Μπορεις λιγο να μου κανεις μια επεξεγηση για τις κτηνωδιες? Το μονο που εχω ακουσει και διαβασει ειναι οτι καταστρεφαν τους αρχαιους ναους και χτιζαν απο πανω εκκλησιες και αλλα κτισματα...Οποτε για να λες κτηνωδιες,δεν μπορει,καποια αλλη πιο χοντρη μαλακια και απανθρωπη πραξη θα κανανε...(Προσωπικα,ακομα και τους ναους που γκρεμισαν,δειχνει το ποσο ΓΤΠΚ ηταν..)
Επισης θα ηθελα να θεσω ενα ερωτημα,οχι μονο σε σενα Ορεστη,αλλα και στα υπολοιπα παιδια...
Θα φτανατε σε ακραιες καταστασεις η πραξεις,ωστε να υπερασπιστειτε την ιδεολογια η το πιστευω σας?
Πχ. Μαζευονται για ξυλο μια μεγαλη συμμορια Χ.Αων,και πανε να κανουν ντου σε οποιον μαυρο η ξενο βρουν μπροστα τους,με τιμημα ακομα να του αφαιρεσουν την ζωη..Θα μαζευατε μια παρεα να πατε να τα πλακωσετε αυτα τα κωλοζωα?
apo pote i allileguh ston adinamo einai ktinodia min sigkrineis anomia prgamata
i ekllisia einai meso exousias kai elenxos mazon opoia kai na einai i thriskeia oso palia oso kainourgia thetoun enan ithiko tropo zois. Otan i ekastote thriskeia exei kai igemoniko rolo stin diakivernisi tou kratous exei tin dinami na diaxeirizetai kai politikes koininikes katastaseis kai os epi to pliston kathos exei tin pliri nomimopoisi apo tin koinonia na provenei se ktinodies genoktonies sfages eis to onoma mias anoteris dinamis oste na diatirisoun epektinoun tin epiroi pano stin koinonia kai ston kosmo.IPEUTHINOS gia aytes tis praxeis den einai oute h ekastote anoteri dinami oute oi diaxeiristes autis tis en logo exousias alla i koinonia pou einai anektiki apenanti tous.
Ipotithete enas politismenos morfomenos kai siniditopoiimenos anthropos den dinatai na enapothetei OUTE to pneumatiko mellon tou oute to somatiko mellon tou se kanenan pou aytoprosdiorizetai os sotiras.
EDIT epeidi merikoi einai migiagkiktoi tora kai sta ellinika -
Από πότε η αλληλεγγύη στον αδύναμο είναι κτηνωδία; Μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα...
Η εκκλησία είναι μέσο εξουσίας και ελέγχου μαζών, όποια και αν είναι η θρησκεία, όσο παλιά κι όσο καινούρια - θέτει έναν ηθικό τρόπο ζωής. Όταν η εκάστοτε θρησκεία έχει και ηγεμονικό ρόλο στη διακυβέρνηση του κράτους, έχει τη δύναμη να διαχειρίζεται και πολιτικές και κοινωνικές καταστάσεις και, ως επί το πλείστον, καθώς έχει την πλήρη νομιμοποίηση από την κοινωνία, να προβαίνει σε κτηνωδίες, γενοκτονίες, σφαγές εις το όνομα μίας ανώτερης δύναμης, ώστε να διατηρήσει κι επεκτείνει την επιρροή της πάνω στην κοινωνία και τον κόσμο.
Υπεύθυνος για αυτές τις πράξεις δεν είναι ούτε η εκάστοτε ανώτερη δύναμη, ούτε οι διαχειριστές αυτής της εν λόγω εξουσίας, αλλά η κοινωνία που είναι ανεκτική απέναντί τους.
Υποτίθεται, ένας πολιτισμένος, μορφωμένος και συνειδητοποιημένος άνθρωπος δε δύναται να εναποθέτει ούτε το πνευματικό μέλλον του, ούτε το σωματικό μέλλον του σε κανέναν που αυτοπροσδιορίζεται ως σωτήρας.
-me tin eugeniki xorigia tou stouh