ΟΒΟΒΟΒΟΒ 3 σελιδες χοντρα σκηνικά..Αν και συμφωνω στα περισσοτερα με τον κατσα, φτου φτου, να βαλω και γω το κατιτις μου στην κουβεντα. Το λεπόν, δεν μπορω να καταλαβω το οτι διδασκονται ακομα ποιηματα τυπου Καρυωτάκη, πεζα του Καρκαβιτσα και τα σχετικά. Πέραν του οτι ειναι ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΑ, δεν παρουσιαζουν κανενα ενδιαφερον, τόσο στο περιεχομενο οσο και στη θεματολογια μπας και προσελκυσουν τον καγκουρα νεο ή τον ψευτοκουλτουριάρη γκέουλα που θελει να περασει φυσικό ή πολιτικες επιστήμες μιας και δεν πιανει τη Νομική... Εμείς, σαν 15μελες του σχολειου μας, ειχαμε στειλει επιστολη στα γραφεια του ΥΠΕΠΘ στη Θεσσαλονικη προτεινοντας συγκεκριμενα εργα για να μπουνε στα βιβλια των τελευταιων ταξεων του Λυκείου, όπως τραγουδια του Θανάση, του Αγγελακα ακόμα και κομματια του Τόλκιν που πρεπει να σαι τουλαχιστον στοκαδι για να μην τα εκτιμησεις. Μαντεψτε τι πηραμε σαν απαντηση...
Κατσα, διαφωνω στο ότι η εκθεση δεν πρεπει να συμβαδιζει με την επικαιροτητα. Πιστευω θα βοηθουσε περισσοτερο στην πιο αξιοκρατικη αξιολογηση των μαθητων, καθως θα ξεχωριζαν οσοι εχουν μια πιο σφαιρικη αποψη για τα τεκτενομενα με αυτους που παπαγαλίζουν το βοηθημα του Πατακη για θεματα οπως η θανατικη ποινη, η πυρηνικη φυσικη και αλλες τετοιες παπαριες.
υγ.: Καλό κλαρίνο σήμερα στη Φυσική, αυτοί που δίνανε για δεύτερη φορά φετος ειχανε μεγαλη αβαντα, γιατι ειχαν χρονο για να κανουν αντιστοιχες ασκησεις. ul