Author Topic: Ena forum xwris sobarotita  (Read 1748 times)

doct0r

• CBWARRIOR.
Ena forum xwris sobarotita
« on: December 01, 2006, 06:05:37 AM »
Poso pia oi admins autou tou forum tha epitrepoun se anorima plasmata na spammaroun kai na postaroune ena plithos minimaton prosblitikon gia tous ipoloipous user;
mipos telika gia auto to forum epapse pro pollou na enfiaferetai kapoios;
mipos telika to oti nekrose to forum kai apla postaroune gia na postaroune dio tria atoma pou xrisimopoioun to xeiristo tropo ekfrasis den euthininontai mono oi mikroi anorimoi filoi mas;
kante kati paidia ki einai i teleutaia fora pou sas stelno post giati kai apo tin kat idian sizitisi pou eixame den eida apotelesma. Alliws se ligo to forum tha ginei(an idi den exei ginei) dialektiki sizitisi dio trion atomon pou to mono pou tha exoune na grapsoune einai ornithoskalismata kai na poune kakomoiries pou akoume kai mesa sta game tou stil:Vertigo---> an perasete doctor tha ta poume sto esl. Mallon einia topothesia to esl pou o vertigo ta leei me tous allous xaxaxaxa
Isiwste ta mikra anorima plasmata autou tou community alliws se ligo tha exete mono auta gia na epikoinwneite. Prosopika otan protompika edo mesa postarane ena karo atoma. Pleon sinexos ta idia kai ta idia 4. Kai pistepse me exo sizitisei me pollous palious edo mesa ki exoune tin idia apopsi me emena. Dysthxws auto den sas problimatizei kai asxoleiste me esl kai cups. An kai den tha eprepe na einai i protarxiki pleon enasxolisi ton admin to na epanaferoun to forum se ena anekto gia simmetoxi epipedo. Ftiaxte to forum giati vouliazei.
« Last Edit: December 01, 2006, 06:09:24 AM by doct0r »