RE apopsh mou apth stigmh pou de paraponiete kaneis gai ta eidh yparxonta maps, H den
apaiteite rizika ena addition sta ONC, lets stick to default ews twra... Den exoume dei elleipsh
score 16-5 ktl k tosh proodo pou na korestoun ta previous maps, wstoso exoume dei proodo
apo ola ta low-med clans last couple of months.
De lew na katanthsoume sa tous CS-ades paizontas dust kai aztec forevah alla dax, exoume kairo
brosta mas, kai san map gia sd kalo einai H caen gia mena , poly balanced map an to mathoun
oloi, proswpikh mou apopsh na apofygoume ta rwssika maps. Afta eixa na pw, einai KAI kakosxediasmena sa maps, alla kai unbalanced me ta bombsites. Mporei sto cod1 H Railyard na
lege poly, alla sto 2 etsi H Allagh ths epireazei shmadika to balance twn teams. (den einai sa thn
dawnville) . Tespa o Briz ekane kalo me to poll afto , ontws einai efkolo na poume poia na mh mpei , alla kalytero na poume pies theloume na syberilifthoun , k ta 3 votes einai mia xara dioti
se kanei na skefteis pou tha rikseis th pshfo sou sta 3 most wanted , wste to 4o me most votes
na nai sto rotation. Yparxoun atoma pou de goustaroun toujane H burg epeidh an exeis 3 basic
plans se aftes tis maps rixneis pswlh... k na goustaroun trela pio asfalh maps - carentan (camp)
etc. pou na apodidoun ekei kalytera san team. Pantws pistevw pws an doume mathimata
Istorias thymitheite polls k topics me antilag 1 ... ekana ton pub me antilag 1 , k osoi to yposthrizan , ksenerwsan k eidan sth praksh an isxyan afta pou legan H oxi

dld proteinw na
mpei sto rotation tou pub kana mhna prin to neo map ean afto epilexthei , kai na paixtei ligo
pub, meta to vazoume k sto ONC ean otan mpainei to map , den adeiazei o server etsi....