Ti sxesh exei to oti de paizw syxna cod me ton logo pou les? kanenan apolytws.
+ na s pw dn exw na apologei8w gia kati epipleon an eimai fortogas o p 8es na nomizeis kai magia s sta @@ m opws eipes egw 3erw ti eimai egw 3erw pws paizw kai ta paidia mazi m pote dn edwsa spot wste na m lene oti eimai obv ade klnxtes kai 3upna oxi otan 8a koimh8eis genikws 3upna dn milas se kanena paidaki p dokimase hack na ginei prozori suckara teleutaia k eida oti voh8aei sto aim apla lita k wraia
Kserw oti eisai kseftylas pou kalypteis ton malaka pou sto dwse, to katalavainoun oloi afto . Kai afto den allazei to oti grafeis sta @@ sou me to na ton kalypteis emena , tous rest admin kai tous paiktes sto forum . vgaineis kai les me toupe kai thrassos pws den exeis anagh na apologitheis...
kai den einai oti NOMIZW oti eisai fortwgas, ta FORTWSES .- Xesthka an nomizes h den hkseres , afto einai dikia sou apopsh - parousiash . gege?
O kathenas exei thn apopsh tou , de tha tou epivaleis esy th dikia sou . Ekanes ena topic , eipes 2 pramata , telos , kane moko apo kei k meta, exeis spamarei 20 replies ews twra mh legontas kati ousiastiko.
Egw mia xara ksypnios eimai , esy eisai stokos pou to paizeis h8ikos-swstos enw synexizeis na ton kalypteis.
Otan kaneis ena topic sto forum pou einai dhmosio mporei na sou kanei krhtikh o kathenas , forum einai . To na zhtas na kleidwsei to topic imo epeidh to ekanes esy einai atopo . An de goustareis mh ksanadiavaseis to topic afto.
To poso apexoume apo ena sovaro community einai dikia sou apopsh , eidika otan enas "sovaros" gamer ta fortwnei meta apo arketo kairo pou paizei ... kai vgainei "sovara" sto forum kai leei soz mages an goustara ontws na hackarw de tha to kana etsi alla alliws... eisai xeiroteros apo gomena kai den einai anagh na se kserw apo xtes, Fadastik h opws skata se lene . Mou arkei h hli8ia syberifora sou , einai idia me gomenas pou keratwse to gomeno ths kai paei na vgei apo panw, se fash "ma an h8ela na ton keratwsw de tha phgaina sto party me 100 atoma kosmo kai gnwstous...." kai oi malakies pou grafeis edw kai 10 selides prospathontas na epivaleis thn "apopsh" sou pws den einai afto pou nomizoun oloi .
P.S Den ethiksa agwnistika to ti ekanes prin ta fortwseis mathe na diavazeis. Ta Rules sto forum mia xara einai .
Kai to community oso mporoume to xoume se ena A epipedo . Otan merikoi prospathoun gia kati pou prosferei se arketous wres xalarwshs kai efxaristishs kai merikoi to gamane afto katastrefontas afth thn efxaristish me hax , tote aftoi pou tous kalyptoun symvaloun sto na gamane th prospathia twn allwn.
nomismata to exete 3ebourdeliasei to community GG
To community gia na xtistei thelei douleia k prospatheia apo kapoia atoma
pou prosferoun ...Atoma pou katastrefoun kai ypovivazoun to community xalane th douleia aftwn pou prospathoun kai einai aftoi oi opoioi to ksebourdeliazoun .
(p.x ena community ksebourdeliazete otan exei atoma pou hackaroun k kalyptoun allous pou synexizoun kai hackaroun)