Εδώ είσαι λάθος , δεν άλλαξε κανένας παλαιός Οτετζής λόγο της ιδιωτικοποίησης που έχει γίνει 10+ χρόνια τώρα, ο μαλάκας παραμένει μαλάκας και ο σωστός σωστός, απλά έφυγαν αρκετοί παλαιοί που είχαν μπεί όπως είχαν μπεί,εκ τότε μπήκαν νέα παιδιά,έγιναν συγχωνεύσεις με ΟΤΕΝΕΤ-COSMOTE που είχαν άλλη νοοτροπία και ως αποτέλεσμα έχει μία καλύτερη εικόνα σαν εταιρία .
Διαφωνείς ότι τα νέα παιδιά που μπήκαν, επιλέχθηκαν με διαφορετικά κριτήρια από τους παλιούς; Πιστεύεις ότι αυτό έγινε τυχαία ή επειδή ο εργοδότης ήθελε καλύτερο "υλικό";
Η τιμή δε που πουλήθηκε ήταν έγκλημα από τη στιγμή που είσαι ο Νο1 κερδοφόρος Οργανισμός στα Βαλκάνια (και επενδύσεις). Ξεπούλημα ήταν και μάλιστα από τα μεγαλύτερα. Η πολιτική σκηνή δε της χώρας σου και οι μίζες υπάρχουν και στον ιδιωτικό τομέα και στον δημόσιο ανέκαθεν. Ο συνδικαλισμός είναι ελεγχόμενος από πού είπαμε;
Ο λόγος που ήταν τότε ήταν το μονοπώλειο, που πλέον δεν υπάρχει. Ο λόγος που είναι τώρα κερδοφόρος ο ΟΤΕ είναι λόγω του ότι έχει το δίκτυο του χαλκού. Οι κακές γλώσσες λένε ότι αν έκλεινε τα πάντα και κρατούσε μόνο τα κέρδη από την υπενοικίαση του δικτύου, θα ήταν ακόμα πιο κερδοφόρος. Γι' αυτό θεωρώ λάθος την πώλησή του. Όπως επίσης πιστεύω ότι στη σημερινή ελεύθερη αγορά των τηλεπικοινωνιών, ο κρατικός, με ότι συνεπάγεται αυτό, ΟΤΕ θα ήταν σαφώς ζημιογόνος.
Tell that στους κάτοικους των νησιών και των χωριών που δε πάνε δρομολόγια πλοίων και τρένων πλέον, αλλά αυτοί δε μας νοιάζουν μάλλον.
Ο ΟΣΕ αφορά μόνο την ηπειρωτική Ελλάδα, στην οποία μπορείς να εξυπηρετηθείς (και καλύτερα ακόμα και στα μικρά χωριά) από τα κατά τόπους ΚΤΕΛ.
Να σε ενημερώσω ότι τη συντήρηση του δικτύου του ΟΣΕ ξέρεις ότι ο ιδιώτης ΔΕ θα τη πάρει έτσι; το φιλετάκι θα φάει. Όπως ξέρεις και γιατί μπαίνει μέσα 10 μύρια τη μέρα ο ΟΣΕ;
Δε συμφωνώ να πάρει το φιλετάκι, αν έχεις πρόβλημα με τον ιδιώτη, ας φάει κλείσιμο ο ΟΣΕ το είπα και πριν.
Για τη ΔΕΗ δε θα πούμε που πληρώνουμε την ΕΡΤ ; για τα διόδια; για τις τιμές στο σούπερ μάρκετ που είναι μεγαλύτερες του Λονδίνου και του Άμστερνταμ ενώ ο μισθός είναι /3 ? Για τα αυξημένα tickets στα buses? Για τα καύσιμα;
Κακώς πληρώνουμε την ΕΡΤ γενικότερα. Αν η ΕΡΤ επιθυμεί να παραμείνει ανοιχτή, ας λειτουργήσει χωρίς την υποβοήθηση του Έλληνα φορολογούμενου. Αλλιώς λουκέτο κι εκεί, np by me.
Το διόδια πρέπει να υπάρχουν σε δρόμους που προσφέρουν καλές υπηρεσίες, όπως Εγνατία (που δεν υπάρχουν!!!) και σε κάποια κομμάτια του Αθηνών-Λαμίας και στο κομμάτι Αθηνών- Κορίνθου. Απαράρδεκτο κατά τη γνώμη μου να πληρώνουμε διόδια για δρόμους που δεν έχουν διάζωμα εν έτει 2012.
Οι τιμές του σουπερμάρκετ είναι μεγάλη συζήτηση. Το ποιος τα "τρώει" βασικά. Υπάρχει σχεδιασμένη τακτική εκ μέρους των σουπερμάρκετ για υψηλές τιμές, οι χονδρέμποροι; Αυτό μάλλον θα πρέπει να μας το πει κάποιος εκ των έσω. Υποθέτω για κάποιο διαστρεβλωμένο λόγο δε λειτουργεί η ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα (τι περίεργο).
Οι τιμές στα buses, θα πρέπει να είναι κατά τη γνώμη μου τόσες όσες για να μην είναι ζημιομένος ο ΟΑΣΑ, αφότου βέβαια εξορθολογιστούν μισθοί και δαπάνες (τώρα πως θα γίνει αυτό στο δημόσιο ένας Θεός ξέρει). Και αυτό γιατί έτσι κι αλλιώς αν είναι μείον όλοι μας το πληρώνουμε μέσω φορολογίας εντέλει.
Η τιμή της βενζίνης οφείλεται στην πολύ υψηλή στη χώρα μας φορολογία του συγκεκριμένου καυσίμου. Ας σημειώσω ένα θετικό εδώ, ότι δεν κάνει τόσο κακό η υψηλή τιμή σε ένα (σχεδόν, μόνο η διϋλιση γίνεται εδώ) καθαρά εισαγόμενο είδος, αφού μειώνει ουσιαστικά το έλλειμα εμπορικού ισοζυγίου.
Ορισμός κατώτατου μισθού , δηλαδή με πόσα σου επιτρέπουν εάν έχεις job να τη βγάζεις το μήνα. Τι να σου πώ αδερφέ , αυτό που βλέπω είναι άτομα να τρώνε από τα σκουπίδια και να ρουφάνε τους καφέδες, από τα σκουπίδια και αυτούς, λες και είναι κόκα. Βόλτα στο Supermarket κάνεις υποθέτω και βλέπεις τις τιμές ...
και φαντάσου , έχεις δουλειά. Τι λές να καταργηθεί το ταμείο ανεργίας ; Να οριστεί κατώτατος μισθός ο μισθός του βουλευτή επειδή αγαπάει το τόπο του;
Δεν ξέρω, γνώμες ζήτησα για ένα σημαντικό ζήτημα. Αν και πιστεύω ότι το πόσο είναι ο βασικός μισθός, έχει μικρή συμβολή στην ανταγωνιστικότητα πιθανότατα.
Μία υπηρεσία είτε είναι ιδιωτική είτε δημόσια εάν δε τη στελεχώνουν σωστά άτομα, δε θα δουλέψει ποτέ σωστά .
Ας κάνουμε και τη Βουλή ιδιωτική
Συμφωνώ απολύτως. Αυτό είναι και το μερίδιο ευθύνης του Ελληνικού λαού, που στελέχωνε τη βουλή με λάθος άτομα. Δεν είμαι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ad hoc. Απλά το δημόσιο στην Ελλάδα ήταν και είναι (τώρα λιγότερο) της χειρότερης μορφής, συμπεριλαμβανομένης και της βουλής.
Ξυπνάτε λίγο, κρίση = διάσωση τραπεζών .-
Καλώς ή κακώς, εμείς τη μόνη απόφαση που μπορούμε να πάρουμε, εκτός από το τι βίο διάγουμε, είναι αυτή της κάλπης. Αν οι η παραπάνω ισότητα είναι κάπως απλοϊκή ως περιγραφή της κατάστασης, δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα. Το θέμα είναι όμως προς τα που πρέπει να κινηθεί η χώρα (κυβερνητικά) για να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα (ή το λιγότερο χειρότερο μαλλον).
Δυστυχώς είμαστε εδώ και καιρό εξαρτημένοι από το τραπεζικό σύστημα, γι' αυτό ακριβώς οι τράπεζες κάνουν σε μεγάλο βαθμό κουμάντο. Και εδώ θα έρθει ο pewww να πει για τον κομμουνισμό. Κρίμα που δε γίνεται.
Τα συμφέροντα πάντα θα υπάρχουν, δε μπορούμε να κάνουμε πολλά γι' αυτό. Μόνο να πάρουμε όσο καλύτερο δρόμο μπορούμε για να αποφύγουμε την ισοπέδωση της χώρας. Και δεν εννοώ να ακολουθήσουμε το μνημόνιο. Αλλά υπάρχουν πράγματα που πρέπει έχουν γίνει χρόνια τώρα και γίνονταν τα αντίθετα.
Υ.Γ: Βασίλη με ξενύχτησες.
Υ.Γ. 2: pewww σου είπα, απλά δε γίνεται τώρα και ίσως για πολλά χρόνια ακόμα.