα ήταν ωφέλιμο.
αν πέρναγαν οι πολιτικοί το επόμενο χαράτσι μέσα στους λογαριασμούς του ΟΤΕ , ναι θα ήταν ζημιογόνος.
= το μόνο που θα μπορούσε να επιφέρει τέτοιο οικονομικό πρόβλημα στον ΟΤΕ που στο τέλος του εξαμήνου να ήταν ζημιογόνος.
Αναμφίβολα οι κεραυνοί καίνε αυτούς που διαφωνούν μαζί σου. Τι ακριβώς έχουν τα τοπικά ΚΤΕΛ και γιαι είναι χειρότερα από τον ΟΣΕ. Όχι άλλες δηλώσεις χωρίς επιχειρήματα σε παρακαλώ. Πόσες φορές το χρόνο χρησιμοποιεί τον ΟΣΕ ο μέσος πολίτης που τον πληρώνει εκτός των εισιτηρίων φυσικά άλλα 360 ευρώ;
Πού ακριβώς είπα πως είναι χειρότερα τα ΚΤΕΛ από τον ΟΣΕ για να γράψω και επιχείρήμα; Ο Κεραυνός πάει στο ότι στη Νότια Ελλάδα υπάρχουν Τρένα που εξυπηρετούν αρκετούς ανθρώπους ακόμα και όχι στο αν διαφωνείς μαζί μου, αναμφίβολα.
Προφανώς οι άνθρωποι που πέρνουν το τρένο σε όλη την Ελλάδα. Το ότι πληρώνεις-ω τον ΟΣΕ άλλα ΧΧ ευρώ το γνωρίζω, αυτό δε πάει να πεί ότι κάποια απόφαση που έχει περάσει όπως τόσες άλλες το κράτος (όπως και της ΔΕΗ) δε μπορούν να αλλάξουν - καταργηθούν.
Όσον αφορά τώρα γενικότερα την Ιστορία των Τρένων στην Ελλάδα, επειδή ο Καραμ. επένδυσε στα ΚΤΕΛ-Λεωφορεία και ξήλωσε τα ΤΡΑΜ και απαξίωσε τον ΟΣΕ αντί να φτιάξει ένα σωστό δίκτυο Ηλεκτρικού τρένου-προαστιακού-και αναβάθμιση-επέκταση του τότε δικτύου του ΟΣΕ στην Ελλάδα (όπως έχουν οι most Ευρωπαικές χώρες), έτσι ο μέσος Έλλην φυσικά και δε μπορεί να το χρησιμοποιήσει πολλές φορές το χρόνο χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι αναγκαίο.
Ρεαλιστικά, οι ενθικές οδοί έχουν κάποια έξοδα συντήρησης. Τώρα εσύ προτιμάς αυτά να περνάνε στον κρατικό προϋπολογισμό, εγώ προτιμώ να περνάνε στα διόδια, διότι το θεωρώ πιο δίκαιο να πληρώνουν για τη συντήρηση αυτοί που χρησιμοποιούν το δρόμο. Δεν ξέρω πόσο θα έπρεπε να ήταν η τιμή των διοδίων για να αντικατοπτρίζει αυτά τα έξοδα. Αυτή μάλλον είναι μια άλλη συζήτηση.
Όπως και ο ΟΤΕ κ τόσα άλλα που λέμε , πάμε σε νέο topic αν θες. Παίδες αν είστε και άλλοι πείτε το.
Να πληρώνεις 22 διόδια , πήγαινε έλα , Αθήνα-Σαλ. δεν είναι πολλά για δρόμους που δεν έχουν τελειώσει τα έργα (ενώ τα έσοδα απτα διόδια είναι 3-4 ΔΙΣ το χρόνο); είναι καθώς και παράνομο να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ΚΑΙ διόδια ενώ τα έργα έχουν βαλτώσει. Ρεαλιστικά τα έργα θα έπρεπε να συνεχίζουν, και ο κάθε εργολάβος να παίρνει ποσοστό των διοδίων βάση του οδικού δικτύου που κατασκεύασε.
Όχι, δεν σκοπεύω να απαντήσω στην ερώτηση, αυτή τη στιγμή τουλάχιστον. Το θεωρώ τουλάχιστον υποκριτικό το ότι συμμετέχουν στο νήμα πάνω από 5 άτομα, όταν κάνω μια ερώτηση για το βασικό μισθό, δεν απαντάει κανείς. Γνώμη μου είναι γιατί κανείς δε μπορεί να υπερασπιστεί τις "αριστερές" απόψεις που κατά τα άλλα στηρίζει, διότι είναι ανεδαφικές. Μόνο αντιπολίτευση...
Έτσι δίνεις την εντύπωση ότι ούτε εσύ έχεις απάντηση . Δε συμμετέχουν στο νήμα πάνω από 5 άτομα διότι το topic title λέει : Εκλογές 2012 . Νομίζω πως αν κάνεις ένα νέο με το αντίστοιχο ερώτημα θα απαντήσουν αρκετοί .
Θα ήθελα μια διευκρίνηση για το τι εννοείς φορολογία της εκκλησίας και των τραπεζών και θα σου απαντήσω ευχαρίστως.
Θεωρείς σωστό να πληρώνεις more σε φόρους και να μην υπάρχει αυτή τη στιγμή φορολόγηση της Εκκλησίας ; +++Eπιβολή ειδικού φόρου στις τράπεζες.
Γνώμη μου είναι ότι ο κλάδος αυτοκίνητο, πρέπει να "πολεμηθεί" στην Ελλάδα. Θεωρώ ότι έχουμε ήδη πολλά κατα κεφαλήν αυτοκίνητα και η αγορά, συντήρηση και χρήση τους μόνο τις εισαγωγές αυξάνουν.
Συμφωνώ απόλυτα.
Αναφέρθηκα εγώ πουθενά στο ταμείο ανεργίας;
Οχι, ερώτηση κάνω.
Μη λες τέτοια, κάποιοι θα σε πουν φασίστα.
Τόσα με έχουν πει , δε πειράζει.
Για την οπλοκατοχή διαφωνώ, δε θεωρώ ότι κάθε Έλληνας με ένα όπλο στο χέρι θα ήταν καλή ιδέα.
Δε μπορείς να προστατευθείς από την αστυνομία όταν πρέπει . Το να γνωρίζει ο οπλισμένος ληστής ότι έχεις κ εσύ όπλο μέσα κ μπορεί να του τη φυτέψεις θα τον έκανε να σκεφτεί τρείς φορές πριν μπεί στο σπίτι σου. Παράλληλα μπορείς να επαναστατήσεις απέναντι σε ένα διεφθαρμένο κράτος .
Και πάλι δε διαφωνώ. Αλλά είναι άκρως προκλητικό, εργαζόμενοι σε αυτούς τους οργανισμούς να έχουν πολύ περισσότερα προνόμια από τους υπόλοιπους και ειδικά τους ΙΥ. Αυτό πρέπει να σταματήσει τώρα.
Έχεις πέσει στο τρυπάκι των media; θα πρεπε να έχουν τα ίδια δικαιώματα ΚΑΙ στον ιδιωτικό τομέα (δε μιλάω για κάτι περιπτώσεις επιδομάτων μαιμού). Για αυτό φταίει το Κράτος και το ότι γενικά δεν υπάρχει έλεγχος στην Ελλάδα ούτε τιμωρία. Αν λύση για εσένα είναι αφού δε το έχω εγώ δε μπορεί να το έχει ούτε ο γείτονάς μου τότε λυπάμαι αλλά στα εργασιακά επιστρέφουμε σε μάυρους καιρούς .
Σαφώς σε ολόκληρο το ελληνικό δημόσιο θα ήταν καλύτερη η εξυγίανση. Ποιος θα την κάνει όμως, οι σάπιοι που κυβέρνησαν τόσο χρόνια ή ο Τσίπρας που διατυμπανίζει μέτρα που είναι ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση;
Σαφώς σε ολόκληρο το ελληνικό δημόσιο θα ήταν καλύτερη η εξυγίανση. Ποιος θα την κάνει όμως, οι σάπιοι που κυβέρνησαν τόσο χρόνια ή ο Τσίπρας που διατυμπανίζει μέτρα που είναι ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση;[/quote]
Δες το θετικά, αν βγει ΝΔ και σχηματιστεί κυβέρνηση ξέρεις τι θα γίνει απο τώρα. Εάν βγάλουμε τον Τσίπρα θα τον επιλέξει ο συμπολίτης σου όπως επέλεξε τόσα χρόνια ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και εάν βγεί θα έχει σασπένς. Δε μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό παρά να παρακολουθήσεις τη συνέχεια.
Υ.Γ Αν θες να μείνουμε on topic αλλιώς πάμε σε ξεχωριστό .