Βασικά, δεν πιστεύω ότι πάνε όλοι τεχνολογική για να γλυτώσουν την αποστήθιση, γι' αυτό και η δυσκολία του ΑΟΔΕ είναι υποκειμενική, όπως βλέπετε όλοι. Άλλοι, στην τεχνολογική, έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες αποστήθισης οπότε θα δουν το μάθημα ως ευκαιρία, κι άλλοι ελάχιστες οπότε γι' αυτούς το μάθημα αποτελεί τεράστιο εμπόδιο.
Η διαφορά, coka, σ' αυτό που λες, χωρίς να καταλαβαίνω την ουσία της διαφωνίας σας βέβαια, είναι ότι αφενός το ΑΟΔΕ απαιτεί στείρα αποστήθιση, ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα της Τεχνολογικής / Θετικής απαιτούν βαθιά κατανόηση της θεωρίας ώστε να μπορεί ο μαθητής να την εφαρμόσει στην πράξη. Μπορείς να διαβάσεις τη θεωρία των μαθηματικών κατεύθυνσης καλύτερα από ότι ένας άριστος μαθητής την ιστορία κατεύθυνσης, να τη μάθεις "απ' έξω κι ανακατωτά" που λέγαμε κάποτε, αλλά να μη μπορέσεις να γράψεις πάνω από 2,5 στις Πανελλήνιες.
Ο μαθητής της θεωρητικής, αντίθετα, δε θα κληθεί να "λύσει" μία άσκηση και να εφαρμόσει μια θεωρία που, κατά τ' άλλα, έφαγε σκατά για να μάθει δύο χρόνια, αλλά να αποδώσει αυτολεξεί ή να ερμηνεύσει αυτή. Εξαιρούνται τα γλωσσικά μαθήματα (βλ. Αρχαία ή Λατινικά) όπου, και πάλι, όμως, απαιτείται περισσότερο η μνήμη παρά η επεξεργασία. Όλα αυτά, χωρίς να διακρίνεται, φυσικά, ποιο είναι πιο εύκολο (για μένα, προφανώς η τεχνολογική).