Πολύ απλά θεωρώ ότι η δικαιοσύνη είναι ένας από τους ρυθμιστικούς παράγοντες της ελευθερίας σε μια κοινωνία. Η ελευθερία πάντα περιορίζεται από τη δικαιοσύνη, όλα αυτά θεωρητικά βέβαια. Αν και μπορώ να σου φέρω και απτά παραδείγματα αλληλοσύγκρουσης. Δεν βλέπω την αλληλοσύγκρουση τους με οικονομικά μόνο κριτήρια.
Προφανώς, εκτός από την ελευθερία, έχουμε και πολύ διαφορετικές εικόνες για το τι είναι δικαιοσύνη - εσύ δείχνεις να θεωρείς δίκαιο το νεοφιλελεύθερο κατάπλασμα που τρώμε στη μάπα παγκοσμίως (η θεωρητική πτέρυγα του οποίου, παρεμπιπτόντως, επαναλαμβάνω πως εγκαθίδρυσε αυτόν τον ψευδοδιαχωρισμό ελευθερίας και δικαιοσύνης). Θα έλεγα πως έχεις συγχύσει την έννοια του δικαιικού με αυτήν της (κοινωνικής) δικαιοσύνης.
Όσο για την περιβόητη ελευθερία, δείχνεις να πιστεύεις πως εγώ (και πολλοί άλλοι) θεωρώ την ασυδοσία ελευθερία, ένα πόρισμα στο οποίο έχεις φτάσει αυθαίρετα.
Που ακριβώς υπάρχει αυτός ο εκφασισμός της κοινωνίας; Στα ποσοστά της Χ.Α; Ειλικρινά πιστεύεις ότι το 6.9% του Ελληνικού λαού είναι φασίστες;
Ναι. Ίσως όχι 6.9, λίγοι λιγότεροι. Για να είσαι φασίστας δε χρειάζεται να κυκλοφορείς με μαχαίρια στα πάρκα, αλλά μάλλον έχουμε διαφορετική εικόνα και για την έννοια "φασίστας".
Στη διάρρηξη αυτή του κοινωνικού ιστού μας οδήγησε εν μέρη η κακώς εννοούμενη ελευθερία και η ατιμωρισία (μη ύπαρξη δικαιοσύνης). Αυτή η ψευδαίσθηση κοινωνικής ελευθερίας επέτρεψε σε όλους ουσιαστικά να κάνουν ότι γουστάρουν, αγνοόντας κανόνες και νόμους, και ουσιαστικά έδωσε το άλλωθι στα μεγάλα κεφάλια να κάνουν τα περισσότερα αίσχη.
Τώρα αν εσύ νιώθεις ότι σήμερα από το λαό λείπει περισσότερο η ελευθερία από τη δικαιοσύνη, τι να σου πω; Ας κάνουμε ένα replay της "Αλλαγής" του '81 με τον Αλέξης και σωθήκαμε.
Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται η Χ.Α. τώρα και συγκεντρώνει ποσοστά. Ότι μεγάλο κομμάτι του λαού έχει καταλάβει ότι "the game is over" δεν πάει άλλο η ρεμούλα. Αυτοί ως "τιμωροί" υπόσχονται να "ξεβρωμίσει ο τόπος".
Μιλάω συγκεκριμένα για τα αποτελέσματα της ανόδου της ακροδεξιάς στο σύνολο της κοινωνίας (αν πράγματι δεν το κατάλαβες). Ή μήπως πιστεύεις πράγματι πως θεωρώ πως για όλα τα δεινά φταίει η Χ.Α.; Σταμάτα να απαντάς κατά το δοκούν.
Όσο για το τι νιώθω πως λείπει περισσότερο, σε παραπέμπω στα παραπάνω μου λεγόμενα σχετικά με το ψευδοδίλημμα ελευθερία εναντίον δικαιοσύνης. Σε αντίθεση με εσένα, δε βλέπω την ελευθερία και τη δικαιοσύνη ως φέτα και ανθότυρο - έπεσε 300 παραπάνω από το ένα, να κόψω από το άλλο.
Προσωπικά πιστεύω ότι ένα από τα απαραίτητα βήματα για τη χώρα είναι η τιμωρία κάποιων βάση νόμων για αυτά που έκαναν. Είναι και αυτό που δε μπορούν να κάνουν στην πλειοψηφία τους τα πολιτικά κόμματα διότι είναι μέρος του ένοχου συστήματος.
Συνεχίζεις να επαναλαμβάνεις φράσεις σαν κι αυτή, χωρίς να σου έχει φέρει κανείς ως τώρα αντίρρηση.
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος γι' αυτό που λες. Ο λόγος αναφέρεται στην παραπάνω παράγραφο. Η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της Χ.Α. την ψήφισαν για να φοβήσει το πολιτικό σύστημα. Οι γροθίες του φασίστα Κασιδιάρη στη διαμένουσα στην Εκάλη κομμουνίστρια Κανέλλη (βλέπε αριστερός με δεξιές τσέπες) αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύουν για πολλούς από αυτούς.
Θέλω να ελπίζω πως δε θα γίνει έτσι και πως τα ποσοστά τους θα πλησιάσουν στο 4%. Θα ήθελα πολύ να πιστέψω πως κι εσύ ελπίζεις κάτι παρόμοιο.
Η νεκροψία θα δείξει.
Εσύ θεωρείς ότι η συμπεριφορές Κανέλη και Δούρου ήταν κατακριτέες ή όχι;
Κατακριτέες ως προς τι;
Πως είναι λασπολογία το να επισημαίνει κάποιος πως ένας υποψήφιος βουλευτής είναι κατηγορούμενος για κακούργημα και το δικαστήριο πήρε αναβολή (με δόλιο, κατά την άποψή μου, τρόπο);
Και κάτι τελευταίο. Θεωρώ, για κάποιον που στηρίζει την ισότητα των 2 φύλων, υποκριτικό να διαφοροποιεί ένα περιστατικό βίας απέναντι σε γυναίκα από αυτό απέναντι σε άντρα. Η βία είναι βία κύριοι, άσχετα με το φύλο του βιασθέντος.
Η χρήση της λέξης άνανδρη είναι φαλλοκρατική. Λες και μόνο οι άντρες έχουν την υποχρέωση να φέρονται με σεβασμό στους πιο αδύνατους. Και για να γίνω κατανοητός, μια μπατσίνα που δέρνει ένα διαδηλωτή είναι άνανδρη;
Αν σου πως τώρα πως σπας
πούτσους, γίνομαι φαλλοκράτης;