Ela re ntaksi to parakaname kai emeis me to troll , flame & rage. Sobara twra 8a erxomastan lan, peistebete den to pistebete. Alla me auta pou eginan den 8a er8oume lan. Den mas 8elete mas zileuete , mas mishte. Eseis xanete , emeis borousame na sas apodiksoume oti den hackaroume. Malon 8a prospa8isoume gia season 4 me mia mikri allagh sto line up kai pame lan europh. Kapios kati eipe gia mena... kai to ksana lew eixa pro8esh na er8w a8hna... eixa doulepsi kana sabato parapano gia leuta , exw pari adia 2 meres ,eixa to kinito m gia polulima
(250 euro), eixa brei kai ptisi me 350 euro. Den to ksana lew , den exw tpt na fobi8w kai den xreazomaste na apodiksoume tpt se kanena community tetiou epipedou.Mono an allaksei to attitude sas kapia allh fora. Emeis den poulisame mourh kai eseis flamarete kai mas katigorite xoris logo kai apodikseis. To mono la8os mas ine p den sigrati8hkame.
Twra ti mou lete eseis pios nemessis pios kane pios dev , etc... Emeis den hackaroume 8a sinexisoume na prospa8oume kai opou ftasoume.